Ik heb op een school gezeten met alleen maar Nederlanders..en bij mijn voetbalvereniging had ik 1 Marokkaan in het team.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders met jou omgaan.
Oh okequote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb op een school gezeten met alleen maar Nederlanders..en bij mijn voetbalvereniging had ik 1 Marokkaan in het team.
Leuke tijd mee gehad.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel jammer dat steeds meer mensen op zondag niet meer naar de kerk gaan en het geloof links laten liggen.
Ja, de AH zal wel net zo failliet geboycot worden als destijds de Jumbo en de Hema. Die zijn compleet uit het straatbeeld verdwenen inmiddels. Ik denk dat de schooljeugd ze niet eens meer kent. Never underestimate de power van de boze internetheld.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel dit ah gaat kosten. Het is heel makkelijk om die zaak een paar maandjes te boycotten.
Atheisten hebben geen moreel van goed of slecht..vinden homofilie,drugs,zichzelf klem zuipen etc heel normaalquote:
Klopt. Is niks mis mee. Jij hebt er ook geen last van als anderen dat doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atheisten hebben geen moreel van goed of slecht..vinden homofilie,drugs,zichzelf klem zuipen etc heel normaal
Ik ben athiest en heb een moreel. Lgbt community is kanker, drugs zijn ok (zolang het geen snuif op spuit isquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atheisten hebben geen moreel van goed of slecht..vinden homofilie,drugs,zichzelf klem zuipen etc heel normaal
Christenen hebben teminste nog regels van wat goed of slecht is.
Hebben mensen nodig
Wtf heeft al die bullshit ermee te makenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hebben mensen nodig
heb er geen last van ,maar zo gaat wel een samenleving naar de klotequote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:15 schreef serkot het volgende:
[..]
Klopt. Is niks mis mee. Jij hebt er ook geen last van als anderen dat doen.
respectquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik ben athiest en heb een moreel. Lgbt community is kanker, drugs zijn ok (zolang het geen snuif op spuit is) en ik drink nooit.
... Leg uit?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:14 schreef PSVCL het volgende:
Atheisten hebben geen moreel van goed of slecht.
Waarom gaat de samenleving naar de klote als iemand verliefd wordt op of seks heeft met iemand van het zelfde geslacht?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
heb er geen last van ,maar zo gaat wel een samenleving naar de klote
Het is echt zo'n stugge redenering ook... Alsof homoseksualiteit iets is waar je voor kiest. Je moet jezelf wel echt haten wil je als hetero in een homofobe omgeving gay lopen doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:27 schreef serkot het volgende:
[..]
Waarom gaat de samenleving naar de klote als iemand verliefd wordt op of seks heeft met iemand van het zelfde geslacht?
Marokkanen vinden omaatjes beroven, mensen bespugen en schelden met ziektes over je moeder normaal.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hebben mensen nodig
Het is walgelijk en moreel verwerpelijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:27 schreef serkot het volgende:
[..]
Waarom gaat de samenleving naar de klote als iemand verliefd wordt op of seks heeft met iemand van het zelfde geslacht?
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hebben mensen nodig
Zijn kinderenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Marokkanen vinden omaatjes beroven, mensen bespugen en schelden met ziektes over je moeder normaal.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:46 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Linkse kankerhoer. Door types als jou gaat West-Europa kapot.
Gast... Ga wegquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:46 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Facebooker gespot.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:46 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |