Ad heeft geen aambeien, maar een zenuw die zijn anus inloopt. Let nou eens opquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Oehh. last van de wamte of van zijn aambeien?
(dag lieverd)
Ja sorry.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ad heeft geen aambeien, maar een zenuw die zijn anus inloopt. Let nou eens op
Nou vooruit. Je mag in de herkansing.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:42 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb me een tijdje terug wat laatdunkend uitgelaten over Ad. Maar ik heb nu een paar vlogs van hem gezien en ik ben gelijk fan!
Ik vind dat hij erg origineel is. Gewoon een half uur zitten te eten, niks zeggen, ja, dat is lef hebben. Alleen één ding: wat werkt die man allemaal naar binnen werkt zeg! Jeuh, als ik dat zou doen, dan woog ik nu 150 kilo.
Hij is wel erg droog. In een filmpje had hij drie hamburgers besteld bij Gino's grill en daar zat dus ook een gigantische zak friet bij. Ik heb 20 minuten zitten kijken naar iemand die die zak langzaam leegkauwde.
Het mooiste moment was toen hij de lege zak (tot op de kruimel) in elkaar vouwde, weglegde en droogjes zei: Zo, dat was friet voor drie personen.![]()
Toen kwam de kers op de taart: hij pakte daarna nog een hamburger. Een megading Hij maakte nog een opmerking over de omvang van de hamburger, maar hij ging er wel in!
Ook die bak bami, die eerder is genoemd. Ik ken die bakken. Ik koop ze ook wel eens, daar doe ik drie dagen mee, koop wat saté bij, maar dan is het nog best veel hoor.
En die bak eet hij gewoon in één keer helemaal op. Wauw, respect.
Dank je!quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou vooruit. Je mag in de herkansing.
For the record: Iedereen heeft aambeien. Ze hangen alleen niet bij iedereen naar buiten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ad heeft geen aambeien, maar een zenuw die zijn anus inloopt. Let nou eens op
Snap je nu ook waar die negerkinderen vandaan komen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 16:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ad het afgelopen dagen goed zitten bruinen. Wat een bruine stui hettie.
Homp kaas bij de koffiequote:
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:50 schreef Barrah het volgende:
[..]
For the record: Iedereen heeft aambeien. Ze hangen alleen niet bij iedereen naar buiten.
Ad eet altijd kaas bij de koffie. Maar dit was wel een heel groot stuk ja.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:22 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Homp kaas bij de koffie![]()
Ach, is eens wat anders...
Met zoiets doe ik een werkweek als broodbeleg voor mijn lunchpakket.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ad eet altijd kaas bij de koffie. Maar dit was wel een heel groot stuk ja.
En dan hou je nog een stuk over om blokjes van te snijden voor bij de borrel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Met zoiets doe ik een werkweek als broodbeleg voor mijn lunchpakket.
Geen idee, maar gelukkig reageert er niemand op.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef Sheffield het volgende:
Wie is trouwens die Snorboy die kansloos schijtlollig probeert te zijn op joetoep?
Nog nooit gezien.quote:
Gaat niemand hier toegeven. Sowieso is er iemand die een groot aantal klonen beheert. Eerder heeft iemand onder andere mij al proberen te klonen op het autoweek forum.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef Sheffield het volgende:
Wie is trouwens die Snorboy die kansloos schijtlollig probeert te zijn op joetoep?
Ik snap niet dat hij niet een lekker wijntje bij dat stuk kaas neemt.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef praadje het volgende:
Ik snap zoiezo niet dat hij niet een lekker bokkepootje bij de koffie neemt. Dit is toch ook niet lekker eten zo? Als ik kaas eet maak ik een kaasplankje met lekkere kaasjes en olijfjes. En ik ben ook maar alleen. Maar het eet toch veel gezelliger?
Sigaartje, je krijgt 3 gekke mannetjes van mij. Maar zelf geen bewegende afbeeldingen van gekke mannetjes meer plaatsen he? Anders wordt Ad namelijk boos (niet dat hij momenteel hier meeleest, zover bekend).quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:42 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb me een tijdje terug wat laatdunkend uitgelaten over Ad. Maar ik heb nu een paar vlogs van hem gezien en ik ben gelijk fan!
Ik vind dat hij erg origineel is. Gewoon een half uur zitten te eten, niks zeggen, ja, dat is lef hebben. Alleen één ding: wat werkt die man allemaal naar binnen werkt zeg! Jeuh, als ik dat zou doen, dan woog ik nu 150 kilo.
Hij is wel erg droog. In een filmpje had hij drie hamburgers besteld bij Gino's grill en daar zat dus ook een gigantische zak friet bij. Ik heb 20 minuten zitten kijken naar iemand die die zak langzaam leegkauwde.
Het mooiste moment was toen hij de lege zak (tot op de kruimel) in elkaar vouwde, weglegde en droogjes zei: Zo, dat was friet voor drie personen.![]()
Toen kwam de kers op de taart: hij pakte daarna nog een hamburger. Een megading Hij maakte nog een opmerking over de omvang van de hamburger, maar hij ging er wel in!
Ook die bak bami, die eerder is genoemd. Ik ken die bakken. Ik koop ze ook wel eens, daar doe ik drie dagen mee, koop wat saté bij, maar dan is het nog best veel hoor.
En die bak eet hij gewoon in één keer helemaal op. Wauw, respect.
Ik ben ook alleen, maar ik begin de weekenddagen altijd met brood en koffie.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef praadje het volgende:
Ik snap zoiezo niet dat hij niet een lekker bokkepootje bij de koffie neemt. Dit is toch ook niet lekker eten zo? Als ik kaas eet maak ik een kaasplankje met lekkere kaasjes en olijfjes. En ik ben ook maar alleen. Maar het eet toch veel gezelliger?
Oh sorry. Je bedoelt de bewegende smiley's?quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sigaartje, je krijgt 3 gekke mannetjes van mij. Maar zelf geen bewegende afbeeldingen van gekke mannetjes meer plaatsen he? Anders wordt Ad namelijk boos (niet dat hij momenteel hier meeleest, zover bekend).
Je moet natuurlijk ook liggend eten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:45 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen, maar ik begin de weekenddagen altijd met brood en koffie.
Maar ja, ik kan het hem niet kwalijk nemen. Hij zit in de avond van zijn leven, dus laat hem gewoon lekker geniet. Ik weet niet wat ik doe als ik zo oud ben. Een Argentijnse beefstiek en een patat gaat er bij mij ook wel in. Maar als ik zo'n gigantische zak patat achter de kiezen heb, zit ik vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |