Sneu jaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sprak net in café weer wat Rotterdammers die voor ManU gaan juichen haha
Vind ik zo flauw
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:50 schreef G-Pier het volgende:
[..]
[..]Ik lig al in bed, maar anders had ik fasediagramen voor atmosferen erbij gepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik had er tot gisteren heel veel vertrouwen in, maar nu niet meer zoquote:
Zeker flauw, maar ik kan het wel begrijpen. Dit seizoen is het seizoen van Feyenoord, behalve als Ajax morgen wint. Daarnaast krijgt Feyenoord ook minder geld als Ajax de Champions League haalt, toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sprak net in café weer wat Rotterdammers die voor ManU gaan juichen haha
Vind ik zo flauw
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:50 schreef G-Pier het volgende:
[..]
[..]Dit komt ook een beetje slaapverwekkend op me over op dit tijdstipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik zie hoe jij hier altijd over vliegen praat zul je het vast interessant vinden
Rustdag was gister, nu gewoon door t/m zondagquote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar goed, staat nog gewoon eerste, nu rustdag, en nu zal het publiek het hem ook meer gunnen
Dat we dan de CL-miljoenen met Ajax moeten delen zou me ook wel rouwig maken ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had er tot gisteren heel veel vertrouwen in, maar nu niet meer zo
[..]
Zeker flauw, maar ik kan het wel begrijpen. Dit seizoen is het seizoen van Feyenoord, behalve als Ajax morgen wint. Daarnaast krijgt Feyenoord ook minder geld als Ajax de Champions League haalt, toch?
Ik ben altijd een beetje opportunistisch dus ik heb er alle vertrouwen in dat het kanquote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had er tot gisteren heel veel vertrouwen in, maar nu niet meer zo
[..]
Zeker flauw, maar ik kan het wel begrijpen. Dit seizoen is het seizoen van Feyenoord, behalve als Ajax morgen wint. Daarnaast krijgt Feyenoord ook minder geld als Ajax de Champions League haalt, toch?
Oh joh dus als hij nu niet te erg verzwakt is door ziekte wordt dat gewoon de eindzegequote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rustdag was gister, nu gewoon door t/m zondag
Dan wordt afgesloten met een tijdrit, zijn specialiteit
Ja het is afwachten of hij de komende dagen meekan met Quintana en Nibali bergop, maar hij zei dat als hij niet had hoeven schijten hij makkelijk met hen mee had gekund vandaag. Dus dat biedt wel hoop.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh joh dus als hij nu niet te erg verzwakt is door ziekte wordt dat gewoon de eindzege
Iets in het trant van "kut-Feyenoorder" maar dan met ziektes gooien?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Moet wel zeggen dat Ajacieden echt vervelend zijn. Net wanneer ik gewoon netjes hoop dat ze mooi die prijs pakken zijn er dan weer een paar van die stink-amsterdammers die me zulke irritante vervelende berichtjes sturen dat ze het eigenlijk gewoon niet verdienen.
Wordt wel eens tijd ook dat een Nederlander een eindronde wint zeg!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het is afwachten of hij de komende dagen meekan met Quintana en Nibali bergop, maar hij zei dat als hij niet had hoeven schijten hij makkelijk met hen mee had gekund vandaag. Dus dat biedt wel hoop.
Wordt nog een leuke week.
Nee dat is alleen lomp en tokkie-achtig. Gewoon allemaal ongevraagde vervelende berichtjes over dat Feyenoord hun titel niks voorstelt en zo en dat zij veel beter en belangrijker zijn bladibla.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:57 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Iets in het trant van "kut-Feyenoorder" maar dan met ziektes gooien?
Ik hoop wel dat Feyenoord volgend seizoen beter hun best gaat doen in Europa. Alleen Heracles pakte minder punten voor Nederland...quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat we dan de CL-miljoenen met Ajax moeten delen zou me ook wel rouwig maken ja.
Als Ajax wint, ben ik de hele woensdagnacht dronken van gelukquote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje opportunistisch dus ik heb er alle vertrouwen in dat het kan
2-1 voor Ajax
Andersom was het ook zo. Ik kreeg ook genoeg vervelende berichtjes van Feyenoorders die het er even in wilden wrijven wie kampioen geworden is. Eentje voegde er nog aan toe dat hij zijn Manchester shirt al opgezocht had.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Moet wel zeggen dat Ajacieden echt vervelend zijn. Net wanneer ik gewoon netjes hoop dat ze mooi die prijs pakken zijn er dan weer een paar van die stink-amsterdammers die me zulke irritante vervelende berichtjes sturen dat ze het eigenlijk gewoon niet verdienen.
Dit is haast nog mooier dan Tom Daley.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:57 schreef Rezania het volgende:
Krijgt je dit soort prachtige plaatjes:
[ afbeelding ]
Bijna 7 punten en van Manchester United gewonnen toen die nog gewoon Ibrahimovic hadden die morgen ontbreekt, vond hun Europees seizoen wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2017 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Feyenoord volgend seizoen beter hun best gaat doen in Europa. Alleen Heracles pakte minder punten voor Nederland...
[..]
Als Ajax wint, ben ik de hele woensdagnacht dronken van geluk
[..]
Andersom was het ook zo. Ik kreeg ook genoeg vervelende berichtjes van Feyenoorders die het er even in wilden wrijven wie kampioen geworden is. Eentje voegde er nog aan toe dat hij zijn Manchester shirt al opgezocht had.
[..]
Dit is haast nog mooier dan Tom Daley.
aah wel leuk inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2017 00:04 schreef Kaas- het volgende:
Omg wat geweldig dit
Hardop gelachen en ook mooi
http://www.dumpert.nl/mediabase/7142269/83b1013b
(Knappe man trouwens)
quote:Op woensdag 24 mei 2017 00:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bijna 7 punten en van Manchester United gewonnen toen die nog gewoon Ibrahimovic hadden die morgen ontbreekt, vond hun Europees seizoen wel prima eigenlijk.
En ik stuur niet van die vervelende berichtjes dus wens ze zelf ook niet.
Over een week ben ik er gelukkig sowieso vanaf, wat zal ik daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 00:48 schreef G-Pier het volgende:
Is het einde van de samenwerking in zicht?
Van al dat ganzeborden?quote:Op woensdag 24 mei 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
Ok morgen dus naar de Ikea, heel mijn lattenboden verziekt
En nog eens twee muggen in mijn kamer ook, wordt helemaal top deze nacht
Edit:
[ afbeelding ]
39,95. Prima toch?
Neem wat Zweedse ballen voor mij mee, kom ik met mijn tiny bicicletta naar je toe om ze te halen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
39,95. Prima toch?
Als ie maar goed ligt, toch. Bezuinigen op een bed lijkt me geen goed plan, al is het alleen maar omdat je er toch nog 6 tot 8 uur er dag op ligt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
39,95. Prima toch?
Daar zit geen lattenbodem bij hè.quote:Op woensdag 24 mei 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
39,95. Prima toch?
En ziet er ook uit alsof t breekt na 1 potje stevige seks.quote:
Die zijn heel goed!quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:56 schreef Great-Expectations het volgende:
De box spring matrassen van Ikea zijn best goed, geloof ik.
Ik heb ook een matras van de IKEA. Pima te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:56 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik geraak hier heel satisfied van.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ontbijt!
[ afbeelding ]
COME INTO MY TUMMY!
Ik ookquote:
Zeker goed kan ik je uit ervaring vertellen, maar ook behoorlijk prijzig vergeleken met een normaal bed.quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:56 schreef Great-Expectations het volgende:
Ja ik heb zo'n kingsize idd. Prima met een trio te beslapen!quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:49 schreef Kaas- het volgende:
Op de kingsize boxspring van m'n vriend slaap ik echt honderd keer beter dan op m'n eigen bed. Wat een heerlijk comfortabel bazenbed.
Is ook gewoon zo groot dat er drie man de hele nacht in kunnen liggen zonder elkaar zelfs maar tegen te komen. Al slapen we altijd samen op hetzelfde kussen en gebruiken we die ruimte dus helemaal niet.
Het ziet er op het oog niet heel stevig uit man.quote:Op woensdag 24 mei 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
39,95. Prima toch?
Met z'n vieren nog steeds geen enkel punt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n kingsize idd. Prima met een trio te beslapen!
Omg. Ik neem echt zo veel mogelijk afstand in bed. Even knuffelen is fijn, maar nu wil ik godverdomme slapen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:49 schreef Kaas- het volgende:
Op de kingsize boxspring van m'n vriend slaap ik echt honderd keer beter dan op m'n eigen bed. Wat een heerlijk comfortabel bazenbed.
Is ook gewoon zo groot dat er drie man de hele nacht in kunnen liggen zonder elkaar zelfs maar tegen te komen. Al slapen we altijd samen op hetzelfde kussen en gebruiken we die ruimte dus helemaal niet.
Ik zou die pootjes na 2 sessie gebroken hebben, en de achterkant met 1 handboei slopenquote:Op woensdag 24 mei 2017 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het ziet er op het oog niet heel stevig uit man.
Ik zou me meer zorgen maken over gekraak.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het ziet er op het oog niet heel stevig uit man.
Goede handboei.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou die pootjes na 2 sessie gebroken hebben, en de achterkant met 1 handboei slopen
Ik vind voorste lepeltje niet erg, maar dan ligt de achterste zo mijn haren te happen. Achterste lepeltje kan ik alleen bij Sultan want die's kleinerquote:Op woensdag 24 mei 2017 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. Ik neem echt zo veel mogelijk afstand in bed. Even knuffelen is fijn, maar nu wil ik godverdomme slapen.
Zolang dat niet letterlijk gebeurd!quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Goede handboei.
Mijn nieuwe bovenbuur is trouwens een flinke pissert. Ik hoor hem door het plafond heen zeiken.
Nee. Nee. Ik wil lekker kunnen draaien als ik slaap en bewegen. Iemand die mijn movement limiteerd krijgt een pratende slaapbram.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind voorste lepeltje niet erg, maar dan ligt de achterste zo mijn haren te happen. Achterste lepeltje kan ik alleen bij Sultan want die's kleinerDus dat paste dan prima zodat ik ook nog ademen kon.
Gelukkig heb ik geen plasfetish. Anders kreeg ik letterlijk geen werk gedaan vanwege mijn bovenbuurmanquote:
Ik word waarschijnlijk in de ochtend ook niet zo wakker hoorquote:Op woensdag 24 mei 2017 10:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Nee. Ik wil lekker kunnen draaien als ik slaap en bewegen. Iemand die mijn movement limiteerd krijgt een pratende slaapbram.
quote:[..]
Gelukkig heb ik geen plasfetish. Anders kreeg ik letterlijk geen werk gedaan vanwege mijn bovenbuurman
Ik slaap alleen goed als we spoonen :squote:Op woensdag 24 mei 2017 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. Ik neem echt zo veel mogelijk afstand in bed. Even knuffelen is fijn, maar nu wil ik godverdomme slapen.
Hoezo heb je dat nooit gevraagd? Ik val echt lastig in slaap op/naast/tegen anderen. Ik ben zeer gevoelig voor temperatuur en ik heb altijd afkoeling nodig.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk in de ochtend ook niet zo wakker hoor
Alhoewel dat met mijn ex wel zo was. Geen idee of ie me dan halverwege weer zo vastpakte of dat we zo de hele nacht lagen.
[..]
HET IS ZO WARM. Ik wil ook wel eens naar links liggen ipv recht/andersom.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik slaap alleen goed als we spoonen :s
Of nja, qua 'in slaap vallen' dan, ergens in de nacht neem ik afstand, om vlak voordat de wekker gaat weer terug te komen
Dat is fucking chill.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:07 schreef Rezania het volgende:
Ik heb net het huurcontract van mijn nieuwe woning ontvangen. Dacht dat ik 290 inc. ging betalen, blijkt het 244 inc. te zijn. Betaal nu 312 ex. Holy shit.
Omdat t eindresultaat toch hetzelfde zou zijn?quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat nooit gevraagd? Ik val echt lastig in slaap op/naast/tegen anderen. Ik ben zeer gevoelig voor temperatuur en ik heb altijd afkoeling nodig.
HEEEEUUUUY!quote:
Ik heb raam altijd wagenwijd openquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HET IS ZO WARM. Ik wil ook wel eens naar links liggen ipv recht/andersom.
Ik verwacht een lang verhaal met een romantische twist. Of een happy end ofc.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:13 schreef Ang3l het volgende:
O, volgens mij ga ik Griek (na zondag) vrijdag alweer zien
Dus.
Wakker worden met een haarbalquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Maar nu heb ik dus huge lang Rapunzel haar en ik slaap met los haar, dus ik geloof niet dat t super fijn is mijn acherste lepeltje nog te zijnJe stikt!
Ik verwacht een soort horrorquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:15 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik verwacht een lang verhaal met een romantische twist. Of een happy end ofc.
Da's geen ondenkbaar scenarioquote:
Vriend heeft krullen, dat werkt ook. Gewoon erop gaan liggen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Maar nu heb ik dus huge lang Rapunzel haar en ik slaap met los haar, dus ik geloof niet dat t super fijn is mijn acherste lepeltje nog te zijnJe stikt!
Ik ging er al wel vanuit.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:13 schreef Ang3l het volgende:
O, volgens mij ga ik Griek (na zondag) vrijdag alweer zien
Dus.
Ik ook. Maar dat tweede is gewoon bijna kunstzinnig. Ik kan het gewoon niet. Mijn vriend en ik knuffelen altijd voor het slapen gaan en dan houden we soms handje vast terwijl we in slaap vallenquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb raam altijd wagenwijd open
En laatste is geen punt, want we doen hele nacht een soort dans waarbij ik leid. Als ik omdraai dan draait hij direct mee. Zelfs al slaapt hij, dat gaat gewoon automatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |