SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 69% gewijzigd door richolio op 26-05-2017 01:20:16 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriend ik ken je langer dan vandaag, waar wil ie naartoe? Hoofddoek is geen must voor mij
wat een klote gym heb jij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gym is trouwens tot 16:00, dus even snel slopen.hier gewoon hele dag open
😆quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat een klote gym heb jij danhier gewoon hele dag open
Pas sowieso goed op met zalm, voor je het weet heb je van die vieze kweekzalm vol met antibiotica.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:24 schreef Montelly het volgende:
Echt niet normaal hoe duur zalm tegenwoordig is, zo kan je toch geen fatsoenlijke gains maken
gym is hier de hele dag dichtquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
er wordt in NL geen zalm verkochtquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:24 schreef Montelly het volgende:
Echt niet normaal hoe duur zalm tegenwoordig is, zo kan je toch geen fatsoenlijke gains maken
Kom weekend Vikingenland, gaan we zalm en vrouwen eten.quote:
prima visje dit om in grote hoeveelheden te etenquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:24 schreef Montelly het volgende:
..en anders pangasius.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
prima visje dit om in grote hoeveelheden te eten
https://www.ah.nl/producten/product/wi39826/tiko-alaska-koolvis
Man man man. Je weet hoe die beesten leven/gevoerd worden in Vietnam? Doe dan maar gewoon de koolvis inderdaad.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
..en anders pangasius.
[ afbeelding ]
keuringsdienst van waarde liet zien dat dit dezelfde panga is als die in het vriesvak zitquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
..en anders pangasius.
[ afbeelding ]
ze zwemmen wel lekker in hun eigen schijtquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Man man man. Je weet hoe die beesten leven/gevoerd worden in Vietnam? Doe dan maar gewoon de koolvis inderdaad.
Gast... https://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Orangequote:Op donderdag 25 mei 2017 11:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
..en anders pangasius.
[ afbeelding ]
heb je dr bil kapot geschuurdquote:Op donderdag 25 mei 2017 12:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
man man man
vannacht zette meisjes echt aan om tegen ze te rijden pff
gewoon ronde hals van petrol industriesquote:
Ok, doe voorstel, polo'tje dan?quote:
Vriend daar heb ik overvloed aan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon ronde hals van petrol industries
je moet niet te koop lopen met muscles, wordt wel gewaardeerd door de vrouwtjes heb ik het idee, gewoon zo kleden dat subtiel zichtbaar is dat je gains hebt
[ afbeelding ]
Hahaha, kom beachclub vroeger, of Fuel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
clubruis de ne sikici kizlar var ya vaayyyy amkkk
is coolquote:Op donderdag 25 mei 2017 13:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahaha, kom beachclub vroeger, of Fuel.
wanneer Overeem?quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:24 schreef McNulty het volgende:
Saki naar de UFC![]()
https://twitter.com/UFCEurope/status/867666565789089793/photo/1
Nice.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:24 schreef McNulty het volgende:
Saki naar de UFC![]()
https://twitter.com/UFCEurope/status/867666565789089793/photo/1
been had poloquote:
Gadverdamme dat zou ik de kat nog niet voeren als ik er een zou hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
..en anders pangasius.
[ afbeelding ]
Sportschool of zo'n BF-apenhol?quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met het winnen van EL.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Gadverdamme dat zou ik de kat nog niet voeren als ik er een zou hebben.
Zolang je nog denkt in termen van "de vrouwtjes" is de ontmaagding nog ver weg.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon ronde hals van petrol industries
je moet niet te koop lopen met muscles, wordt wel gewaardeerd door de vrouwtjes heb ik het idee, gewoon zo kleden dat subtiel zichtbaar is dat je gains hebt
[ afbeelding ]
Dankjewel man.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met het winnen van EL.
