abonnement Unibet Coolblue
pi_171247254
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:41 schreef Fatoeman het volgende:
Trouwens ts, als dat je ideale beeld is kun je net zo goed gelijk je kist bestellen
Hoezo?
pi_171247290
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:32 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Liever vrijgezel dan getrouwd met een draak en samen de rest van je leven vastzitten omdat je waardeloze kinderen op de wereld hebt gezet
Ja maar in de ogen van de vrijgezelle fokker zit iedereen met een relatie opgescheept met een ontembare draak die alleen maar dik word / haar kort knipt en rood verft.

De meeste relaties zijn gewoon leuk. Althans wel in mijn levensfase : Eind twintiger / begin dertiger, zonder kinderen met een prima baan. Als je dan met zijn tweeën bent, heb je het over het algemeen echt prima voor elkaar.

De meeste mensen zijn dan ook nog niet zo moeilijk. Dat komt vaak later pas.
pi_171247316
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
Als je dat belangrijk vindt dan ben jij zelf de enige die daar wat aan kan doen. Ik zelf heb totaal niet de behoefte om te trouwen, vaste relatie en al kinderen te hebben. Vind het sowieso maar een rare standaard om te hebben. Maar dat is nou eenmaal de maatschappij waar we in leven. Lijkt mij veel mooier om veel te mogen reizen en wellicht te wonen in een mooi land
Dat reizen is allemaal leuk en aardig, maar dat ben je na een jaar ook wel zat. Ken wel een paar van die figuren die altijd alleen maar wilde reizen. Eentje heeft het relatief lang volgehouden (anderhalf jaar non stop) maar die keert uiteindelijk ook weer terug naar de basis hoor.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 15:56:02 #29
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171247323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:54 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Ja maar in de ogen van de vrijgezelle fokker zit iedereen met een relatie opgescheept met een ontembare draak die alleen maar dik word / haar kort knipt en rood verft.

De meeste relaties zijn gewoon leuk. Althans wel in mijn levensfase : Eind twintiger / begin dertiger, zonder kinderen met een prima baan. Als je dan met zijn tweeën bent, heb je het over het algemeen echt prima voor elkaar.

De meeste mensen zijn dan ook nog niet zo moeilijk. Dat komt vaak later pas.
Relatie kan wel lekker zijn, maar ik moet er niet aan denken om samen te gaan wonen.
pi_171247383
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Relatie kan wel lekker zijn, maar ik moet er niet aan denken om samen te gaan wonen.
Alleen wonen is anders ook niet alles. Volgens mij zijn de eerste paar maanden wel relaxed, daarna ga je je toch de pleuris vervelen.

Vooral als je erbij bedenkt dat veel van je kameraden ook relaties enzo krijgen en dus niet meer elk weekend zin / tijd hebben om bij jou thuis op de bank pils te komen drinken. Zit je dan in je eentje.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 16:00:34 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171247430
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:58 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Alleen wonen is anders ook niet alles. Volgens mij zijn de eerste paar maanden wel relaxed, daarna ga je je toch de pleuris vervelen.

Vooral als je erbij bedenkt dat veel van je kameraden ook relaties enzo krijgen en dus niet meer elk weekend zin / tijd hebben om bij jou thuis op de bank pils te komen drinken. Zit je dan in je eentje.
Die regelmatige eenzaamheid is dan de prijs die je betaalt. Maar ik heb zo veel liever deze vrijheid die ik nu heb dan dat ik in één huis met iemand anders opgescheept zit. Het liefst heb ik dus een latrelatie.
pi_171247464
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die regelmatige eenzaamheid is dan de prijs die je betaalt. Maar ik heb zo veel liever deze vrijheid die ik nu heb dan dat ik in één huis met iemand anders opgescheept zit. Het liefst heb ik dus een latrelatie.
Geen idee eigenlijk of ik het hier mee eens ben. Heb nog nooit samen gewoond. Ga me inderdaad vaak wel irriteren aan mensen die te vaak om mij heen zijn, dus misschien herken ik het wel idd.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 16:03:42 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171247507
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:02 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk of ik het hier mee eens ben. Heb nog nooit samen gewoond. Ga me inderdaad vaak wel irriteren aan mensen die te vaak om mij heen zijn, dus misschien herken ik het wel idd.
Ik ook niet hoor. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik veel tijd voor mezelf nodig heb. En daarnaast wil ik gewoon mijn huis inrichten zoals ik het wil, 's avonds koken wat ik wil etc. :') Niemand die me vertelt hoe ik moet leven. O+
pi_171247542
Wat wil je bereiken en wat houd je tegen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171247681
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:58 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Alleen wonen is anders ook niet alles. Volgens mij zijn de eerste paar maanden wel relaxed, daarna ga je je toch de pleuris vervelen.

