Pics.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:39 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Moet ik even teruglezen. Onderussen leg ik mijn hamburgers in de oven. In aluminiumfolie. Had ik nog over van gisteren.
Ik rook al 5 maanden niet meer. Ik vapequote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:10 schreef Barrah het volgende:
Draai een shagje met lange vloei, daar knap je vast wat van op.
Er staan er genoeg in de OP.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:35 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben bezig met een wiki-pagina over Ad.
Ik zoek nog een leuke foto van hem....
Ja en dan krijg je later ook K. Zegt Adquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
he, we schelden hier niet met het k-woord, daar heeft Ad een gruwelijke hekel aan.
Hé hé, ophouden hier. Dit doen we niet hier. Is het nou afgelopen met die flauwekul.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:05 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hé hé, ophouden hier. Dit doen we niet hier. Is het nou afgelopen met die flauwekul.
De mods zijn hier al vaker langs geweest en niemand is er van gediend als hier een slotje op komt.
Kappen nou he?:
Dit dus....quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je later ook K. Zegt Ad
Het was een moeilijke keuze, maar dan kies ik Ad moet lachen...quote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik begin het idee te krijgen dat alles bij hem ontiegelijk veel pijn doet. Om het maar bot te zeggen; Ad lijkt me een flinke aansteller.
Nee, dat was ook gelijk mijn eerste keus. Goed gedaanquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:12 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het was een moeilijke keuze, maar dan kies ik Ad moet lachen...![]()
(ga nou niet zeggen, zou je niet...)
Toch iets goeds gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, dat was ook gelijk mijn eerste keus. Goed gedaan
Wat wil je? Een Turks broodje hamburger? Twee?? Een familiezak friet voor je kanus???quote:
Ironisch wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:56 schreef vaduz het volgende:
Ad sluit altijd de WC af, want als je dat niet doet verspil je geld?
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 17:40 schreef praadje het volgende:
Ik heb het gedaan!!! Ik heb een kilo kaas gekocht en daar een flinke homp vanaf gesneden. Wel eerst even de kaas laten zweten, zoals Ad hem graag heeft.
Daarna op de bank gaan zitten en voor me uit starend de kaas opgegeten zonder een woord te zeggen.
Gewoon om even het echte Ad-Gevoel te krijgen.
Zweetkaas is nasty.quote:
Dat is sheng chie of zoiets,chinese wijsheden,daar heb ik dat in een boekje gelezen.Als het WC deksel open blijft staan dan stroomt je geld het huis uit,met niet verwachte uitgaven. Zegt Ad.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:56 schreef vaduz het volgende:
Ad sluit altijd de WC af, want als je dat niet doet verspil je geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |