abonnement Unibet Coolblue
pi_171236982
maar miss heeft deze houding te maken met zijn uitstapje naar buiten (van Bas)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:24:23 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171237002
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:21 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ik vind vaak de manier hij dingen doet, je merkt dat gewoon het is gewoon niet oprecht. Ook bijv mensen slechter laten voelen hij weet het altijd beter. Zelden is hij echt empathisch. Dat is jammer.

Deze houding van hem ik snap er echt geen reet van. Het komt te gemaakt over of er zit een ander motief achter waarom hij zo fel reageert.

Maar het is vooral dat felle als mensen het niet met hem eens zijn word hij zo onvriendelijk.
Hij bemoeit zich verder nergens mee, maar wil wel de lakens uitdelen. Hij is inderdaad ook beledigend naar mensen toe (vaak op een smerige stiekeme manier (sarcastisch, ook daar waar het helemaal niet op zijn plaats is).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171237010
quote:
Zo teleurgesteld in de mensheid dat hij `s avonds niet kan slapen ,zei hij vanmiddag ,het stumpertje
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:25:30 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171237036
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:23 schreef LLgetikt het volgende:
maar miss heeft deze houding te maken met zijn uitstapje naar buiten (van Bas)
Maar dan nog, wat heeft hij Bas kwaad gedaan. Heb ik misschien gemist. Zie ook niet alles, maar die jongen doet volgens met geen vlieg kwaad (Kevin).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171237051
Hij heeft hem een stok gegeven om te slaan
pi_171237055
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:24 schreef DeKenau het volgende:

[..]

Zo teleurgesteld in de mensheid dat hij `s avonds niet kan slapen ,zei hij vanmiddag ,het stumpertje
Warempel toch gelukt. :+

pi_171237068
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:26 schreef Urb het volgende:

[..]

Warempel toch gelukt. :+

[ afbeelding ]
Zo dan , sneller dan ik het kon typen :+
pi_171237127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij bemoeit zich verder nergens mee, maar wil wel de lakens uitdelen. Hij is inderdaad ook beledigend naar mensen toe (vaak op een smerige stiekeme manier (sarcastisch, ook daar waar het helemaal niet op zijn plaats is).
Precies dat ja.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_171237129
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:20 schreef DeKenau het volgende:

[..]

Die gaat lekker naar huis
Dat denk ik ook.. alleen op welke manier.. zelf opstappen of wachten op de stemmingen
pi_171237133
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Maar dan nog, wat heeft hij Bas kwaad gedaan. Heb ik misschien gemist. Zie ook niet alles, maar die jongen doet volgens met geen vlieg kwaad (Kevin).
Het is misplaatst.. hij wil blijkbaar een statement maken maar wtf :')
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:32:55 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171237154
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Hij was juist degene die begon met 'wie zaten erbij, waarom hielden zij hun bek, waarom moet Kevin er alleen voor opdraaien?' In het begin kreeg ik zelfs het idee dat hij de twins maar sneaky vond.
Ik heb niet alles gehoord, was zat niet de hele tijd achter de pc, maar wat ik hoorde, nam hij het zeker niet op voor Kevin, hij zei steeds, de vorige keer was jij het en nu is het Kevin, zo van " zo gaat dat nou eenmaal, niets aan de hand", Ik heb nergens gehoord dat hij zei het voor Kevin op te nemen, zelfs toen Karin dat zei van " ik steun Kevin hierin", geen woord, .....
Kan me wel voorstellen dat hij ook wel vind dat de meisjes ook moeten bloeden, want ik dacht dat hij zich vaak aan ze ergerde. Als je geen vriend van Jacco bent, doe je het al snel niet goed hoor.
Ik vind ook dat iedereen moet betalen en ze moeten allemaal erop aangesproken worden, want ze weten allemaal van de regel.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171237162
Wat een gezeur dat de anderen (Chipp, Rene, Twins) niet zouden zeggen dat ze mee gedronken hebben.
Ze hebben stuk voor stuk gezegd dat ze wijn gedronken hadden van Baas Beach.
En Kev heeft zelf gezegd. Ik betaal het wel. Zou hij het niet doen, dan is het voor die anderen denk ik geen enkel probleem om mee te betalen. Volgens mij hebben de twins dat trouwens zelfs genoemd tegen Kevin dat ze mee willen betalen geen probleem vinden
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_171237177
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:33 schreef Zeyina het volgende:
Wat een gezeur dat de anderen (Chipp, Rene, Twins) niet zouden zeggen dat ze mee gedronken hebben.
Ze hebben stuk voor stuk gezegd dat ze wijn gedronken hadden van Baas Beach.
En Kev heeft zelf gezegd. Ik betaal het wel. Zou hij het niet doen, dan is het voor die anderen denk ik geen enkel probleem om mee te betalen. Volgens mij hebben de twins dat trouwens zelfs genoemd tegen Kevin dat ze mee willen betalen geen probleem vinden
Wat ik in de Cos las is dat Bas dit wil gaan aankaarten tijdens Centraal en dat Kevin dan 3 x de inkoopprijs moest gaan betalen?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_171237193
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:34 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Wat ik in de Cos las is dat Bas dit wil gaan aankaarten en dat kevin dan 3 x de inkoopprijs moest gaan betalen?
Ja. Klopt dat was daarnet. Toen hoorde ik het in ieder geval. En dat vind ik dus super bezopen (zonder alcohol :) )
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:35:20 #165
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171237196
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:22 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

kevin kan goed ruzie maken dan heb je wel een verkeerde aan hem

hij zal iig niet terugdeinzen
Ik opteer voor een confrontatie met Bas en Kevin en dan mag Jacco ook meteen meedoen als hij durft. En ik heb niets met Kevin hoor, maar ik hou niet van deze praktijken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171237227
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Maar dan nog, wat heeft hij Bas kwaad gedaan. Heb ik misschien gemist. Zie ook niet alles, maar die jongen doet volgens met geen vlieg kwaad (Kevin).
Nah, de regels tellen voor iedereen. Ook voor Kevin.

Ze zijn daar zo gefixeerd op fouten van een ander dat ze mensen gewoon compleet door de mangel willen halen zodat ze er zelf beter op staan.
Ik vind het alleen jammer dat ze het maar bij een aantal durven en dat de grootste hufters steeds overal mee weg komen.
pi_171237233
Heb de gif niet meer in het groot maar Kevin greep dat spul iig van wat ik gezien heb, voor wat dat waard is.

  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:36:28 #168
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171237234
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:33 schreef Zeyina het volgende:
Wat een gezeur dat de anderen (Chipp, Rene, Twins) niet zouden zeggen dat ze mee gedronken hebben.
Ze hebben stuk voor stuk gezegd dat ze wijn gedronken hadden van Baas Beach.
En Kev heeft zelf gezegd. Ik betaal het wel. Zou hij het niet doen, dan is het voor die anderen denk ik geen enkel probleem om mee te betalen. Volgens mij hebben de twins dat trouwens zelfs genoemd tegen Kevin dat ze mee willen betalen geen probleem vinden
Klaar, dan is het toch opgelost. Slap on the wrist, niet meer doen en klaar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171237252
Het stoort Jacco toch alleen maar omdat hij en Ka pas enorm​ onder vuur lagen toen er een fles weg was, en bijna niemand maalt er om als Kev het doet.
pi_171237255
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:35 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. Klopt dat was daarnet. Toen hoorde ik het in ieder geval. En dat vind ik dus super bezopen (zonder alcohol :) )
Ja :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:37:43 #171
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171237269
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Nah, de regels tellen voor iedereen. Ook voor Kevin.

Ze zijn daar zo gefixeerd op fouten van een ander dat ze mensen gewoon compleet door de mangel willen halen zodat ze er zelf beter op staan.
Ik vind het alleen jammer dat ze het maar bij een aantal durven en dat de grootste hufters steeds overal mee weg komen.
De regels die alleen gelden als het uitkomt? Natuurlijk geldt het ook van Kevin, maar dit lijkt wel een kuisiging en er is 1 aanjager en dat is Bas. Apart.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 27-05-2017 00:47:01 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171237272
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:34 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Wat ik in de Cos las is dat Bas dit wil gaan aankaarten tijdens Centraal en dat Kevin dan 3 x de inkoopprijs moest gaan betalen?
Dat zou flauw zijn.
pi_171237277
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik opteer voor een confrontatie met Bas en Kevin en dan mag Jacco ook meteen meedoen als hij durft. En ik heb niets met Kevin hoor, maar ik hou niet van deze praktijken.
Ja precies, Kevin is wel scherp als hij aangevallen word >:) .

Jacco kennende die zegt niks en kijkt beetje schaapachtig :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_171237285
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat zou flauw zijn.
We gaan het zien. Overdreven hetze iig. :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:38:52 #175
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171237290
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef Urb het volgende:
Heb de gif niet meer in het groot maar Kevin greep dat spul iig van wat ik gezien heb, voor wat dat waard is.

[ afbeelding ]
Klopt dat weten ze. Dat is juist het argument van Bas. Kevin geeft en slecht voorbeeld aan de nieuwelingen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')