Tokkiesport? Heb je het nu over voetbal?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:42 schreef Eleiko het volgende:
En kan die tokkiesport ergens anders besproken worden?
rot op homoquote:
rot op homoquote:
rot op homoquote:
rot op homoquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
rot op homo
denk je dat we hier bang zijn ofzo
[ afbeelding ]
echt niet... zelfs rooien maken hier niks
mwa had wel aardig wat aanspraakquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zolang je nog denkt in termen van "de vrouwtjes" is de ontmaagding nog ver weg.
jaquote:Verder ben je veel te veel bezig met je kleding en uiterlijk.
quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
rot op homo
denk je dat we hier bang zijn ofzo
[ afbeelding ]
echt niet... zelfs rooien maken hier niks
sukkeltjequote:Op donderdag 25 mei 2017 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa had wel aardig wat aanspraak
eentje kwam alles behalve subtiel tegen mn heup aan reden met dr billen en ze keek schuin over dr schouder zo naar beneden naar mij met dr blauwe kijkers, 1.80+ was ze ook zelfs
echt zo'n grote hollandse
ik negeerde dr alleen volledig was wel lomp van me maja
[..]
ja
inshallah bijna ramadanquote:Op vrijdag 26 mei 2017 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:
nieuwe pwo
lekker IF'en, lege maag.
Slaat lekker in
5/5
Goede chick wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 11:18 schreef Beach het volgende:
gelukkig heeft een modje de OP weer in ere hersteld
Was nog van de pre moslim invasie hier. (ONZ / [DE GYM #960] Waar is Ray?) Ik kan het niet aanpassenquote:
quote:
Peer pressure.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
11 maanden party hardy en 1 maand allah akbar allah akbar
neefje wilde woensdag niet eens mee club omdat bijna ramadan was
hij doet 11 maanden lang alles wat god verboden heeft maar tijdens ramadan is et opeens een pure clean soul
zo neem je je geloof toch niet serieus, is meer sociaalcultureel dingetje lijkt wel voor ze
Gewoon schijnheilig. Lekker voor de buitenwereld je beter voordoenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij doet 11 maanden lang alles wat god verboden heeft maar tijdens ramadan is et opeens een pure clean soul
zo neem je je geloof toch niet serieus, is meer sociaalcultureel dingetje lijkt wel voor ze
"Ik mag niet vasten, want dan krijg ik diabetes en Allah laat geen dingen toe die bewust schadelijk zijn voor je gezondheid"quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen haha snap jequote:Let not your own hands contribute to your destruction - 2:195
Die quote is dat een aansporing tot nofapquote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
"Ik mag niet vasten, want dan krijg ik diabetes en Allah laat geen dingen toe die bewust schadelijk zijn voor je gezondheid"
[..]
Gewoon normaal doen haha snap je
Moet je aan Dima vragenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Die quote is dat een aansporing tot nofap
Iets zegt me dat je dan de essentie van je geloof niet begrepen hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Was nog van de pre moslim invasie hier. (ONZ / [DE GYM #960] Waar is Ray?) Ik kan het niet aanpassen
Dat is nou precies virtue signalling.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
9 van de 10 is zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
val jij ook daaronder?quote:
die 'big surprise' in de titel geeft het weg hequote:Op vrijdag 26 mei 2017 15:02 schreef McNulty het volgende:
zag m al aankomen voordat ik erop klikte
hey deucestengelbulk
mensheid is uitgestorvenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
die 'big surprise' in de titel geeft het weg he
Ja hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 15:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
mensheid is uitgestorven
je zit op een onbewoond eiland met hun 3
zou je raken?
Wat zou jij doen? Je pik in een holle boom drukken?quote:
Mensheid is uitgestorven aldus McNulty dus beetje lastig.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 16:12 schreef Faeroer het volgende:
je kan ook kutjes laten brengen met de boot. dat het eiland onbewoond is betekent niet dat jullie homo hoeven doen tog??
rot op homo
hopen op gewillige aliens?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Je pik in een holle boom drukken?
hahaquote:Op vrijdag 26 mei 2017 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Je pik in een holle boom drukken?
maar hoe leef jij en die drie dan?? ben je geen mensheid?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 16:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensheid is uitgestorven aldus McNulty dus beetje lastig.
Schele
met uitzondering van hequote:Op vrijdag 26 mei 2017 16:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
maar hoe leef jij en die drie dan?? ben je geen mensheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |