abonnement Unibet Coolblue
pi_171143762
Lieve allemaal,

Ook ik ben druk bezig met mijn afstudeeronderzoek. Hierbij kan ik jullie hulp heel goed gebruiken! Ik ben opzoek naar voornamelijk mannelijke respondenten die mijn survey over webcare willen invullen. Dit kost je ongeveer 10 minuutjes. Meerdere mensen hebben als feedback gegeven dat ze het erg leuk vonden om mijn survey in te vullen.

Dus, help mij alsjeblieft mijn masterdiploma halen door het invullen van mijn survey.
https://tilburghumanities(...)m/SV_9vr8BjQU31lG8At

Mijn dank is eeuwig groot en iedereen die hem invult heeft veel internetpunten én karma punten verdient!

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het me gerust weten!

Liefs
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:57:57 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_171143803
Maak nog 5 topics anders.

Overigens een zeer vervelende enquête met al die meme's en zogenaamde grappige woordgrapjes.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_171143963
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
Maak nog 5 topics anders.

Overigens een zeer vervelende enquête met al die meme's en zogenaamde grappige woordgrapjes.
Hi RingBewoner,

Jammer om te horen dat je de enquête niet leuk vind. Ik heb zelf wel veel plezier gehad om hem te maken. Smaken verschillen, kan gebeuren! :)
pi_171144171
ik kan geen goed beeld schetsen over dit bedrijf aangezien ik geen informatie heb of krijg.
pi_171144236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:02 schreef HepburnAudrey20 het volgende:

[..]

Hi RingBewoner,

Jammer om te horen dat je de enquête niet leuk vind. Ik heb zelf wel veel plezier gehad om hem te maken. Smaken verschillen, kan gebeuren! :)
Hij was niet om door te komen.
misunderstood
pi_171144286
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:09 schreef kovenant het volgende:
ik kan geen goed beeld schetsen over dit bedrijf aangezien ik geen informatie heb of krijg.
Hi Kovenant,

Dat klopt inderdaad. PennAirways is een fictief bedrijf en het de bedoeling dat je de eerste indruk van dit bedrijf invult op basis van de webcare gesprekken die je ziet. Ik heb er expres voor gekozen om dit zo open mogelijk te houden zodat mensen zelf op een 'natuurlijke' wijze een mening vormen over PennAirways.
Ik hoop dat dit beetje je opmerking/vraag beantwoord. :)
pi_171144365
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:10 schreef DKS het volgende:

[..]

Hij was niet om door te komen.
Hoi DKS.

Jammer om te horen dat je de enquete niet beviel. We verschillen daarin in mening maar dat is niet erg. Het blijft natuurlijk allemaal vrijblijvend en vrijwillig dus je hoeft het zeker ook niet in te vullen als je het niet wilt. Toch bedankt dat je het hebt geprobeerd!
pi_171144444
dan kan ik de survey niet invullen.
ik kan niet op basis van 1 bericht een mening vormen.
pi_171144448
Topics mogen maar in 1 forum gespamd worden. Deze gaat dicht.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')