Vooral als je erbij bedenkt dat veel van je kameraden ook relaties enzo krijgen en dus niet meer elk weekend zin / tijd hebben om bij jou thuis op de bank pils te komen drinken. Zit je dan in je eentje.
Heerlijk in mijn eentje. Ik word al zenuwachtig als iemand niet de volgende ochtend meteen optyft _O_
pi_171247926
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:58 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Alleen wonen is anders ook niet alles. Volgens mij zijn de eerste paar maanden wel relaxed, daarna ga je je toch de pleuris vervelen.

Vooral als je erbij bedenkt dat veel van je kameraden ook relaties enzo krijgen en dus niet meer elk weekend zin / tijd hebben om bij jou thuis op de bank pils te komen drinken. Zit je dan in je eentje.
Ik vind het heerlijk !!! *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_171247939
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die regelmatige eenzaamheid is dan de prijs die je betaalt. Maar ik heb zo veel liever deze vrijheid die ik nu heb dan dat ik in één huis met iemand anders opgescheept zit. Het liefst heb ik dus een latrelatie.
Ligt er ook aan wie lijkt me.

Zoals ik net ook al zei : Veel users hier (incl mijzelf) doen alsof relaties verschrikkelijk zijn. Maar misschien tref je wel een keer iemand die je heel tof vindt (zelf ook nog nooit tegengekomen hoor).

Denk dat als ik uiteindelijk moet kiezen, ik dan toch liever voor samenwonen kies (wel met de juiste persoon). Wat ik om me heen ook vaak zie gebeuren echter, is dat mensen maar een beetje het grabbelton principe lijken toe te passen : Ze pakken wat ze krijgen kunnen, en binnen bepaalde grenzen gaan ze overal mee akkoord.

Mijn zus heeft nu bijna twee jaar met een gast, en ze passen gewoon totaal niet bij elkaar. Ze wil ook niet met hem samenwonen. eigenlijk is het meer om maar iets te hebben. Dat vind ik zo treurig.
pi_171248209
Jullie zijn allemaal useless eaters. Ga dood en geef de ruimte aan mij. Overbevolkt pauper nederland
  zaterdag 27 mei 2017 @ 16:40:02 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171248384
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:25 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Ligt er ook aan wie lijkt me.

Zoals ik net ook al zei : Veel users hier (incl mijzelf) doen alsof relaties verschrikkelijk zijn. Maar misschien tref je wel een keer iemand die je heel tof vindt (zelf ook nog nooit tegengekomen hoor).

Denk dat als ik uiteindelijk moet kiezen, ik dan toch liever voor samenwonen kies (wel met de juiste persoon). Wat ik om me heen ook vaak zie gebeuren echter, is dat mensen maar een beetje het grabbelton principe lijken toe te passen : Ze pakken wat ze krijgen kunnen, en binnen bepaalde grenzen gaan ze overal mee akkoord.

Mijn zus heeft nu bijna twee jaar met een gast, en ze passen gewoon totaal niet bij elkaar. Ze wil ook niet met hem samenwonen. eigenlijk is het meer om maar iets te hebben. Dat vind ik zo treurig.
Ik ben de ware ook nog niet tegengekomen hoor. Of nou ja, er schieten wel twee namen door m'n hoofd die het hadden kunnen zijn, maar goed, that's life. Maar jouw observatie zie ik ook. Veel mensen gaan zo snel mogelijk settelen met de eerstvolgende persoon waar ze een beetje een klik mee hebben. Allemaal bang om alleen te zijn en niet het traditionele pad te volgen. Nee, zo ben ik niet. Ik blijf veel liever de rest van m'n leven single dan dat ik genoegen neem met een middelmatige relatie, omdat de rest dat ook doet. Zonde van mijn tijd en energie. Sowieso vind ik dat, in ieder geval voor ons mannen, relaties niet op 1 moeten staan.




[ Bericht 7% gewijzigd door Gary_Oak op 27-05-2017 16:45:48 ]
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 16:57:34 #40
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171248935
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:25 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Ligt er ook aan wie lijkt me.

Zoals ik net ook al zei : Veel users hier (incl mijzelf) doen alsof relaties verschrikkelijk zijn. Maar misschien tref je wel een keer iemand die je heel tof vindt (zelf ook nog nooit tegengekomen hoor).

Denk dat als ik uiteindelijk moet kiezen, ik dan toch liever voor samenwonen kies (wel met de juiste persoon). Wat ik om me heen ook vaak zie gebeuren echter, is dat mensen maar een beetje het grabbelton principe lijken toe te passen : Ze pakken wat ze krijgen kunnen, en binnen bepaalde grenzen gaan ze overal mee akkoord.

Mijn zus heeft nu bijna twee jaar met een gast, en ze passen gewoon totaal niet bij elkaar. Ze wil ook niet met hem samenwonen. eigenlijk is het meer om maar iets te hebben. Dat vind ik zo treurig.
Maar je moét dus niet kiezen. Er is ook zoiets als een LAT relatie. Je kunt het echt zelf invullen hoe je wil, maar, de ander moet dat natuurlijk ook op dezelfde manier zien als jij. Als jij echt verliefd wordt op iemand, en die relatie zit goed, waarom zou je dan niet gaan samenwonen, want je wíl dat dan meestal graag.

Maar, als je dat niet wil, dan doe je dat niet. Als die ander daar moeite mee heeft, dan passen jullie niet bij elkaar want jullie willen verschillende dingen. Als de ander dat net zo ziet als jij, is er niks aan de hand. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Eindredactie Games zaterdag 27 mei 2017 @ 17:01:41 #41
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171249069
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:12 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Heerlijk in mijn eentje. Ik word al zenuwachtig als iemand niet de volgende ochtend meteen optyft _O_
Gelukkig gebeurt dat nooit _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171249152
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:01 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Gelukkig gebeurt dat nooit _O_
Heb laatst nog een FOK!er weg moeten sturen om 09.00 uur
pi_171249324
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:25 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Mijn zus heeft nu bijna twee jaar met een gast, en ze passen gewoon totaal niet bij elkaar. Ze wil ook niet met hem samenwonen. eigenlijk is het meer om maar iets te hebben. Dat vind ik zo treurig.
:')

Waarom ga je allemaal dingen voor andere mensen verzinnen? Dat hun geluk voor jou wellicht niet zo zichtbaar is, sluit niet uit dat ze het zijn.

Voel je je dan minder kut omdat jij je niet in je eentje kan vermaken of zo?
pi_171249779
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:05 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij word je er nooit gelukkig van als je jezelf constant met anderen vergelijkt.
Dat denk ik ook ja, voor een groot deel omdat men graag kokketeert met de mooie dingen, wat verder niet verkeerd is, maar dit geeft wel een verkeerde vergelijking.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171250340
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:08 schreef Chai het volgende:

[..]

:')

Waarom ga je allemaal dingen voor andere mensen verzinnen? Dat hun geluk voor jou wellicht niet zo zichtbaar is, sluit niet uit dat ze het zijn.

Voel je je dan minder kut omdat jij je niet in je eentje kan vermaken of zo?
Omdat het gewoon een feitelijke constatering is. Maak die twee elke dag mee bijna, en dat is echt typisch zo'n relatie waarvan je denkt : Waarom houd je het dan aan?

Het is niet dat ze elkander de tent uit vechten, maar echt leuk hebben ze het ook niet met elkaar.
pi_171251004
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:41 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Omdat het gewoon een feitelijke constatering is. Maak die twee elke dag mee bijna, en dat is echt typisch zo'n relatie waarvan je denkt : Waarom houd je het dan aan?

Het is niet dat ze elkander de tent uit vechten, maar echt leuk hebben ze het ook niet met elkaar.
Misschien hebben ze het heel leuk als jij er niet bij bent
pi_171251189
Minder jezelf vergelijken met anderen, onzeker jongetje nog :')
Why stay small, if you can grow big..
pi_171252114
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:41 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Omdat het gewoon een feitelijke constatering is. Maak die twee elke dag mee bijna, en dat is echt typisch zo'n relatie waarvan je denkt : Waarom houd je het dan aan?

Het is niet dat ze elkander de tent uit vechten, maar echt leuk hebben ze het ook niet met elkaar.
Godverdomme, de afgunst druipt er met watervallen tegelijk af :')
pi_171253665
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:03 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Heb laatst nog een FOK!er weg moeten sturen om 09.00 uur
wie
pi_171253704
Wie zegt dat die mensen ook daadwerkelijk gelukkig zijn...? Ik durf te wedden dat de meesten jaloers zijn op jouw vrijheid en 'losse' levensstijl.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2017 19:59:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')