Ik zou hem snel koelen, dan heb je nog kans dat je je schoen aan kan doen en later ook weer uit kan doen.quote:
quote:
een eckte baas slaat de wasbak doormiddenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Leuk toch, onderweg naar de douche nog wat glazen omstoten met je odol als een echte baas
Je hebt het verkeerd. De odol gaat in de kut van je nichtje.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:24 schreef knokkels het volgende:
even gegoogled.. TS is wakker geworden met een natte doos. Waar is de klacht dan?
Maar jij hebt het over een odel.....quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. De odol gaat in de kut van je nichtje.
Ik had het inderdaad verkeerd. Nog geen koffie op.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. De odol gaat in de kut van je nichtje.
quote:
Zo dik is je enkel? Gast ga naar de dokter, dit is serieus man.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Er was een soort van tent onder de lakens dus je krijgt het beeld wel.
Wat is jong? Als ze 16 is kan het nog door de beugel gezien mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad verkeerd. Nog geen koffie op.
En mijn nichtje is daar nog wat te jong voor.
Als jij nou nog de goede afkorting leert gebruiken was je topic nog wat geworden. Helaas
Pedo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is jong? Als ze 16 is kan het nog door de beugel gezien mijn leeftijd.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Er was een soort van tent onder de lakens dus je krijgt het beeld wel.
Ow wow dat ziet inderdaad niet prettig uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou serieus even de dokter bellen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is jong? Als ze 16 is kan het nog door de beugel gezien mijn leeftijd.
Ripquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou serieus even de dokter bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |