Maar niet 5 dagen per week en papa en mama te druk om hun eigen kind op te voeden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb neefjes en nichtjes die naar de kinderopvang gaan en het zorgt toch wel voor een voorsprong in hun sociale ontwikkeling. Je merkt het verschil met de thuisblijvertjes vaak. Ze vinden het ook een leuke omgeving.
Niets mis met kinderopvang.
Vriend, ga je nog met die Turkse? Hoor helemaal niks meer erover.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik vanochtend de gym heb gesloopt ook al doe ik dat niet regelmatig, respect voor de spullen ja tog?
we hebben altijd nog het andere forum tog?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:12 schreef Beach het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)nties-blokkeren.html
hey jongens fok stopt ermee volgens Danny
fout fapje gemachtquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:02 schreef Montelly het volgende:
Wat wat![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)limburgse_getto.html
ik heb die link allang niet meerquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
we hebben altijd nog het andere forum tog?
wat een tuigquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:02 schreef Montelly het volgende:
Wat wat![]()
Ik gebruik Brave die doet dat sowieso al.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:12 schreef Beach het volgende:
Die ken ik nog vaag van hardcore feestjes vroegerquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:02 schreef Montelly het volgende:
Wat wat![]()
Pi-Hole. Die laadt de reclames en ook trackers en andere dataverzamelaars niet eens. Internet is nu zeker een keer zo snel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik gebruik Brave die doet dat sowieso al.
Lekker he, een pittige vrouw.quote:
Hoe had jij het dan opgelost?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:43 schreef fathank het volgende:
Lol een wijf aan de haren trekken wat een mietje
quote:
Nee met Stimo.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:35 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens.quote:
Rot op homo.quote:
Pff, hoge test nu.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef Faeroer het volgende:
zin om weer de gym te slopen, het houdt niet op
Eerste pinksterdag, valt er nog wat te slopen ja?quote:Op zondag 4 juni 2017 07:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nog 33 minuten broer en dan weer slopen haha ja tog??
365 dagen haha deze boy gaat verkeerde gymquote:Op zondag 4 juni 2017 11:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eerste pinksterdag, valt er nog wat te slopen ja?
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:12 schreef Beach het volgende:
Zeker een aanrader.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pi-Hole. Die laadt de reclames en ook trackers en andere dataverzamelaars niet eens. Internet is nu zeker een keer zo snel.
Maar geen nummer hequote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef Montelly het volgende:
Pfff zieke flirt gehad net bij de pompheb gelijk ook aquarius gehaald, zegt ze "zo ga je lekker sporten
, nou veel plezier nog"...
Okee..was wel een leuke Hollandse deerne, kreeg van haar knipoog en al.
Ik wou nog vragen maar had haast, miss ga ik nog terug straks.quote:
Of advertentieboeren gaan een fatsoenlijk verdienmodel verzinnen zonder gebruikers te pesten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:12 schreef Beach het volgende:
Er zijn er meer die dat doen. Taxichauffeurs bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Of advertentieboeren gaan een fatsoenlijk verdienmodel verzinnen zonder gebruikers te pesten.
Maar nee gelijk weer in de slachtoffermodus kruipen en blèren dat de boel op de fles gaat. Aanpassen aan nieuwe omstandigheden is niet het sterkste punt hier.
ze was gewoon vriendelijk, zoals tegen elke klantquote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef Montelly het volgende:
Pfff zieke flirt gehad net bij de pompheb gelijk ook aquarius gehaald, zegt ze "zo ga je lekker sporten
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zijn er meer die dat doen. Taxichauffeurs bijvoorbeeld.
Niet doorhebben dat ze betaald worden om vriendelijk tegen je te zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef Montelly het volgende:
Wat is er belangrijker dan het nummer regelen van de potentiële moeder van je kinderen?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wou nog vragen maar had haast, miss ga ik nog terug straks.
Ik ga zo ook lekker sapje drinkenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:25 schreef Montelly het volgende:
Even snel chestpress en bicep curls en dan stad in sappie doen.🥃🍹
Gewoon metro tussen Leuvehaven en Wilhelminaplein.quote:
Gewoon chickie hosselen en daar slapen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon metro tussen Leuvehaven en Wilhelminaplein.
weet niet man, in NL heb je nu ook al britse toestandenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon metro tussen Leuvehaven en Wilhelminaplein.
memoriesquote:
zieke roid ragequote:
Je leeft pas als je bijna dood bentquote:Op zondag 11 juni 2017 17:50 schreef McNulty het volgende:
Isle of man![]()
Ieder jaar meerdere dooie op dat traject.
255 mensen zijn het niet eens met deze stelling.quote:
"no homo" gaat je hier niet redden denk ikquote:Op maandag 12 juni 2017 15:15 schreef McNulty het volgende:
Hoe heet die ene dikke worst (no homo) ingewikkeld in een bruine plastic verpakking met 2 metalen clipjes aan de uiteinde. Er staat een logo van een schaap op.
vraag aan je turkse smaquote:Op maandag 12 juni 2017 15:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
"no homo" gaat je hier niet redden denk ik
Sucuk.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:15 schreef McNulty het volgende:
Hoe heet die ene dikke worst (no homo) ingewikkeld in een bruine plastic verpakking met 2 metalen clipjes aan de uiteinde. Er staat een logo van een schaap op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 12 juni 2017 16:02 schreef McNulty het volgende:
Gevonden. Is Marokkaans volgens mij, niet Turks.Bah. Marokkaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je wel lekker toch? mocro worstquote:
Heb je je examens gehaald?quote:Op maandag 12 juni 2017 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe gaat de cut boys? Hier al 2kg kwijt
+7kgquote:Op maandag 12 juni 2017 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe gaat de cut boys? Hier al 2kg kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |