Fruit op de vismarkt? Hmm.. Waar haal jij je condooms, bij de groenteboer?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:29 schreef Renesite het volgende:
Vanmiddag naar de (vis)markt geweest. Vers fruit! Lekker door de vla gegooid. Nomnom!
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Fruit op de vismarkt? Hmm.. Waar haal jij je condooms, bij de groenteboer?
Voor Bossche Bollen moet ik volgens vrienden bij een bepaalde bakker zijn. Ene Jan de Groot.quote:
Heb je vandaag nog een eierbal durven proberen?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:51 schreef G-Pier het volgende:
Op mijn regionale snack-lijst heb ik nog een Limburgse Vlaai, Bossche Bol en een Brabants Worstenbroodje staan.
Ik haal ze hier gewoon bij de Albert Heijnquote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:46 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Voor Bossche Bollen moet ik volgens vrienden bij een bepaalde bakker zijn. Ene Jan de Groot.
Opskeer?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Morgen kappertje, gaat mijn haar er ook weer eens fatsoenlijk uitzien
Als er één bekende delicatesse is dat ik absoluut niet lekker vind is het Kapsalon wel. Barf van Kapsalon.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik haal ze hier gewoon bij de Albert HeijnSmaakt prima though.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:09 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Als er één bekende delicatesse is dat ik absoluut niet lekker vind is het Kapsalon wel. Barf van Kapsalon.
Mij ook niet, gekookte eieren...quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wow, ik ook nog nooit
Het trekt mij totaal niet aan
Bedoel je met 'stil' compleet stil, of minder spraakzaam dan voorheen?quote:
Compleet stil op het momentquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bedoel je met 'stil' compleet stil, of minder spraakzaam dan voorheen?
Ah oke, jammerquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Compleet stil op het moment
Iets is tenminste nog iets, daar zul je mij niet over horen.
Ik zou het initiatief nu van hem laten komen in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog niet opgeven
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou het initiatief nu van hem laten komen in ieder geval
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet het niet kan
Edit: er is teken van leven
en....?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Edit: er is teken van leven
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wow, ik ook nog nooit
Het trekt mij totaal niet aan
Sorry jongens maar dat hebben jullie wel verkeerd gezien; de eierbal is godenvoedsel. 😍 Die in de cafetaria tegenover de Mitra in Hoogezand-Sappemeer is de beste.quote:
Ik wil wel wonderer, maar ga volgens mij die dag het huis van m'n schoonouders witten. Hebben ze me voor geclaimd.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:22 schreef wonderer het volgende:
Ik ben volgende week zondag in Rotterdam. Om 19:00 in het theater, maar als iemand voor die tijd wat wil drinken ...
Schoonouders...quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil wel wonderer, maar ga volgens mij die dag het huis van m'n schoonouders witten. Hebben ze me voor geclaimd.
Lekker spuiten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil wel wonderer, maar ga volgens mij die dag het huis van m'n schoonouders witten. Hebben ze me voor geclaimd.
Joe, ik meld mij aan.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:22 schreef wonderer het volgende:
Ik ben volgende week zondag in Rotterdam. Om 19:00 in het theater, maar als iemand voor die tijd wat wil drinken ...
Doe eem.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:33 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik ben nog nooit in een snackbar of cafetaria geweest.
Ga eens heel gauw. Neem meteen een Slushpuppy!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:33 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik ben nog nooit in een snackbar of cafetaria geweest.
Dit zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:38 schreef Kaas- het volgende:
Als het niet zo ongezond was kon ik me de rest van m'n leven ook wel redden met alleen een McDonald's.
Die was écht lekker ja. Maar is niet meer verkrijgbaar toch? Kom hem laatst niet meer vinden op dat scherm.quote:
#viesdikquote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:41 schreef Renesite het volgende:
Heerlijk, elke dag wat kipnuggets en een milkshake Vanille. En een aaierbal.
Het was een limited edition. Die mag best terugkomen wat mij betreft en dan meteen voor eeuwig.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die was écht lekker ja. Maar is niet meer verkrijgbaar toch? Kom hem laatst niet meer vinden op dat scherm.
Jij denkt dat je mij vrijwillig naar Hoogezand-Sappemeer kunt krijgen?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 10:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens maar dat hebben jullie wel verkeerd gezien; de eierbal is godenvoedsel. 😍 Die in de cafetaria tegenover de Mitra in Hoogezand-Sappemeer is de beste.
mee eens!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij denkt dat je mij vrijwillig naar Hoogezand-Sappemeer kunt krijgen?
De mensen daar zijn eng
Alleen Pax zou iedere dag bij de Mac kunnen eten zonder dik te worden.quote:
ja maar Pax is nog niet volgroeid.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen Pax zou iedere dag bij de Mac kunnen eten zonder dik te worden.
Je kan nu zelf smaakjes bij elkaar selecteren en een McFlurry caramel + toblerone is naar mijn bescheiden mening een heel chill alternatief.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die was écht lekker ja. Maar is niet meer verkrijgbaar toch? Kom hem laatst niet meer vinden op dat scherm.
Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
De mensen daar zijn eng
ja. Dan hierbij een rij namen met de vraag "ken je die"quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
Heb er gewoond en op school gezeten, dus heb er gewoon nog wat binding mee denk ik.
Hoogezand-Sappemeerquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
De mensen daar zijn eng
quote:
Nee.. gohquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
jij wilt niet eens in die gemeente wonen. Dussss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |