Hier kan wel een einde aan komen, ligt er alleen aan wat we belangrijker vinden, deugen of onze veiligheid. Tot nu toe is het deugkamp de hysterisch schreeuwende minderheid die het debat kaapt, maar ook dat zal in de toekomst gaan veranderen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misselijk wordt je ervan![]()
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat dit hier geen einde meer aan komt. Dit gaat ons leven zijn en die van onze kinderen. Het is te laat om dit te laten stoppen helaas.
Het is prima te stoppen. Mensen moeten stoppen met religie zo serieus nemen, dat is alles. Zo simpel is de oplossing.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat dit hier geen einde meer aan komt. Dit gaat ons leven zijn en die van onze kinderen. Het is te laat om dit te laten stoppen helaas.
De finale is niet in Manchester sensatiezoekerquote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:33 schreef MakkieR het volgende:
Zal deze aanslag ook gevolgen hebben voor de aankomende UEFA-cup Finale Manchester - Ajax? ik kan mij voorstellen dat heel veel fan weinig trek heeft als zij de volgende doel zijn.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat wij Europa het nieuwe Israël zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gaat ook niet stoppen, wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? Geertje en z'n debielenpartij zijn tweede geworden op 15 maart hequote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hier kan wel een einde aan komen, ligt er alleen aan wat we belangrijker vinden, deugen of onze veiligheid. Tot nu toe is het deugkamp de hysterisch schreeuwende minderheid die het debat kaapt, maar ook dat zal in de toekomst gaan veranderen.
Was de uitvoering van die oplossing ook maar zo simpelquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:07 schreef truthortruth het volgende:
Het is prima te stoppen. Mensen moeten stoppen met religie zo serieus nemen, dat is alles. Zo simpel is de oplossing.
Dat kan je helaas niet voor anderen doen. Wij, normale mensen, kunnen IS-achtigen niet laten stoppen religie zo serieus te nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is prima te stoppen. Mensen moeten stoppen met religie zo serieus nemen, dat is alles. Zo simpel is de oplossing.
Ik ben geen sensatiezoeker en eerlijk gezegd maakt het niet uit waar de finale is in Europa. Het is een groot evenement nabij deze aanslag en dat zal zeker gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:07 schreef byah het volgende:
[..]
De finale is niet in Manchester sensatiezoeker
Toch niet zo simpel blijkbaar, want er zijn heel wat religekkies op aarde.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zo simpel ligt dat niet. Dit heeft sowieso invloed op Man Utd en de sfeer rondom de finale. Ook als Ajax wint zal het minder uitbundig zijn allemaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:07 schreef byah het volgende:
[..]
De finale is niet in Manchester sensatiezoeker
Die gingen sowieso winnen. En die kunnen ook helemaal niks aan dit soort dingen doen. Helaasquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Net voor de verkiezingen nu gaan de conservatieven sowieso winnen. Moslims graven hun eigen graf.
Ik denk dat IS juist heel enthousiast wordt van Europeanen die moslims haten, want dat levert uiteindelijk alleen maar meer moslims op die Europeanen haten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Net voor de verkiezingen nu gaan de conservatieven sowieso winnen. Moslims graven hun eigen graf.
Het gaat dan ook niet alleen om IS mensen, iedereen moet religie minder serieus nemen. Hoeveel draagvlak zou IS hebben of hoe groot zou IS zijn als iedereen religie minder serieus zou nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:10 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan je helaas niet voor anderen doen. Wij, normale mensen, kunnen IS-achtigen niet laten stoppen religie zo serieus te nemen.
ik ga niet minder juichen om een overwinning van ajax iigquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo simpel ligt dat niet. Dit heeft sowieso invloed op Man Utd en de sfeer rondom de finale. Ook als Ajax wint zal het minder uitbundig zijn allemaal.
We moeten islam inperken. Terug naar joodschristelijke rootsquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet alleen om IS mensen, iedereen moet religie minder serieus nemen. Hoeveel draagvlak zou IS hebben of hoe groot zou IS zijn als iedereen religie minder serieus zou nemen.
Als Ajax wint zal ik sowieso een stuk minder uitbundig zijn, maar daarvoor zitten we in het verkeerde forumquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo simpel ligt dat niet. Dit heeft sowieso invloed op Man Utd en de sfeer rondom de finale. Ook als Ajax wint zal het minder uitbundig zijn allemaal.
Misschien even klagen bij die Christenen in de USA met hun fake war on terror.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hier kan wel een einde aan komen, ligt er alleen aan wat we belangrijker vinden, deugen of onze veiligheid. Tot nu toe is het deugkamp de hysterisch schreeuwende minderheid die het debat kaapt, maar ook dat zal in de toekomst gaan veranderen.
Wij worden veel te veel gegijzeld door het geloof, overheden durven helemaal niks als het om geloof gaat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch niet zo simpel blijkbaar, want er zijn heel wat religekkies op aarde.
Het enige wat ik weet, is dat ellende en geweld geloof aanwakkert, en je dus in een vicieuze cirkel kan belanden. Waar mensen het goed hebben verdwijnt religie over het algemeen na een aantal generaties.
Zo naief dit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat IS juist heel enthousiast wordt van Europeanen die moslims haten, want dat levert uiteindelijk alleen maar meer moslims op die Europeanen haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |