Ron Brandsteder.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Doe maar niet meer deze man voor de camera zetten.
Krijg je ook alleen binnen een bepaald gebied, gelukkig woon ik niet zo dicht bij Amsterdam.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef Scrummie het volgende:
NL Alert faal. Ik krijg die dingen dus niet.
NL Alert weet dat jij en ik het toch niet in ons hoofd halen naar Amsterdam te gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef Scrummie het volgende:
NL Alert faal. Ik krijg die dingen dus niet.
v.d.Sar poept meer.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Wie heeft minder uitstraling, Overmars of Van der Sar?
geen van beide heeft uitstralingquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Wie heeft minder uitstraling, Overmars of Van der Sar?
Lees even het stukje van Pietertje Zwart op vi.nlquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom krijgt Veltheer de voorkeur boven Tt?
Waarom heet dat dan niet Amsterdam Alert in dit geval? Dacht dat dat systeem er juist voor was om heel Nederland iets te laten wetenquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Krijg je ook alleen binnen een bepaald gebied, gelukkig woon ik niet zo dicht bij Amsterdam.
Is ook niet heel gek, het begint als amateurisme natuurlijkquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat was het vroeger eigenlijk amateuristisch allemaal
Wat?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat was het vroeger eigenlijk amateuristisch allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |