Ajax is gewoon kapot slecht. Niet finale-waardig, zo is duidelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:19 schreef beantherio het volgende:
Je krijgt niet de indruk dat United echt veel meer dan op halve kracht bezig is. Zelden zo'n slaapverwekkende finale gezien.
Ho even, amateurkampioen met AGOVV!quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso. Dit wist je van te voren al natuurlijk. Hij kan een ploeg leuk laten voetballen, maar op resultaat spelen kan hij niet. Logisch dat hij nog nooit een prijs heeft gewonnen.
Ik ben oud, probeer snel te typen.quote:
Toen keek ik daar nog niet maar dat moet het hoogtepunt geweest zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond zijn minuut stilte wel indrukwekkend.
Leuk voor je met je vijverquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:19 schreef Achterhoker het volgende:
Heerlijk nagenieten van het kampioenschap hier in de Hofpleinvijver.
Flikker op manquote:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 24-05-2017 om 22:19:32De weg naar de finale was een sprookje. De finale zelf een draak. reageer retweet
Heeft Thijs ook weer eens een mening?quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 24-05-2017 om 22:19:32De weg naar de finale was een sprookje. De finale zelf een draak. reageer retweet
Wie?quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik kan jou niet laag genoeg inschatten. Vermoorde onschuld.quote:
Inderdaad ik had Ajax ook wat sympathieker ingeschat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Wat een walgelijke tyfusploeg. Beetje uitlokken nog
Mourinho style. Jammer dat hij nog gaat winnen ook waarschijnlijk. Walgelijke man en schande voor het voetbal.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Wat een walgelijke tyfusploeg. Beetje uitlokken nog
Niet zo op de man spelen! Je kwetst mequote:Op woensdag 24 mei 2017 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan jou niet laag genoeg inschatten. Vermoorde onschuld.Sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |