Ik zou mij maar bezighouden met andere zaken ipv je druk maken om zwarte piet, paaseieren en de Ramadanquote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:48 schreef maffehenkie het volgende:
Ik kan hier zo boos om worden he!!
[ afbeelding ]
wel mafquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:01 schreef maffehenkie het volgende:
En dan maar afvragen waarom mensen op Wilders stemmen, kom, we zijn gekke Henkie niet
Baudet>Wildersquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:01 schreef maffehenkie het volgende:
En dan maar afvragen waarom mensen op Wilders stemmen, kom, we zijn gekke Henkie niet
Toen ik er was was er inderdaad wel een Kerstman in Aleppo jaquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
In Syrië verkopen ze in winkels Sinterklaasspullen vanaf eind november! Dat wist jij nog niet hé TS?
Dat rek/opstelling ziet er trouwens heerlijk uit om vol doorheen te rennen.
Precies, er is allang White genocide aan de gang.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
Krijg je als je inferieure rassen binnenhaalt.
Starlord pls.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Er is allang White genocide aan de gang.
Als je niet normaal kunt reageren, lamadanquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:08 schreef richolio het volgende:
Het is wel triest met je gesteld als je je hier serieus druk om maakt
Haha zo spreekt zosk ramadan uitquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:10 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren, lamadan
En ook paaseitjes had men bij de AH gewoon...quote:Albert Heijn is er voor iedereen. Voor de vele klanten die het Sinterklaasfeest op de gebruikelijke wijze willen vieren, hebben we producten met Zwarte Piet daarop. Maar u ziet ook producten waarop hij niet staat. Aan de klant de keuze. Er is dus geen sprake van een besluit om Zwarte Piet in de ban te doen.
Er zijn nu veel berichten in de media over Sinterklaas en Albert Heijn. Deze komen voort uit een foto van een display die nu al in de winkel staat. Daarin worden verkleedpakjes voor kinderen getoond, met kinderen zonder schmink. U vindt echter ook nu al uitingen in onze winkels waarop Zwarte Piet wél staat.
https://www.ah.nl/over-ah/pers/actualiteiten/bericht?id=1199446
Nou ben je alles al weer vergeten ofzo? Manchester, Zweden, Parijs, Berlijn, Amsterdam? Dit kan er dus gewoon prima wel bij van mutti Merkel, colgate rutte en figuren zoals jij?quote:
Wat anders? Varkenssaté?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:32 schreef Pharkus het volgende:
Je doet nou net alsof ze bomgordels verkopen?
Dat doen ze onder de toonbank.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:32 schreef Pharkus het volgende:
Je doet nou net alsof ze bomgordels verkopen?
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:25 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nou ben je alles al weer vergeten ofzo? Manchester, Zweden, Parijs, Berlijn, Amsterdam? Dit kan er dus gewoon prima wel bij van mutti Merkel, colgate rutte en figuren zoals jij?
Ik denk dat jij een extremistischer karakter hebt dan de appie, als ik het zo lees, doe eens effe kalm joh, ze sponsoren geen terrorisme, ze verkopen gewoon suikerhoudende troep voor noordafrikanen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:25 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nou ben je alles al weer vergeten ofzo? Manchester, Zweden, Parijs, Berlijn, Amsterdam? Dit kan er dus gewoon prima wel bij van mutti Merkel, colgate rutte en figuren zoals jij?
Dat is het erge, Kareem Ramadan heeft de meest idiote hadith geschreven, en daar wordt dan zo'n "feest" naar vernoemd...quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:40 schreef Hamzoef het volgende:
"Welkom Ramadan" vind ik een beetje een vreemde leus. Maar het is goed bedoeld zullen we maar denken.
Jij verkoopt je kont nog.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:43 schreef rosalinde93 het volgende:
Je zou maar een keer rekening houden met al die tienduizenden moslims in dit land. Stel je voor.
Gejank om niks.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:41 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Dat is het erge, Kareem Ramadan heeft de meest idiote hadith geschreven, en daar wordt dan zo'n "feest" naar vernoemd...___1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |