Hadden geen interesse in deze Giro vanwege Baloise Belgium Tour.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:11 schreef JohnDDD het volgende:
Zendt Sporza het hele eind van de Giro uit of alleen morgen?
Maar dan heb je het over een etappe na drie weken die eerst nog over de Croix de Fer ging. Dat ligt Nairo veel beter dan ________/ in de eerste week, bovenal ligt zo'n etappe als Blockhaus een renner als Dumoulin een stuk beter, omdat hij als het ware een soort tijdrit kan rijden met maar een inspanning.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal evident toch? Zelfs Blockhaus... 24 seconden op Dumoulin en Pinot vind ik niet zo veel eerlijk gezegd, Quintana kan ook een minuut op Froome pakken op een vergelijkbare klim als Alpe d'Huez.
Ik kan mij niks smeriger bedenken dan koffie eigenlijk.quote:
Viesdikke mensen staan bij mij op een als het om smerigheid gaat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij niks smeriger bedenken dan koffie eigenlijk.
Stijn is een beruchte koffiedrinkerquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij niks smeriger bedenken dan koffie eigenlijk.
Stijn is grootgebracht met de koffie.quote:
Ik ga nu sporten. Hopelijk mis ik niks.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Viesdikke mensen staan bij mij op een als het om smerigheid gaat.
Al vanaf zijn 14e addict.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaar dat hij tot diep in de nacht stukken proza zit te tikken op FOK! forum.
"SPORTEN"quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga nu sporten. Hopelijk mis ik niks.
Beloof je dan dat je ook 45 minuten blijft zitten om te kijken?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 12:29 schreef Momo... het volgende:
Zou Eurosport niet gewoon 45 minuten reclame nu kunnen doen, dan zijn we daar vanaf?
Dit komt meer van de ploegleiding af denk ik. Er gaat ook gewoon iemand op kop rijden waar ze aan de Stelvio geen reet meer aan gaan hebben. Ik was al veel eerder gaan rijden als ik ploegleider van Trek was.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollema wil zijn 28e plek in het klassement weer eens verdedigen hoor.
Wat een tyfusrenner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |