abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171205016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:36 schreef praadje het volgende:

[..]

Oehh. last van de wamte of van zijn aambeien?

(dag lieverd)
Ad heeft geen aambeien, maar een zenuw die zijn anus inloopt. Let nou eens op :{w
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171205392
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:40 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Ad heeft geen aambeien, maar een zenuw die zijn anus inloopt. Let nou eens op :{w
Ja sorry.
pi_171208524
Ik heb me een tijdje terug wat laatdunkend uitgelaten over Ad. Maar ik heb nu een paar vlogs van hem gezien en ik ben gelijk fan!
Ik vind dat hij erg origineel is. Gewoon een half uur zitten te eten, niks zeggen, ja, dat is lef hebben. Alleen één ding: wat werkt die man allemaal naar binnen werkt zeg! Jeuh, als ik dat zou doen, dan woog ik nu 150 kilo.
Hij is wel erg droog. In een filmpje had hij drie hamburgers besteld bij Gino's grill en daar zat dus ook een gigantische zak friet bij. Ik heb 20 minuten zitten kijken naar iemand die die zak langzaam leegkauwde.
Het mooiste moment was toen hij de lege zak (tot op de kruimel) in elkaar vouwde, weglegde en droogjes zei: Zo, dat was friet voor drie personen. _O-
Toen kwam de kers op de taart: hij pakte daarna nog een hamburger. Een megading Hij maakte nog een opmerking over de omvang van de hamburger, maar hij ging er wel in!
_O_

Ook die bak bami, die eerder is genoemd. Ik ken die bakken. Ik koop ze ook wel eens, daar doe ik drie dagen mee, koop wat saté bij, maar dan is het nog best veel hoor.
En die bak eet hij gewoon in één keer helemaal op. Wauw, respect.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171208718
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:42 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb me een tijdje terug wat laatdunkend uitgelaten over Ad. Maar ik heb nu een paar vlogs van hem gezien en ik ben gelijk fan!
Ik vind dat hij erg origineel is. Gewoon een half uur zitten te eten, niks zeggen, ja, dat is lef hebben. Alleen één ding: wat werkt die man allemaal naar binnen werkt zeg! Jeuh, als ik dat zou doen, dan woog ik nu 150 kilo.
Hij is wel erg droog. In een filmpje had hij drie hamburgers besteld bij Gino's grill en daar zat dus ook een gigantische zak friet bij. Ik heb 20 minuten zitten kijken naar iemand die die zak langzaam leegkauwde.
Het mooiste moment was toen hij de lege zak (tot op de kruimel) in elkaar vouwde, weglegde en droogjes zei: Zo, dat was friet voor drie personen. _O-
Toen kwam de kers op de taart: hij pakte daarna nog een hamburger. Een megading Hij maakte nog een opmerking over de omvang van de hamburger, maar hij ging er wel in!
_O_

Ook die bak bami, die eerder is genoemd. Ik ken die bakken. Ik koop ze ook wel eens, daar doe ik drie dagen mee, koop wat saté bij, maar dan is het nog best veel hoor.
Nou vooruit. Je mag in de herkansing.
pi_171208771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:47 schreef praadje het volgende:

[..]

Nou vooruit. Je mag in de herkansing.
Dank je! *O*
  donderdag 25 mei 2017 @ 22:50:43 #81
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171208800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:40 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

For the record: Iedereen heeft aambeien. Ze hangen alleen niet bij iedereen naar buiten.
  donderdag 25 mei 2017 @ 22:52:15 #82
422610 Barrah
pi_171208845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 16:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ad het afgelopen dagen goed zitten bruinen. Wat een bruine stui hettie.
Snap je nu ook waar die negerkinderen vandaan komen.
pi_171209562
quote:
Homp kaas bij de koffie :)
Ach, is eens wat anders...
pi_171209623
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:50 schreef Barrah het volgende:

[..]

For the record: Iedereen heeft aambeien. Ze hangen alleen niet bij iedereen naar buiten.
Daar heb je een punt :P
pi_171209667
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:22 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Homp kaas bij de koffie :)
Ach, is eens wat anders...
Ad eet altijd kaas bij de koffie. Maar dit was wel een heel groot stuk ja.
pi_171209734
Sow, Ad eet fruit :o
pi_171209812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:29 schreef Simterklaas het volgende:
Sow, Ad eet fruit :o
Waar?
pi_171209867
pi_171209892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:27 schreef praadje het volgende:

[..]

Ad eet altijd kaas bij de koffie. Maar dit was wel een heel groot stuk ja.
Met zoiets doe ik een werkweek als broodbeleg voor mijn lunchpakket.
pi_171210031
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:35 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Met zoiets doe ik een werkweek als broodbeleg voor mijn lunchpakket.
En dan hou je nog een stuk over om blokjes van te snijden voor bij de borrel.
  donderdag 25 mei 2017 @ 23:41:01 #91
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171210075
Wie is trouwens die Snorboy die kansloos schijtlollig probeert te zijn op joetoep?
pi_171210099
Ik snap zoiezo niet dat hij niet een lekker bokkepootje bij de koffie neemt. Dit is toch ook niet lekker eten zo? Als ik kaas eet maak ik een kaasplankje met lekkere kaasjes en olijfjes. En ik ben ook maar alleen. Maar het eet toch veel gezelliger?
  donderdag 25 mei 2017 @ 23:41:55 #93
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171210108
Eet Ad wel eens gewone boterhammen?
pi_171210134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef Sheffield het volgende:
Wie is trouwens die Snorboy die kansloos schijtlollig probeert te zijn op joetoep?
Geen idee, maar gelukkig reageert er niemand op.
quote:
Eet Ad wel eens gewone boterhammen?
Nog nooit gezien.
pi_171210154
quote:
Gaat niemand hier toegeven. Sowieso is er iemand die een groot aantal klonen beheert. Eerder heeft iemand onder andere mij al proberen te klonen op het autoweek forum. :N
  donderdag 25 mei 2017 @ 23:43:53 #96
422610 Barrah
pi_171210163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef praadje het volgende:
Ik snap zoiezo niet dat hij niet een lekker bokkepootje bij de koffie neemt. Dit is toch ook niet lekker eten zo? Als ik kaas eet maak ik een kaasplankje met lekkere kaasjes en olijfjes. En ik ben ook maar alleen. Maar het eet toch veel gezelliger?
Ik snap niet dat hij niet een lekker wijntje bij dat stuk kaas neemt.

[ Bericht 27% gewijzigd door Moira op 26-05-2017 12:54:14 ]
pi_171210210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:42 schreef Sigaartje het volgende:
_O_

Sigaartje, je krijgt 3 gekke mannetjes van mij. Maar zelf geen bewegende afbeeldingen van gekke mannetjes meer plaatsen he? Anders wordt Ad namelijk boos (niet dat hij momenteel hier meeleest, zover bekend).
pi_171210234
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef praadje het volgende:
Ik ben ook alleen, maar ik begin de weekenddagen altijd met brood en koffie.
Maar ja, ik kan het hem niet kwalijk nemen. Hij zit in de avond van zijn leven, dus laat hem gewoon lekker geniet. Ik weet niet wat ik doe als ik zo oud ben. Een Argentijnse beefstiek en een patat gaat er bij mij ook wel in. Maar als ik zo'n gigantische zak patat achter de kiezen heb, zit ik vol. ;(
pi_171210263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:45 schreef vaduz het volgende:

[..]

Sigaartje, je krijgt 3 gekke mannetjes van mij. Maar zelf geen bewegende afbeeldingen van gekke mannetjes meer plaatsen he? Anders wordt Ad namelijk boos (niet dat hij momenteel hier meeleest, zover bekend).
Oh sorry. Je bedoelt de bewegende smiley's?
  donderdag 25 mei 2017 @ 23:47:08 #100
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171210279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:45 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik ben ook alleen, maar ik begin de weekenddagen altijd met brood en koffie.
Maar ja, ik kan het hem niet kwalijk nemen. Hij zit in de avond van zijn leven, dus laat hem gewoon lekker geniet. Ik weet niet wat ik doe als ik zo oud ben. Een Argentijnse beefstiek en een patat gaat er bij mij ook wel in. Maar als ik zo'n gigantische zak patat achter de kiezen heb, zit ik vol. ;(
Je moet natuurlijk ook liggend eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')