Voor de ingang van het fort heb je het cricketstadion. Daar loopt een weg omheen.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:10 schreef Hallojo het volgende:
Weet iemand of je bij het fort in Galle kunt parkeren?
Heel gaafquote:Op maandag 3 december 2018 16:57 schreef egelhond het volgende:
Mijn drone video gemaakt afgelopen september in Sri Lanka
Waarmee ik vlieg Dji Mavic Air en dan de fly more combo met oa 3 accu's kost nu 879 dus valt mee.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel gaaf![]()
Wat kost zo’n drone nou ongeveer?
Dat is nog wel te overzienquote:Op woensdag 12 december 2018 19:56 schreef egelhond het volgende:
[..]
Waarmee ik vlieg Dji Mavic Air en dan de fly more combo met oa 3 accu's kost nu 879 dus valt mee.
Misschien naast het fort, maar zoiezo niet in het fort.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:10 schreef Hallojo het volgende:
Weet iemand of je bij het fort in Galle kunt parkeren?
Je kunt er gewoon inrijden. Misschien dat je een lokale parkeervergunning nodig hebt, maar ik zag daar binnen zeker wel auto's geparkeerd staan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:06 schreef alexlefou het volgende:
Misschien naast het fort, maar zoiezo niet in het fort.
Mja nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon inrijden. Misschien dat je een lokale parkeervergunning nodig hebt, maar ik zag daar binnen zeker wel auto's geparkeerd staan.
Kijk maar rond.
Rijden kan er prima. Afgelopen dagen zelf in kandy gereden, in een tuktuk.quote:Op maandag 3 december 2018 11:32 schreef Matip het volgende:
Het verschilt nogal; ik zou in Colombo of Kandy echt niet zelf willen rijden. In Ella en Mirissa hebben wij een scooter gehuurd en dat ging prima.
Veel plezier in Tangalle! Waar zitten jullie daar?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:06 schreef Hallojo het volgende:
Rijden gaat inderdaad best. Een beetje opletten want het is wel een chaos
Gr gr uit Tangalle
Medaketiya. Leuk klein straatje met een paar hotels en restaurants op het strand.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Veel plezier in Tangalle! Waar zitten jullie daar?
Ah, dat is meer bij het plaatsje zelf. Wij zaten in Mangrove Beach Cabanas, waar je een natuurlijke rockpool hebt waar je kan zwemmen.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:53 schreef Hallojo het volgende:
Medaketiya. Leuk klein straatje met een paar hotels en restaurants op het strand.
Hoe is het? Waar hang je inmiddels uit in Sri Lanka? Of ben je alweer terug?quote:
Ik ben nu in Bangkok.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe is het? Waar hang je inmiddels uit in Sri Lanka? Of ben je alweer terug?
Ah, het Sri Lanka gedeelte van je reis zit erop? Ga je nu Thailand verkennen? Of is dit een tussenstop op weg naar huis?quote:
Ik ben na Sri Lanka naar Maleisië, Vietnam en Cambodja geweest. Zondag weer naar huis.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, het Sri Lanka gedeelte van je reis zit erop? Ga je nu Thailand verkennen? Of is dit een tussenstop op weg naar huis?
Klinkt als een leuke trip. Hoeveel kost zoiets ongeveer?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ben na Sri Lanka naar Maleisië, Vietnam en Cambodja geweest. Zondag weer naar huis.
Reken op 25 euro per nacht voor hotels en zo'n 1000 euro voor de vliegtickets. Huurauto in Sri Lanka ¤ 250 incl benzine. En dan wat je voor de rest uitgeeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke trip. Hoeveel kost zoiets ongeveer?
Dat valt mee. Sri Lanka trekt mij wat minder, maar de rest is tofquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Reken op 25 euro per nacht voor hotels en zo'n 1000 euro voor de vliegtickets. Huurauto in Sri Lanka ¤ 250 incl benzine. En dan wat je voor de rest uitgeeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |