abonnement Unibet Coolblue
pi_171192255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Er schiet mij niets in het verkeerde keelgat
Gezien het feit met hoeveel wrok je constant op Ajax reageert komt het wel zo over ;)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 25 mei 2017 @ 10:44:08 #77
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_171192266
Vanavond kan je jezelf troosten met AZ- Utrecht :9~
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_171192315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:39 schreef bianconeri het volgende:

Ajax herstelde zich?
Ik wist dan niet dat Ajax zo onthutsend zwak was, als dat al ''herstellen'' genoemd kan worden.
Idd had ook Man Utd niet echt kansen maar die hadden het makkelijk onder controle.
Ajax is niet zoek gespeeld of vernederd. Het kon aanvallend in deze wedstrijd niet brengen wat ze voorheen wel hebben laten zien. Man U heeft het op tactisch vlak goed gedaan, het liet Ajax voetballen met een enorm blok. Ajax had geen antwoord, kan gebeuren zeker in een David vs. Goliath wedstrijd.

Ajax heeft het eigen spel gespeeld. Dat is zowel een sterkte als een zwakte. Mourinho heeft gewoon gebruik gemaakt van die zwakte. Dat is heel knap ook al is het met afschuwelijk voetbal. Hij staat met de cup.

Dit Ajax kan bouwen aan een mooi team het volgend seizoen. Als de ontwikkeling de stijgende lijn voortzet, zouden ze de eredivisie wel eens kunnen gaan domineren volgend seizoen.
pi_171192635
Al met al trots op Ajax, ik heb echt genoten van deze EL-campagne. Het voetbal (bij vlagen), de ongekende spanning. Europees voetbal is gewoon prachtig. Het museumplein was weer eens een heerlijke beleving gisteren. Ik ben optimistisch voor de toekomst :)
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:09:37 #80
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_171192636
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:31 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Je zou maar fan zijn van Manchester United zeg. Vroeger een fantastische, grote club met geweldige spelers. Nu de grootste miskwal van een trainer aanstellen, die niet juicht na een goal maar bij een zogenaamde penalty wel ineens op kan springen. Honderden miljoenen in een paar jaar tijd uitgeven en dan dit spel op de mat leggen en zesde worden in de PL |:( .Niet persoonlijk bedoeld, maar als ik jou was zou ik me echt kapot schamen voor mijn club.

Verder kunnen we over de wedstrijd natuurlijk genoeg zeggen. Ik ben geen Ajacied, maar desondanks toch wel een nare nasmaak aan deze avond overgehouden. United dat niet wil voetballen, op voorsprong komt door een kutgoaltje en Ajax dat er absoluut niet doorheen komt. Het meest schrijnende was nog dat United eigenlijk helemaal niet blij was met de EL, terwijl dit voor Ajax natuurlijk een absolute hoofdprijs was.

Al met al wel leuk om te zien dat een Nederlands team een keer zo ver kan komen, hopelijk gaat ONS PSV de EL volgend jaar ook wat serieuzer nemen. Is wel lekker voor de Europese puntjes en het Nederlands voetbal.
Tja, clubliefde gaat voor mij verder dan kijken of de club leuke of goede wedstrijden speelt, voetbal is veel meer dan dat. Sinds Ferguson weg is is het inderdaad een stuk minder leuk maar dit seizoen toch weer wat goede kanten gezien. En dan het seizoen afsluiten met 3 prijzen geeft toch een goed gevoel. (Ja ik weet dat de community shield en de league cup niet erg veel voor stellen, maar toch.)

Blij met de EL waren we inderdaad zeker niet, maar nu blijkt toch hoe belangrijk de EL is voor United voor volgend seizoen. Zonder gisteravond hadden we volgend jaar wéér geen CL gespeeld. Kwalificatie voor CL en het verslaan van Ajax waren voor mij gister ook de enige belangrijke dingen. Die EL beker maakt me niet erg veel uit. United is nu de eerste Engelse club die ALLE bekers heeft gewonnen waar het aan mee kan doen, dat is bijzonder en ik ben er trots op. Maar een Europa League winnaar is net zo veel een kampioen van Europa als een Jupiler League winnaar de kampioen van Nederland is. Gewoon niet dus eigenlijk.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_171192641
OptaJohan twitterde op woensdag 24-05-2017 om 22:55:00 15 - Marouane Fellaini has won 15 aerial duels vs Ajax, a new record high in one match in Europa League history (20… https://t.co/ztSvmQBrth reageer retweet
  Moderator donderdag 25 mei 2017 @ 11:14:07 #82
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171192707
quote:
7s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:09 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Tja, clubliefde gaat voor mij verder dan kijken of de club leuke of goede wedstrijden speelt, voetbal is veel meer dan dat. Sinds Ferguson weg is is het inderdaad een stuk minder leuk maar dit seizoen toch weer wat goede kanten gezien. En dan het seizoen afsluiten met 3 prijzen geeft toch een goed gevoel. (Ja ik weet dat de community shield en de league cup niet erg veel voor stellen, maar toch.)

Blij met de EL waren we inderdaad zeker niet, maar nu blijkt toch hoe belangrijk de EL is voor United voor volgend seizoen. Zonder gisteravond hadden we volgend jaar wéér geen CL gespeeld. Kwalificatie voor CL en het verslaan van Ajax waren voor mij gister ook de enige belangrijke dingen. Die EL beker maakt me niet erg veel uit. United is nu de eerste Engelse club die ALLE bekers heeft gewonnen waar het aan mee kan doen, dat is bijzonder en ik ben er trots op. Maar een Europa League winnaar is net zo veel een kampioen van Europa als een Jupiler League winnaar de kampioen van Nederland is. Gewoon niet dus eigenlijk.
Welke goede kanten heb je dit seizoen dan gezien? In de paar wedstrijden die ik gezien heb kon ik me toch moeilijk vermaken al heb je nog die fase gehad dat er heel veel kansen gemist werden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171192729
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Raar, als het bij mijn club zou gebeuren, zouden die er in overvloed zijn.

Maar dat ajacieden het eigenlijk allemaal maar weinig boeit is aan de andere kant ook weer geen verrassing
Jouw club speelt ook nooit mooi voetbal dus wat praat je?
pi_171192900
Beoordeling spelers Ajax by Dakterras:

Onana ( 7) Deed niks fout, kansloos bij beide frommel goals.

Veltman ( 7 ) Verdedigend deed hij goed zijn werk, lekker fel. Aanvallen te weinig, leek wel of hij overgeslagen werd.

Sanchez ( 6,5 ) Beest! Geweldig die passie en verdedigend wederom sterk, helaas van de 0-1, hoewel dat meer de fouten waren van Riedewald en Klaassen) Aan de bal dramatisch traag. Maar dat zal ook nooit een sterk punt van hem worden.

De Ligt (7,5) Erg goed voor een knaap van 17 jaar (!). Verdedigend superieur. Opbouw kon/kan wel wat vlotter.

Riedewald (4,5) Tikkie terug, tikkie breed. weinig mee opkomen, slap in duels. Domme uitgooi ook, als je niet weet waarheen, altijd naar voren (!!!!!) Speelsnelheid van een veteraan. Nee deze jongen is overhypt. Veel liever Viergever gezien, die man heeft tenminste nog passie.

Schone (5) Komt te kort voor dit niveau. Was vrij veel aan de bal, maar zag geen oplossingen. Duurt allemaal net te lang.

Klaassen ( 5) Speelde er tegenvallend, mijn grootste teleurstelling al stond hij tegenover Pogba. Maar had wel wat feller gemogen. Nee, hij is niet klaar (of geschikt) voor de Europese top.

Ziyech ( 6,5) Doordat die 2 prutsers aan de buitenkant alles dichtliepen was er vrij weinig voor een mooie steekpas of demmarage (hoe spel je dat :p ?).

Traore ( 6 ) Had veel inzet, maar liep zich constant dood. Tactisch toch wel een enorme domoor, totaal geen inzicht.

Younes ( 5 ) Dribbelen dribbelen dribbelen en dan combinatie aangaan met een medespeler en 4 tegenstanders op 1 vierkantenmeter. Nee jongen zo werkt het niet.

Dolberg ( 4) Totaal geïsoleerd, is eigenlijk geen cijfer waard. Mede dankzij de buitenspelers.


Coach: Bosz (3) Geen plan B. Stuurt Neres erin terwijl je juist het veld breed moet houden dmv Kluiver erin te brengen. Had je veel meer aan Dolberg gehad. Had verder eerder Vd Beek in moeten brengen.
Hey
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:29:52 #85
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_171193010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:14 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Welke goede kanten heb je dit seizoen dan gezien? In de paar wedstrijden die ik gezien heb kon ik me toch moeilijk vermaken al heb je nog die fase gehad dat er heel veel kansen gemist werden
De verdediging is nog steeds niet geweldig maar voor het eerst sinds tijden wel iets waar we op kunnen bouwen. Een best lange reeks in de Premier League ongeslagen geweest, al werd er helaas wel veel gelijkgespeeld in die reeks. De thuiswedstrijd tegen Chelsea was simpelweg geweldig. Chelsea was nergens te bekennen.
En qua spelers; De Gea, Herrera, Pogba, Ibrahimovic. Met zulk soort spelers kunnen we ver komen.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:43:56 #86
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_171193279
quote:
7s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:09 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Tja, clubliefde gaat voor mij verder dan kijken of de club leuke of goede wedstrijden speelt, voetbal is veel meer dan dat. Sinds Ferguson weg is is het inderdaad een stuk minder leuk maar dit seizoen toch weer wat goede kanten gezien. En dan het seizoen afsluiten met 3 prijzen geeft toch een goed gevoel. (Ja ik weet dat de community shield en de league cup niet erg veel voor stellen, maar toch.)

Blij met de EL waren we inderdaad zeker niet, maar nu blijkt toch hoe belangrijk de EL is voor United voor volgend seizoen. Zonder gisteravond hadden we volgend jaar wéér geen CL gespeeld. Kwalificatie voor CL en het verslaan van Ajax waren voor mij gister ook de enige belangrijke dingen. Die EL beker maakt me niet erg veel uit. United is nu de eerste Engelse club die ALLE bekers heeft gewonnen waar het aan mee kan doen, dat is bijzonder en ik ben er trots op. Maar een Europa League winnaar is net zo veel een kampioen van Europa als een Jupiler League winnaar de kampioen van Nederland is. Gewoon niet dus eigenlijk.
Begrijpelijk. Gefeliciteerd in ieder geval!
pi_171193303
quote:
7s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:29 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

De verdediging is nog steeds niet geweldig maar voor het eerst sinds tijden wel iets waar we op kunnen bouwen. Een best lange reeks in de Premier League ongeslagen geweest, al werd er helaas wel veel gelijkgespeeld in die reeks. De thuiswedstrijd tegen Chelsea was simpelweg geweldig. Chelsea was nergens te bekennen.
En qua spelers; De Gea, Herrera, Pogba, Ibrahimovic. Met zulk soort spelers kunnen we ver komen.
Enige wat United moet doen is spelers halen voor de voorhoede. Aubamayang, Griezmann
Hey
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:59:20 #88
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_171193549
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:43 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Gefeliciteerd in ieder geval!
Bedankt!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_171199381
quote:
7s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:29 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

De verdediging is nog steeds niet geweldig maar voor het eerst sinds tijden wel iets waar we op kunnen bouwen. Een best lange reeks in de Premier League ongeslagen geweest, al werd er helaas wel veel gelijkgespeeld in die reeks. De thuiswedstrijd tegen Chelsea was simpelweg geweldig. Chelsea was nergens te bekennen.
En qua spelers; De Gea, Herrera, Pogba, Ibrahimovic. Met zulk soort spelers kunnen we ver komen.
Als Ibra erbij was geweest had het sowieso een kansloze missie geweest voor Ajax. :P
  donderdag 25 mei 2017 @ 17:09:16 #90
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_171201037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:09 schreef Kopsterk het volgende:
Al met al trots op Ajax, ik heb echt genoten van deze EL-campagne. Het voetbal (bij vlagen), de ongekende spanning. Europees voetbal is gewoon prachtig. Het museumplein was weer eens een heerlijke beleving gisteren. Ik ben optimistisch voor de toekomst :)
Dit.
Hopelijk blijft het team een beetje bij elkaar.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 25 mei 2017 @ 18:04:44 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171202232
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jouw club speelt ook nooit mooi voetbal dus wat praat je?
Ik heb het geen seconde over mooi voetbal gehad, dus ik zie niet wat dat ermee te maken heeft.

Wat is iedereen snel madpanda als het over Ajax gaat joh
Laffe huichelaar
  donderdag 25 mei 2017 @ 18:35:37 #92
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_171202725
Tja, wat een kansloze pot. Dikverdiend verloren. Maar wat is United een lelijke club geworden ;(
Wat hadden die in de jaren 90 toch een mooie teams.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 25 mei 2017 @ 18:36:04 #93
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_171202732
quote:
13s.gif Op donderdag 25 mei 2017 00:52 schreef Rabieluh het volgende:
Tot overmaat van ramp zat er in mijn jumbo pistachenoten een noot waar de cocon van een of ander insect in zat.

Kan vast geen kwaad maar nou heb ik geen zin meer in de rest van de nootjes.
christus te paard, ook dat nog :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 25 mei 2017 @ 18:42:55 #94
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171202850
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jouw club speelt ook nooit mooi voetbal dus wat praat je?
Check deze dan. Hij weet wel raad met United



bohhhhh
  donderdag 25 mei 2017 @ 19:52:05 #95
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171204014
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 18:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

christus te paard, ook dat nog :r
Ik mag nu een nieuwe zak nootjes halen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_171214804
Ik snap de verbazing niet zo goed allemaal hier van die nederlaag....

Kopenhagen, schalke, lyon en Manu verloren.

Dan verdien je die troffee gewoon helemaal niet om te winnen en had allemaal al een waarschuwing moeten zijn.

Bosz ging de wedstrijd in zoals die al die uitwedstrijden in ging, van eigen kracht.

Zelfoverschatting ten top. Hoe kan je nou denken dat je met Manu op zo een avond mee kan voetballen.

Als je niet sterk bent dan moet je slim zijn....

Iedere coach had in dit geval een defensievere ploeg met meer power en ervaring opgesteld. Bosz ging zijn schoolelftal weer opstellen, terwijl op de bank wat geschiktere spelers waren om een defensiever blok te vormen tegen een sterkere tegenstander.

Het was allemaal zo naïef. Ik zou het als supporter in dit geval de spelers niet kwalijk nemen die hebben gewoon op hun niveau gevoetbald. De coach heeft deze wedstrijd gefaald door zelfoverschatting.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171251336
quote:
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Het Nederlands voetbal zit echt niet in de shit omdat het zich niet aanpast aan de tegenstander.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 18:36:51 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171251660
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:24 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het niet mee eens. Het Nederlands voetbal zit echt niet in de shit omdat het zich niet aanpast aan de tegenstander.
Nee, het zit in de shit omdat elke speler die een cornervlag voorbij kan lopen met een bal aan zijn voet, voor zijn 20e in Engeland miljonair wil worden.
pi_171253781
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, het zit in de shit omdat elke speler die een cornervlag voorbij kan lopen met een bal aan zijn voet, voor zijn 20e in Engeland miljonair wil worden.
Daar heb je ook een punt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')