Als politie zijnde, beland je al snel op een dood spoor als je het in de opsporing moet hebben van dergelijke aanwijzingen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:53 schreef vaduz het volgende:
Ad verwijst naar zijn anus-probleem in een brief aan de politie.
(gek mannetje)quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als politie zijnde, beland je al snel op een dood spoor als je het in de opsporing moet hebben van dergelijke aanwijzingen.
Geen wonder dat er in dit land nooit boeven worden gevangen.
Binnekort is hij net zo bruin als Barrah en mij.quote:Op donderdag 25 mei 2017 16:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ad het afgelopen dagen goed zitten bruinen. Wat een bruine stui hettie.
Mooi bruin is niet lelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2017 16:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Binnekort is hij net zo bruin als Barrah en mij.
jij bent jaloers?quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:58 schreef SugeLucky het volgende:
Wel bijzonder dat voornamelijk negers echt fan van Ad zijn.
heb jij dan ook een YouTube kanaal?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:19 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat negers geen fan zijn van mij bedoel je?
Ik zit niet te wachten op neger fans.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:22 schreef vaduz het volgende:
[..]
heb jij dan ook een YouTube kanaal?doe eens linkje
Dan deel ik het met mijn blanke vrienden. Ik beloof dat ik de link niet met Ehsan deel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:23 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op neger fans.
Ehsan besteld eten. Hij mag wel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan deel ik het met mijn blanke vrienden. Ik beloof dat ik de link niet met Ehsan deel.
Ehsan heeft ook een kleurtje. Misschien bestel ik ook wel eten voor jou als jij zo een schraal ventje bent.quote:
wat is er dan gebeurd? vertelquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:27 schreef Simterklaas het volgende:
Ad heeft zelfs geen zin in een homp kaas of een stuk kruimeltaart
Ik wil geen eten van jou. Geef het dan maar aan Ad.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ehsan heeft ook een kleurtje. Misschien bestel ik ook wel eten voor jou als jij zo een schraal ventje bent.
In het volgende filmpje neemt die stiekemerd toch een homp kaas.quote:
Maar wel van Ehsan. En die heeft ook een kleurtje, dus je bent weinig consistent. Verder heeft Ad voor 202 euro aan boodschappen laten komen, dus die is voorlopig verzadigd. Misschien kan Ad zijn eten met je delen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:30 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik wil geen eten van jou. Geef het dan maar aan Ad.
Oehh. last van de wamte of van zijn aambeien?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:27 schreef Simterklaas het volgende:
Ad heeft zelfs geen zin in een homp kaas of een stuk kruimeltaart
Ja, ik vind jou een irritante neger. Ik hoef helemaal niets van jou.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar wel van Ehsan. En die heeft ook een kleurtje, dus je bent weinig consistent. Verder heeft Ad voor 202 euro aan boodschappen laten komen, dus die is voorlopig verzadigd. Misschien kan Ad zijn eten met je delen.
Ook geen negerzoenen?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou een irritante neger. Ik hoef helemaal niets van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |