twitter:juliehes twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 00:13:14My husband and daughter were at AG gig at MEN and there was panic but someone came on stage and said no explosion, just a balloon. reageer retweet
Mart is een lul.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:28 schreef richolio het volgende:
Kan ik me wel voorstellen.. Twittertwitter:MeijerMart twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 00:26:20Als journalist in opleiding die maandag een week repo's gaat maken in #Manchester is dit een bizar avondje nepnieuws onderscheiden van echt. reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:27 schreef Infection het volgende:
Er ontplofte een speaker en wat mensen zijn geraakt door scherven. Daardoor ontstond paniek en ging er al gauw het gerucht dat er een aanslag was. Zoiets zal het wel zijn.
#daderkennisquote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:27 schreef Infection het volgende:
Er ontplofte een speaker en wat mensen zijn geraakt door scherven. Daardoor ontstond paniek en ging er al gauw het gerucht dat er een aanslag was. Zoiets zal het wel zijn.
Ja en bij de Bataclan dachten mensen dat er rotjes werden afgestoken en dat het niets wasquote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:27 schreef Infection het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:29 schreef heywoodu het volgende:
Er zijn in elk geval gewonden, dat is wel duidelijk. Dat er een knal is geweest is ook duidelijk
"My husband and daughter were at AG gig" is het meest zorgwekkende stukje daar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:28 schreef leeell het volgende:
twitter:juliehes twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 00:13:14My husband and daughter were at AG gig at MEN and there was panic but someone came on stage and said no explosion, just a balloon. reageer retweet
Miss heeft pappa een weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"My husband and daughter were at AG gig" is het meest zorgwekkende stukje daar.
Omdat ambulanciers gewonden behandelen.quote:
Arme vaderquote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap wel dat die moeder daar geen trek in hadquote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:30 schreef heywoodu het volgende:
twitter:timdewit twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 00:30:55Politie in Manchester spreekt nu van een 'serious incident.' https://t.co/tYb4oRMGDc reageer retweet
Tom gaat morgen de Giro verliezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss heeft pappa een weddenschap verloren?
TOMMEKEGOD MORGEN
Nog gefeliciteerd! Ik ga die gratis film zeker even bekijken als ik niet te laat ben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Van die kutmuziek zou ik ook exploderen als ik een speaker was.
Niet van recentquote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:28 schreef raptorix het volgende:
Wat is die foto van die ingang dan? Het lijkt er echt op of daar gewonden/doden liggen.
Dat zegt niet zo veel helaas.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:31 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:timdewit twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 00:30:55Politie in Manchester spreekt nu van een 'serious incident.' https://t.co/tYb4oRMGDc reageer retweet
twitter:gmpolice twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 00:29:12Emergency services responding to serious incident at Manchester Arena. Avoid the area. More details will follow as soon as available reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |