Oei, er worden aanvallen op een Nederlander geplaatst dat mag natuurlijk nietquote:
Hmm, wordt nog vervelend. Wel een voordeel dat de meesten geïsoleerd zitten voor dat vlakke deelquote:
Een kabouter en lollertartaarquote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pozzovivo en Zakarin, het koppeltje van de laatste dagen.
Ik heb het idee dat hij niet top is.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat Pinot hier niet op springt vind ik oprecht vreemd.
Pinot is niet goed vandaagquote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij lijkt niet zo goed als gister...quote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat mag prima, maar toen Tom twee dagen terug tegen die holtorretjes zei dat ze eens voorop moesten rijden weigerden zequote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oei, er worden aanvallen op een Nederlander geplaatst dat mag natuurlijk niet
Of juist op eigen tempo alles dichtrijden, best verstandig i.p.v. meteen op te blazenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:30 schreef Zelva het volgende:
Weer een gaatje voor Dumoulin, zit echt niet goed.
Die is kapot.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Je hebt me hard aan het lachen gekregen waarvoor dankquote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat mag prima, maar toen Tom twee dagen terug tegen die holtorretjes zei dat ze eens voorop moesten rijden weigerden ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |