abonnement Unibet Coolblue
pi_171314596
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Info die jij weigert te geven. Bronvermelding.
Heb je de OP niet gezien? die staat vol info.

Bronvermelding is niet relevant voor de info.
pi_171314700
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:50 schreef 2600 het volgende:

[..]

Heb je de OP niet gezien? die staat vol info.

Bronvermelding is niet relevant voor de info.
Dat is jouw mening, weet je wel, net als een anus? Gelukkig is een groot deel van de rest van de wereld van mening dat informatie pas waardevol is zodra je weet waar het vandaan komt.

Stel nou, het blijkt ineens van Wikipedia te komen. :')

Een bronvermelding is altijd relevant, hoe kan anders jouw theorie bewezen worden? Zonder bewijs, is het gewoon slappe diarree die uit jouw mond komt, wat het tot nu toe ook zonder uitzondering is.
pi_171315066
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, weet je wel, net als een anus? Gelukkig is een groot deel van de rest van de wereld van mening dat informatie pas waardevol is zodra je weet waar het vandaan komt.

Stel nou, het blijkt ineens van Wikipedia te komen. :')

Een bronvermelding is altijd relevant, hoe kan anders jouw theorie bewezen worden? Zonder bewijs, is het gewoon slappe diarree die uit jouw mond komt, wat het tot nu toe ook zonder uitzondering is.
Hier kan ik mij wel in vinden.
:)
Ich hock in meinem Bonker
pi_171315392
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, weet je wel, net als een anus? Gelukkig is een groot deel van de rest van de wereld van mening dat informatie pas waardevol is zodra je weet waar het vandaan komt.

Stel nou, het blijkt ineens van Wikipedia te komen. :')

Een bronvermelding is altijd relevant, hoe kan anders jouw theorie bewezen worden? Zonder bewijs, is het gewoon slappe diarree die uit jouw mond komt, wat het tot nu toe ook zonder uitzondering is.
Dus de plek waar iets gepubliceerd is, bepaalt of het al dan niet waar is ?
Ik moest lachen en denken aan al de rapporten over de massa vernietigingswapens in Irak.

...ownee,.... die bleken er toch niet te zijn he ?
pi_171315568
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:13 schreef 2600 het volgende:

[..]

Dus de plek waar iets gepubliceerd is, bepaalt of het al dan niet waar is ?
Ik moest lachen en denken aan al de rapporten over de massa vernietigingswapens in Irak.

...ownee,.... die bleken er toch niet te zijn he ?
Je leest niet goed. De plek waar iets vandaan komt bepaalt niet of het waar is of niet, maar wel hoe waardevol het is, lettend op eerdere publicaties die wel of niet waar bleken te zijn. Dit is iets wat je zelf al toegegeven hebt. Jij accepteert namelijk Wikipedia niet als bron. Ik accepteer bijv. een website als Niburu niet als waardevolle bron. Overigens staan in zo'n bronartikel vaak meerdere bronnen waarop het artikel zich baseert, wat meer waarde aan de informatie geeft.

In het kort, fact checking is vrij belangrijk. Als je zelfs dat niet inziet, ben je nog meer bekrompen dan ik dacht.

Resumerend, blijven jouw ramblings gewoon monddiarree zonder duidelijk te maken waar je je onzin op baseert.

Dat rapport over die massavernietigingswapens overigens, als er nu weer zo'n rapport komt, zou je willen weten waar die vandaan komt toch? Als die weer uit dezelfde bron komt, zal je moeite hebben het te geloven.
pi_171315858
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Je leest niet goed. De plek waar iets vandaan komt bepaalt niet of het waar is of niet, maar wel hoe waardevol het is, lettend op eerdere publicaties die wel of niet waar bleken te zijn. Dit is iets wat je zelf al toegegeven hebt. Jij accepteert namelijk Wikipedia niet als bron. Ik accepteer bijv. een website als Niburu niet als waardevolle bron. Overigens staan in zo'n bronartikel vaak meerdere bronnen waarop het artikel zich baseert, wat meer waarde aan de informatie geeft.

In het kort, fact checking is vrij belangrijk. Als je zelfs dat niet inziet, ben je nog meer bekrompen dan ik dacht.

Resumerend, blijven jouw ramblings gewoon monddiarree zonder duidelijk te maken waar je je onzin op baseert.

Dat rapport over die massavernietigingswapens overigens, als er nu weer zo'n rapport komt, zou je willen weten waar die vandaan komt toch? Als die weer uit dezelfde bron komt, zal je moeite hebben het te geloven.
Nee, ik loop al een tijdje langer mee, geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars, en alleen al om die reden is bronvermelding nutteloos.
pi_171315921
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:24 schreef 2600 het volgende:

[..]

Nee, ik loop al een tijdje langer mee, geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars, en alleen al om die reden is bronvermelding nutteloos.
Laat dan maar zitten joh, als jij fact checking niet belangrijk vindt snap ik niet wat je hier doet. Ik ben er klaar mee, je bent net een klein kind. Dat langer meelopen vat ik dan ook op met een korreltje zout, je gedrag doet vermoeden dat je namelijk net hebt leren lopen.
pi_171315986
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Laat dan maar zitten joh, als jij fact checking niet belangrijk vindt snap ik niet wat je hier doet. Ik ben er klaar mee, je bent net een klein kind. Dat langer meelopen vat ik dan ook op met een korreltje zout, je gedrag doet vermoeden dat je namelijk net hebt leren lopen.
Fact checking kan maar op 1 manier, als je er zelf bij was.
Voor de rest is het speculatie, maar een beetje wetenschapper houdt vast aan waarschijnlijkheid en gezond verstand.
pi_171316050
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:28 schreef 2600 het volgende:

[..]

Fact checking kan maar op 1 manier, als je er zelf bij was.
Voor de rest is het speculatie, maar een beetje wetenschapper houdt vast aan waarschijnlijkheid en gezond verstand.
:')

Jij bent er zo eentje die het bestaan van dinosaurussen ontkent dus, daar was je immers niet bij.

In en in trieste manier van discussiėren heb jij zeg, heel irritant en het resulteert totaal niet in een consensus over het onderwerp. Maarja, dat zou wel eens je doel kunnen zijn, als troll zijnde.
pi_171316080
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:30 schreef illusions het volgende:

[..]

:')

Jij bent er zo eentje die het bestaan van dinosaurussen ontkent dus, daar was je immers niet bij.

In en in trieste manier van discussiėren heb jij zeg, heel irritant en het resulteert totaal niet in een consensus over het onderwerp. Maarja, dat zou wel eens je doel kunnen zijn, als troll zijnde.
Is het erg belangrijk voor je dat we het eens worden ?

Zo ja, lees dan eerst alle info die je erover kunt vinden (google), praten we daarna verder.
pi_171316118
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:31 schreef 2600 het volgende:

[..]

Is het erg belangrijk voor je dat we het eens worden ?

Zo ja, lees dan eerst alle info die je erover kunt vinden (google), praten we daarna verder.
Nee, maar het zou handig zijn om vooruit te kunnen gaan in een discussie, en zonder bronvermelding valt er weinig over te discussiėren, omdat jij geen reet kan bewijzen.
pi_171316166
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, maar het zou handig zijn om vooruit te kunnen gaan in een discussie, en zonder bronvermelding valt er weinig over te discussiėren, omdat jij geen reet kan bewijzen.
Lol ... cirkel..... dus bron bepaalt bewijs ?
pi_171316193
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:34 schreef 2600 het volgende:

[..]

Lol ... cirkel..... dus bron bepaalt bewijs ?
Bron bepaalt of en hoe waardevol informatie is, en geeft mogelijkheid tot fact checking. Zonder dat is een discussie bij voorbaat al zinloos, zoals de diarree die jij neerkalkt.
pi_171316205
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Je leest niet goed. De plek waar iets vandaan komt bepaalt niet of het waar is of niet, maar wel hoe waardevol het is, lettend op eerdere publicaties die wel of niet waar bleken te zijn. Dit is iets wat je zelf al toegegeven hebt. Jij accepteert namelijk Wikipedia niet als bron. Ik accepteer bijv. een website als Niburu niet als waardevolle bron. Overigens staan in zo'n bronartikel vaak meerdere bronnen waarop het artikel zich baseert, wat meer waarde aan de informatie geeft.

In het kort, fact checking is vrij belangrijk. Als je zelfs dat niet inziet, ben je nog meer bekrompen dan ik dacht.

Resumerend, blijven jouw ramblings gewoon monddiarree zonder duidelijk te maken waar je je onzin op baseert.

Dat rapport over die massavernietigingswapens overigens, als er nu weer zo'n rapport komt, zou je willen weten waar die vandaan komt toch? Als die weer uit dezelfde bron komt, zal je moeite hebben het te geloven.
pi_171316237
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Bron bepaalt of en hoe waardevol informatie is, en geeft mogelijkheid tot fact checking. Zonder dat is een discussie bij voorbaat al zinloos, zoals de diarree die jij neerkalkt.
Hoe dan ?

Plek A is geloofwaardig en plek B niet ?

Wie gaat dat bepalen ?

En aan de hand waarvan ?

Vind jij bijvoorbeeld dat CNN een geloofwaardige bron is ?
pi_171316276
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:36 schreef 2600 het volgende:

[..]

Hoe dan ?

Plek A is geloofwaardig en plek B niet ?

Wie gaat dat bepalen ?

En aan de hand waarvan ?

Vind jij bijvoorbeeld dat CNN een geloofwaardige bron is ?
Eerdere informatie bepaalt dat.

Dat rapport over die massavernietigingswapens overigens, als er nu weer zo'n rapport komt, zou je willen weten waar die vandaan komt toch? Als die weer uit dezelfde bron komt, zal je moeite hebben het te geloven.
pi_171316308
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Eerdere informatie bepaalt dat.

Dat rapport over die massavernietigingswapens overigens, als er nu weer zo'n rapport komt, zou je willen weten waar die vandaan komt toch? Als die weer uit dezelfde bron komt, zal je moeite hebben het te geloven.
Dus als ik 3 keer verifieerbaar de waarheid post, dan is de 4e post ook waar ?
pi_171316310
Echt, een fucking discussie waarin ik verdedig dat bronvermelding waarde heeft, triester kan het niet worden. :') :') :') Laat ook maar zitten dus, aan jou is het niet besteed.
pi_171316353
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:39 schreef illusions het volgende:
Echt, een fucking discussie waarin ik verdedig dat bronvermelding waarde heeft, triester kan het niet worden. :') :') :') Laat ook maar zitten dus, aan jou is het niet besteed.
Ik begon er niet mee, maar geef graag antwoord hoor....

Nu weer ontopic dan ?
pi_171316374
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:40 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik begon er niet mee, maar geef graag antwoord hoor....

Nu weer ontopic dan ?
Geef hier maar antwoord op dan:

Dat rapport over die massavernietigingswapens overigens, als er nu weer zo'n rapport komt, zou je willen weten waar die vandaan komt toch?
pi_171316444
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Geef hier maar antwoord op dan:

Dat rapport over die massavernietigingswapens overigens, als er nu weer zo'n rapport komt, zou je willen weten waar die vandaan komt toch?
Nee hoor, ik geloof er geen zak van wat een overheid me vertelt.

Als er weer zo'n rapport komt, dan gaan we gewoon vragen of we mogen kijken op die lokatie.

Als het mag fijn, als het niet mag jammer dan.

Is het hebben van massavernietigingswapens een reden om een land aan te vallen en een democratisch gekozen regering ten van te brengen ?

ZO ja,.... waarom pakken we de USA niet aan dan?
pi_171316496
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:44 schreef 2600 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik geloof er geen zak van wat een overheid me vertelt.

Als er weer zo'n rapport komt, dan gaan we gewoon vragen of we mogen kijken op die lokatie.

Als het mag fijn, als het niet mag jammer dan.

Is het hebben van massavernietigingswapens een reden om een land aan te vallen en een democratisch gekozen regering ten van te brengen ?

ZO ja,.... waarom pakken we de USA niet aan dan?
Ik heb het niet over een overheid, en waarom zouden ze jou laten kijken? Heb jij daar overigens de middelen voor, om massavernietingswapens te vinden? :')

:W
pi_171316524
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een overheid, en waarom zouden ze jou laten kijken? Heb jij daar overigens de middelen voor, om massavernietingswapens te vinden? :')

:W
Meer dan toestemming en een paar ogen heb je niet nodig.
pi_171316552
Tuurlijk. :') :W
pi_171316581
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:48 schreef illusions het volgende:
Tuurlijk. :') :W
Wat mist er nog dan ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')