Niks 'ongezien'.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Even ongezien aan de wagen hangen.
Jupquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef franklop het volgende:
Eerste keer dat ik Majka er ook bij zie. Al vaker voorbij gekomen?
Het ook echt een 'cooking revolution' noemenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef marcodej het volgende:
Dat afzuigsysteem in je aanrechtblad schijnt echt afschuwelijk waardeloos te zijn.
Niet leuk, en ook niet hier.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi pauze. Even kijken naar de opkomst van Andy Fordham #IdealeWielrenner
Dan hoor ik 'Bora'.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef Sheffield het volgende:
Horen jullie ook "Boring" als Sagan "Bora" zegt
Vertel...quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef marcodej het volgende:
Dat afzuigsysteem in je aanrechtblad schijnt echt afschuwelijk waardeloos te zijn.
Dat kan toch ook niet anders, tenzij je een vliegtuigmotor als aandrijving hebt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me nog steeds af af dat geen herrie maakt. Moet toch aardig wat druk op staan.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef marcodej het volgende:
Ze gebruiken daar gewoon fietsmotortjes voor, valt helemaal niet op.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af af dat geen herrie maakt. Moet toch aardig wat druk op staan.
Wat hebben ze dan nog meer voor producten?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:32 schreef franklop het volgende:
En toch kopen we straks onbewust allemaal iets van Bora
Komt een vrouw bij de keukenboer, zegt ze: "ik wil pijpen voor een afzuigkap".quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ook echt een 'cooking revolution' noemenEen fucking afzuigkap
Een normale afzuigkap maakt ook herrie, en daar hang je met je hoofd zowat in.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af af dat geen herrie maakt. Moet toch aardig wat druk op staan.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de keukenboer, zegt ze: "ik wil pijpen voor een afzuigkap".
Zegt de verkoper: "Al wil je neuken voor een vaatwasser, betalen zal je".
Zo te zien aan hun site alleen kookplaten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan nog meer voor producten?
Maar lijkt me minder kracht voor nodig.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een normale afzuigkap maakt ook herrie, en daar hang je met je hoofd zowat in.
Honguaatiaaaransquote:
Federer_fan ben jij het?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:35 schreef Sheffield het volgende:
Krijgen we nog een mooie schuiver van een klassementsrenner of hoe zit dat
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan moet je minder vaak Bora typen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:36 schreef OProg het volgende:
Ik krijg op fok ook ineens een Bora banner.
Als we Tora Bora typen, krijgen we dan Bin Laden banners?quote:
Valt me nog mee dat Bora hier nog geen hyperlink heeftquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:36 schreef OProg het volgende:
Ik krijg op fok ook ineens een Bora banner.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Als we Tora Bora typen, krijgen we dan Bin Laden banners?
Wat wil dit zeggen?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan Teuns heeft een marginaal hoofd.
Hij moet de tijd toch vol lullen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:38 schreef Tagliano het volgende:
Wat is Bobbie voor een enorm lulverhaal over niks aan het houden
Dat hij niet binnen de tijd uit een escape room komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |