abonnement Unibet Coolblue
pi_171159178
Ik heb vandaag iets vreemds meegemaakt en ik ga sowieso hiervoor Post.nl bellen, maar misschien hebben jullie hier ervaring mee.

Vandaag kreeg ik in de brievenbus een papiertje voor pakketje die ik bij het postkantoor kan ophalen. Aangezien ik niet kon herinneren dat ik wat besteld had, heb ik even op de app van Post.nl gekeken. Daar bleek dus dat het oorspronkelijke bezorgadresadres van de buren (een Hypotheekshop) te zijn. Het staat op de naam van iemand die daar ook werkt. Ik heb dat even nagekeken. :@

En dat maakt het zo vreemd. Die hypotheekshop was op dat moment gewoon open. Ik dacht er nog aan dat het misschien een scam was, maar dat zou betekenen dat:
a) De buren mij willen oplichten.
b) De oplichter precies weet wie er bij die Hypotheekshop werken en zich dan voordoen als die persoon. Wat opzicht wel zou kunnen.

Langsgaan is sowieso geen optie, aangezien ze alleen open zijn wanneer ik werk. Ik zou ze dan hooguit kunnen bellen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_171159270
Ik heb al tweemaal meegemaakt dat er een melding komt dat niemand thuis was terwijl ik gewoon thuis was. Er werken schijnbaar alleen klaplopers en mongols.
<hr>
  dinsdag 23 mei 2017 @ 23:07:55 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171159341
Je kan dat papiertje toch bij hen in de brievenbus doen?
pi_171159420
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:02 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb vandaag iets vreemds meegemaakt en ik ga sowieso hiervoor Post.nl bellen, maar misschien hebben jullie hier ervaring mee.

Vandaag kreeg ik in de brievenbus een papiertje voor pakketje die ik bij het postkantoor kan ophalen. Aangezien ik niet kon herinneren dat ik wat besteld had, heb ik even op de app van Post.nl gekeken. Daar bleek dus dat het oorspronkelijke bezorgadresadres van de buren (een Hypotheekshop) te zijn. Het staat op de naam van iemand die daar ook werkt. Ik heb dat even nagekeken. :@

En dat maakt het zo vreemd. Die hypotheekshop was op dat moment gewoon open. Ik dacht er nog aan dat het misschien een scam was, maar dat zou betekenen dat:
a) De buren mij willen oplichten.
b) De oplichter precies weet wie er bij die Hypotheekshop werken en zich dan voordoen als die persoon. Wat opzicht wel zou kunnen.

Langsgaan is sowieso geen optie, aangezien ze alleen open zijn wanneer ik werk. Ik zou ze dan hooguit kunnen bellen.
Heel vreemd. Smaakt het leidingwater toevallig ook wat anders en hoor je vaker dan normaal helicopters boven je huis?

Heeft er waarschijnlijk niets mee uit te staan.

Doe een briefje bij hen in de bus dat je pakketje hebt ontvangen en dat ze je kunnen bellen voor een afspraak om hem even op te halen. Gast, zo moeilijk is dat toch niet
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_171159456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:07 schreef hugecooll het volgende:
Je kan dat papiertje toch bij hen in de brievenbus doen?
Daar zat ik ook aan te denken, maar dan zou ik wel erbij moeten vermelden. dat het adres op het kaartje niet klopt. Er staat ook geen afzender bij.
ROBODEMONS..................|:(
pi_171159541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken, maar dan zou ik wel erbij moeten vermelden. dat het adres op het kaartje niet klopt. Er staat ook geen afzender bij.
dan verander je t nummer.
:]
  dinsdag 23 mei 2017 @ 23:18:35 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_171159661
C) de bezorger stond bij het verkeerde huis
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_171160192
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:18 schreef mstx het volgende:
C) de bezorger stond bij het verkeerde huis
Dan was die bezorger dronken of gewoon niet zo slim. Lijkt mij dat je toch wel het verschil ziet tussen een winkel/bedrijf en een flat.

Maargoed, bedankt voor de reacties. Ik doe het kaartje met korte uitleg wel bij hun in de brievenbus. Kunnen ze het daar verder uitzoeken. Nummer aanpassen doe ik niet, aangezien ik geen idee heb welk adres er op dat pakketje staat.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 23 mei 2017 @ 23:38:22 #9
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_171160337
D) tik fout van die gene doe het besteld heeft.

Ik denk dat je inderdaad het beste een briefje naar de buren met het verhaal
pi_171160643
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:38 schreef hiddit het volgende:
D) tik fout van die gene doe het besteld heeft.

Ik denk dat je inderdaad het beste een briefje naar de buren met het verhaal
Ik bedenk me nu inderdaad dat je bij veel webshops een alternatief leveradres kunt opgeven. Mogelijk dat het daar fout gegaan is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_171166463
Misschien waren ze even op lunchwandeling
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_171172613
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:48 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik bedenk me nu inderdaad dat je bij veel webshops een alternatief leveradres kunt opgeven. Mogelijk dat het daar fout gegaan is.
Niet heel logisch dat een bedrijf (waar over het algemeen altijd wel iemand is die een zending kan aannemen) een afwijkend afleveradres kiest (en dan ongevraagd de buren opgeeft of beoogt de eigen gegevens daar nog eens in te vullen én daarbij een tikfout maakt).

[ Bericht 0% gewijzigd door baskick op 24-05-2017 22:35:42 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171173701
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 16:09 schreef baskick het volgende:

[..]

Niet heel logisch dat een bedrijf (waar over het algemeen altijd wel iemand is die een zending kan aannemen) een afwijkend afleveradres kiest (en dan ongevraagd de buren opgeeft) of beoogt de eigen gegevens daar nog eens in te vullen én daarbij een tikfout maakt.
Het kan wel zo zijn dat een werknemer een privépakket op werk laat bezorgen i.v.m. tijdens kantoortijden niet thuis zijn, en dat die een typfout heeft gemaakt in het adres.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_171174181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken, maar dan zou ik wel erbij moeten vermelden. dat het adres op het kaartje niet klopt. Er staat ook geen afzender bij.
Klopt alleen het ingevulde adres (huisnummer?) op het kaartje niet? Ik had toevallig gisteren ook een briefje van PostNL in de brievenbus voor een pakketje dat voor de buren is. Op dat briefje was wel mijn huisnummer ingevuld, niet het huisnummer van de buren. De naam en het bezorgadres in de PostNL-app klopt wel gewoon.

Je zegt namelijk:
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:02 schreef Morrigan het volgende:
Aangezien ik niet kon herinneren dat ik wat besteld had, heb ik even op de app van Post.nl gekeken. Daar bleek dus dat het oorspronkelijke bezorgadresadres van de buren (een Hypotheekshop) te zijn.
Edit: oh, wacht. Gaat het niet over zo'n je-was-niet-thuis-kaartje?
pi_171175405
joh ik heb ook wel eens post voor mn buren of compleet andere straat in de bus gehad. Postbode zal zn dag niet hebben gehad...
Op t werk verzenden we ook wel eens een pakketje naar nr 7 ipv 9 gewoon omdat je ff niet oplette.
(en niet oplichten of andere enge rare doem-denk-dingen).

*ding dong* Hoi buren/mensen van het bedrijf naast mij. Ik heb dit briefje in mijn bus gehad, maar heb niets besteld. Is dit van jullie? Fijne dag verder *zwaait*
pi_171190798
Je denkt nu al langer na dan de postbode denk ik. Als ie al dacht.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')