Haha.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:15 schreef Rezania het volgende:
Ik knuffel tien minuten, dan is het te heet. Maar mijn vriend blijft gewoon koppig in het midden liggen dus moet ik het doen met een kwart van het matras of zo.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat tweede is gewoon bijna kunstzinnig. Ik kan het gewoon niet. Mijn vriend en ik knuffelen altijd voor het slapen gaan en dan houden we soms handje vast terwijl we in slaap vallen
Ik heb ook véél liever een klein buikje dan een keiharde six pack om mee te knuffelen inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:17 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb nooit problemen als iemand mij lepelt gezien mijn lichaamslengte.
Jongens vinden mij wel fijn hugmaterial omdat ik een klein buikje heb en heulll knuffelbaar ben.
AHWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]Aw zo lief!
Maar ik heb weinig keuze. Hij is altijd koud en moet warmgehouden worden dus soms word ik in de ochtend ook gewoon voorzichtig wakker geschud en dan zegt 'ie 'je moet me knuffelen'![]()
Lifehack: Ontzichtbare 6pack onder je buikje.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb ook véél liever een klein buikje dan een keiharde six pack om mee te knuffelen inderdaad
Fuck, dit roept 'ik-wil-nu-een-vriendje' (wanhoop-)gevoelens/stemmingen op.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]Aw zo lief!
Maar ik heb weinig keuze. Hij is altijd koud en moet warmgehouden worden dus soms word ik in de ochtend ook gewoon voorzichtig wakker geschud en dan zegt 'ie 'je moet me knuffelen'![]()
Nee. Je gaat hoger liggen en doet 1 arm onder het kussen van de anderen daar slaapt hij met zijn hoofd op. Dan wordt je arm niet afgekneld en ligt je hoofd ook vrij van haaradem.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:20 schreef G-Pier het volgende:
Wat doen jullie dan met jullie arm tijdens het lepelen? Knuffelen jullie de ander met je arm geplet met zijn rug of gebruiken jullie maar één arm?
Je arm onder zijn hoofd door en dan op zijn borst of gewoon gestrekt. Beetje zoeken maar dan vind je wel een positie waarin je arm niet wordt afgekneld :pquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:20 schreef G-Pier het volgende:
Wat doen jullie dan met jullie arm tijdens het lepelen? Knuffelen jullie de ander met je arm geplet met zijn rug of gebruiken jullie maar één arm?
Ik heb ook krullen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vriend heeft krullen, dat werkt ook. Gewoon erop gaan liggen.
Maar we hebben niks!quote:
Drie opties:quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:20 schreef G-Pier het volgende:
er is een optie 4? 😳quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Je gaat hoger liggen en doet 1 arm onder het kussen van de anderen daar slaapt hij met zijn hoofd op. Dan wordt je arm niet afgekneld en ligt je hoofd ook vrij van haaradem.
Als iemand me 's ochtends uit mijn slap zou schudden, dan zou zijn uit zijn lijf stromende bloed hem wel ff warm houden voor 5 minuten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]Aw zo lief!
Pfff, net alsof je nog kan bewegen als ik eenmaal op je lig.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook krullen.
Maar als je op mijn haar gaat liggen dan sla ik
Nou, beide armen zitten vastgetekend aan het hoofdeinde, dus ik kan wer weinig mee dan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:20 schreef G-Pier het volgende:
Maar het leuke van lepelen is ook dat de één zijn kruis tegen de ander z'n kont aan komt, vind ik danquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Je gaat hoger liggen en doet 1 arm onder het kussen van de anderen daar slaapt hij met zijn hoofd op. Dan wordt je arm niet afgekneld en ligt je hoofd ook vrij van haaradem.
Niets!quote:
Ben je zo dik?quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, net alsof je nog kan bewegen als ik eenmaal op je lig.
Licht als een veertje manquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, net alsof je nog kan bewegen als ik eenmaal op je lig.
Een engelveertje!quote:
Haha ja precies ik zorg altijd wel dat ik die perfect parkeerquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar het leuke van lepelen is ook dat de één zijn kruis tegen de ander z'n kont aan komt, vind ik dan
Ik vind het kut dat je taal niet kan instellen als een dingetje. Ik woon in Limburg en de hoeveelheid Duitsers of (Franstalige) Belgen die ik op Tinder tegenkom... kun je vaak net niks mee als ze geen Engels spreken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:28 schreef G-Pier het volgende:
Ik vind het kut dat ik mijn leeftijdsgrens op Tinder niet lager kan zetten dan 22.
Ja, gewoon vastkoppelen voor de rest van de nacht.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha ja precies ik zorg altijd wel dat ik die perfect parkeer
Hey JA doe eens voorstellen btw als je wil, want volgens mij ben je een beetje een unknown hier nogquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat je taal niet kan instellen als een dingetje. Ik woon in Limburg en de hoeveelheid Duitsers of (Franstalige) Belgen die ik op Tinder tegenkom... kun je vaak net niks mee als ze geen Engels spreken.
Ik zie nu wel af en toe een Franstalige Belg maar dat is een uitzondering, echt waar
Hoezo kan dat niet?quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:28 schreef G-Pier het volgende:
Ik vind het kut dat ik mijn leeftijdsgrens op Tinder niet lager kan zetten dan 22.
Lolquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, gewoon vastkoppelen voor de rest van de nacht.
Weet ik niet, voor 18-jarigen is de minimumleeftijd voor de partner 22 jaar.quote:
Oke, vreemdquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:32 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Weet ik niet, voor 18-jarigen is de minimumleeftijd voor de partner 22 jaar.
Je gaat technisch gezien dan onder de nek, maar door het kussen wordt het gewicht gelijker verdeeld.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand me 's ochtends uit mijn slap zou schudden, dan zou zijn uit zijn lijf stromende bloed hem wel ff warm houden voor 5 minuten.
Nee ik ben nieuw hier inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hey JA doe eens voorstellen btw als je wil, want volgens mij ben je een beetje een unknown hier nog
Of ik heb niet op zitten letten hoor
Daarom dient de langere persoon vaker de grote lepel te zijn. Dan is dat namelijk alsnog zo.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar het leuke van lepelen is ook dat de één zijn kruis tegen de ander z'n kont aan komt, vind ik dan
Huh hoezo?quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:28 schreef G-Pier het volgende:
Dat je dan zo'n vrachtwagen geluid hoort. BEEP BEEP BEEP, Lock on!quote:
Ik ben eerst!quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:32 schreef G-Pier het volgende:
Ergens hoop ik wel een leuke jongen te vinden voor een relatie imho.
Nieuw vlees.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuw hier inderdaad
Ik ben 21 jaar en ik studeer Gezondheidswetenschappen in Maastricht![]()
Als er nog iets is dat jullie willen weten, vraag maar raak!
O da's prima hoor.quote:
Heb jij eigenlijk al een vaste boy? Of wacht je tot je die guy van je UI kan verleiden?quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon je Griek verliefd op je laten maken
Ja jezus hallo!quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon je Griek verliefd op je laten maken
Ik ga dit standje komend weekend eens proberen. Je kan ook een knuffel-kamasutra gaan schrijven als tijdelijke job he Bram.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je gaat technisch gezien dan onder de nek, maar door het kussen wordt het gewicht gelijker verdeeld.
Nopequote:Op woensdag 24 mei 2017 11:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een vaste boy? Of wacht je tot je die guy van je UI kan verleiden?
Welkomquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuw hier inderdaad
Ik ben 21 jaar en ik studeer Gezondheidswetenschappen in Maastricht![]()
Als er nog iets is dat jullie willen weten, vraag maar raak!
En t dan streamenquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga dit standje komend weekend eens proberen. Je kan ook een knuffel-kamasutra gaan schrijven als tijdelijke job he Bram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |