Hey Joezi, alles ouzo?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef Joezi het volgende:
Even wat langzamer posten allen, ik kan het niet bijhouden zo
zooooquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rot op met dat schijtwielrennen
Mokersaai
Of die vrienden hebben die geen neuk om voetbal gevenquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan de vriendlozen er zo wel easy uit pakken
Moet eerlijk toekennen dat ik bij NL - Spanje ook gewoon thuis op de bank zatquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan de vriendlozen er zo wel easy uit pakken
United niet?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax heeft vooral heel veel geluk gehad, zo ver is duidelijk.
Net zoals je moeder.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien een leuke bijnaam, Lucky Ajax?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
Dan heb je rare vrienden Hansquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die vrienden hebben die geen neuk om voetbal geven
Wat een onzin. Ik snap dan weer niet waarom je het op een plein met 100+ duizend man zou gaan kijken daarentegen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je deze finale in je eentje (weliswaar gezellig met ons) zou gaan kijken.
Dit is een once in a lifetime moment
Gewoon kroeg tochquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik snap dan weer niet waarom je het op een plein met 100+ duizend man zou gaan kijken daarentegen.
Nee dat vind ik ook niks, maar lekker met 3 vrienden en een biertje op de bank, niks mis mee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik snap dan weer niet waarom je het op een plein met 100+ duizend man zou gaan kijken daarentegen.
Ik kijk ook altijd graag alleen. Of met mijn vader, die zegt ook niet zoveel. Al dat geklep bij wedstrijden, ophouden hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meeste vrienden zijn Feyenoorders, heb ik geen trek in. Een paar hebben ook nog wat anders te doen, treurwilgen
En ik wil de finale goed mee kunnen krijgen
Dan zie je er helemaal niks van. Daarbij zijn die wedstrijden alleen leuk als je wint. Anders is het driewerf kut.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij gaan dit topic helemaal gek maken toch?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die bef, leuk je te treffen hiero in het finale topic
Dat heb ik ook ja. Bij pakweg Ajax-NEC zal me dat een stuk minder een zorg zijn maar dit is effe andersquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd graag alleen. Of met mijn vader, die zegt ook niet zoveel. Al dat geklep bij wedstrijden, ophouden hoor.
Leugens.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Kom niet meer naar Amsterdam. De binnenstad is vol.
Als een moslim zich opblaast ook.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Collide het volgende:
Als Ajax verliest gaat het gigantisch uit de hand lopen in Amsterdam
Hetzelfde niveau als in Rotterdam na Excelsior-uit?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Collide het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Collide het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |