abonnement Unibet Coolblue
pi_171204805
Ja eerst maar zien of ze ook een 2e drankje wil een keer etc. Kan best zo zijn dat ze gewoon wel een drankje met je wil drinken (hoe lullig ben je als meid als je dat niet eens accepteert), maar dat is nog steeds gewoon platonisch dus ja..
Fylax is op televisie geweest
pi_171204891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:20 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
Ik heb het dus gevraagd en ze wilde! Moet alleen nog een datum prikken. Al met al viel het best wel mee :)
Kat in het bakje.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 02:46:40 #28
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171318553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:20 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
Ik heb het dus gevraagd en ze wilde! Moet alleen nog een datum prikken. Al met al viel het best wel mee :)
Zie? Zo eng is het niet. :P En ga nu alsjeblieft niet fantaseren over jullie huwelijk eruit gaat zien. :P
pi_171328442
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:20 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
Ik heb het dus gevraagd en ze wilde! Moet alleen nog een datum prikken. Al met al viel het best wel mee :)
O+
pi_171374026
Goed bezig man! Eigenlijk had je meteen al een datum moeten voorstellen, maar goed nu maar z.s.m. dit doen, niet te lang wachten.
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:04:05 #31
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_171380316
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Goed bezig man! Eigenlijk had je meteen al een datum moeten voorstellen, maar goed nu maar z.s.m. dit doen, niet te lang wachten.
Ik heb het zojuist gevraagd. Ik vroeg aan haar of ze morgen na de les met mij een drankje wilde doen, en ze zei zowaar ja! *O* Eerlijk gezegd is dit op zichzelf staand al een overwinning voor mij!
Ik weet alleen niet 100% of mijn intenties bij haar helemaal duidelijk zijn. Wat ik zei was niet volstrekt platonisch ofzo. ik zei dus dat ik met haar samen (dus alleen met haar) een drankje wilde doen maar ze kan het alsnog gewoon vriendschappelijk opvatten. Maar ja, voor nu ga ik daar niet te veel over nadenken en ik zal wel zien hoe het loopt :s)
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:05:16 #32
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_171380343
Ik vroeg het via whatsapp trouwens, als dat een verschil maakt.
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:06:49 #33
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_171380364
Wat leuk O+! Veel plezier!
pi_171380377
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:04 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Ik heb het zojuist gevraagd. Ik vroeg aan haar of ze morgen na de les met mij een drankje wilde doen, en ze zei zowaar ja! *O* Eerlijk gezegd is dit op zichzelf staand al een overwinning voor mij!
Ik weet alleen niet 100% of mijn intenties bij haar helemaal duidelijk zijn. Wat ik zei was niet volstrekt platonisch ofzo. ik zei dus dat ik met haar samen (dus alleen met haar) een drankje wilde doen maar ze kan het alsnog gewoon vriendschappelijk opvatten. Maar ja, voor nu ga ik daar niet te veel over nadenken en ik zal wel zien hoe het loopt :s)
Nee eerlijk, goed gedaan man! Dat meen ik :P Maar wat ik bedoelde is dat je meer al een datum had moeten prikken toen je het vroeg. Het is me nu niet helemaal duidelijk of er een datum staat voor de date, maar zo niet, meteen doen! Whatsapp maakt op zich niet uit, ik kan me soms ook beter uiten online en soms beter IRL.

Maar toch, zelfs als het niks wordt is dit een goeie stap in de richting, ik weet nog hoe zenuwachtig ik me de eerste keer voelde... haha! Het wordt alleen maar makkelijker man!

Op de date zelf probeer niet te veel 'onderwerpen' als het ware van tevoren uit te denken, laat het gesprek gewoon natuurlijk verlopen, plaag haar een beetje, ga in op haar verhalen, vertel ook wat uit jezelf. Komt goed man, i have faith in you!
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:09:04 #35
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_171380406
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:07 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nee eerlijk, goed gedaan man! Dat meen ik :P Maar wat ik bedoelde is dat je meer al een datum had moeten prikken toen je het vroeg. Het is me nu niet helemaal duidelijk of er een datum staat voor de date, maar zo niet, meteen doen! Whatsapp maakt op zich niet uit, ik kan me soms ook beter uiten online en soms beter IRL.

Maar toch, zelfs als het niks wordt is dit een goeie stap in de richting, ik weet nog hoe zenuwachtig ik me de eerste keer voelde... haha! Het wordt alleen maar makkelijker man!

Op de date zelf probeer niet te veel 'onderwerpen' als het ware van tevoren uit te denken, laat het gesprek gewoon natuurlijk verlopen, plaag haar een beetje, ga in op haar verhalen, vertel ook wat uit jezelf. Komt goed man, i have faith in you!
Thanks voor de support :) En de date is dus morgen al :*
pi_171380431
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:09 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Het is dus morgen al

[..]

Thanks voor de support :) En de date is dus morgen al :*
Aight laat maar weten hoe het gegaan is. En vooral, als het gezellig is en het gesprek gewoon vloeiend en natuurlijk aanvoelt, wees niet bang een arm om der heen te slaan o.i.d. Aanraking is key opzich. Het moet niet zo'n awkward handje op der knie zijn maar gwn handje vasthouden tijdens het lopen bijvoorbeeld of arm om der heen als je een complimentje geeft bijvoorbeeld.

Ben benieuwd naar de update morgen!
pi_171400959
Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik durf ook nooit een move te maken.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 17:28:13 #38
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_171401088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Ben benieuwd naar de update morgen!
UPDATE:
Na het college ben ik wat gaan drinken met haar... en 6 andere personen :{ Eentje was een vriendin van haar en uiteindelijk gingen dus ook wat maten van me mee. Het gesprek met haar ging ook niet zo vlot... Op een gegeven moment viel het gesprek tussen mij en haar ook stil. Ik ben dus geen stap vooruitgekomen...

Ik wil haar nog wel een keer meevragen naar een of ander feestje of de bioscoop. Ze is zelf best wel afwachtend, dus ik kan niet zo goed peilen wat zij nou van mij vindt. In ieder geval hadden we vandaag niet echt veel raakvlakken kunnen vinden.

Dus wat moet ik nu doen? Ik denk dat ze nu wel weet dat ik haar leuk vindt, maar ik ben er niet echt overduidelijk in. Misschien dat ik daar wat agressiever mee moet zijn?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 17:39:42 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171401280
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:28 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

UPDATE:
Na het college ben ik wat gaan drinken met haar... en 6 andere personen :{ Eentje was een vriendin van haar en uiteindelijk gingen dus ook wat maten van me mee. Het gesprek met haar ging ook niet zo vlot... Op een gegeven moment viel het gesprek tussen mij en haar ook stil. Ik ben dus geen stap vooruitgekomen...

Ik wil haar nog wel een keer meevragen naar een of ander feestje of de bioscoop. Ze is zelf best wel afwachtend, dus ik kan niet zo goed peilen wat zij nou van mij vindt. In ieder geval hadden we vandaag niet echt veel raakvlakken kunnen vinden.

Dus wat moet ik nu doen? Ik denk dat ze nu wel weet dat ik haar leuk vindt, maar ik ben er niet echt overduidelijk in. Misschien dat ik daar wat agressiever mee moet zijn?
"Ik vond het leuk vandaag! En ik wil je nog een keer zien. Hou een avondje vrij voor ons tweeën volgende week, ik ga je meenemen naar X."

Niet naar de bios graag. :') Drankje doen, museum etc. is beter.

Maar verder: als je geen gesprek op gang kan houden, wil je dan zelf wel verder als blijkt dat er geen klik is? Je kan niks forceren hè.
pi_171401299
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:28 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

UPDATE:
Na het college ben ik wat gaan drinken met haar... en 6 andere personen :{ Eentje was een vriendin van haar en uiteindelijk gingen dus ook wat maten van me mee. Het gesprek met haar ging ook niet zo vlot... Op een gegeven moment viel het gesprek tussen mij en haar ook stil. Ik ben dus geen stap vooruitgekomen...

Ik wil haar nog wel een keer meevragen naar een of ander feestje of de bioscoop. Ze is zelf best wel afwachtend, dus ik kan niet zo goed peilen wat zij nou van mij vindt. In ieder geval hadden we vandaag niet echt veel raakvlakken kunnen vinden.

Dus wat moet ik nu doen? Ik denk dat ze nu wel weet dat ik haar leuk vindt, maar ik ben er niet echt overduidelijk in. Misschien dat ik daar wat agressiever mee moet zijn?
Nee, je moet eerst zorgen dat die awkwardheid er een beetje af is door meer met haar te gaan doen.

En hoe kun je samen iets plannen en ineens met 6 andere mensen zitten?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:11:57 #41
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_171401715
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:39 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

"Ik vond het leuk vandaag! En ik wil je nog een keer zien. Hou een avondje vrij voor ons tweeën volgende week, ik ga je meenemen naar X."

Niet naar de bios graag. :') Drankje doen, museum etc. is beter.

Maar verder: als je geen gesprek op gang kan houden, wil je dan zelf wel verder als blijkt dat er geen klik is? Je kan niks forceren hè.
Je hebt daar ook wel gelijk in, maar ik denk op dit moment eigenlijk meer met mijn lul dan met mijn hersens, om het even bot te zeggen. Er waren moment met haar dat er wel een soort klik was.

quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je moet eerst zorgen dat die awkwardheid er een beetje af is door meer met haar te gaan doen.

En hoe kun je samen iets plannen en ineens met 6 andere mensen zitten?
Ze was met een vriendin aan het praten en die wilde opeens mee. Misschien zag ze er tegen op ofzo, om een best wel lange tijd met mij alleen te zijn. Het had op gegeven moment misschien ongemakkelijk kunnen worden, dus dan is zo'n vriendin een makkelijke toevlucht.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:21:07 #42
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171401812
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:11 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Je hebt daar ook wel gelijk in, maar ik denk op dit moment eigenlijk meer met mijn lul dan met mijn hersens, om het even bot te zeggen. Er waren moment met haar dat er wel een soort klik was.

[..]

Ze was met een vriendin aan het praten en die wilde opeens mee. Misschien zag ze er tegen op ofzo, om een best wel lange tijd met mij alleen te zijn. Het had op gegeven moment misschien ongemakkelijk kunnen worden, dus dan is zo'n vriendin een makkelijke toevlucht.
Je wil haar te graag neuken. :') Tip: spreek niet meer met haar af direct na school, maar ergens op een weekendavond. App haar nu nog, dan kan je d'r morgen misschien zien.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:23:02 #43
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_171401830
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je wil haar te graag neuken. :') Tip: spreek niet meer met haar af direct na school, maar ergens op een weekendavond. App haar nu nog, dan kan je d'r morgen misschien zien.
Fuck, kom ik dan niet wanhopig over?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:26:59 #44
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171401876
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:23 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Fuck, kom ik dan niet wanhopig over?
Als je het wanhopig brengt, dan wel. Zeg gewoon wat ik je net voorschotelde. Heb je eigenlijk nog met haar lopen appen na vanmiddag?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:42:45 #45
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_171402140
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als je het wanhopig brengt, dan wel. Zeg gewoon wat ik je net voorschotelde. Heb je eigenlijk nog met haar lopen appen na vanmiddag?
Nee, dat niet. Ze had een afspraak dus ik kon haar niet meteen appen ofzo. Maar misschien dat ik het nu al heb verkloot 😔 Als ik haar nu uit ga vragen denk ik dus dat ze me af gaat wijzen. Had achteraf meer straightforward moeten zijn.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:44:13 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171402176
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:42 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Ze had een afspraak dus ik kon haar niet meteen appen ofzo. Maar misschien dat ik het nu al heb verkloot 😔 Als ik haar nu uit ga vragen denk ik dus dat ze me af gaat wijzen. Had achteraf meer straightforward moeten zijn.
Je bent sowieso afgewezen als je geen actie onderneemt.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:46:04 #47
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_171402215
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:44 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je bent sowieso afgewezen als je geen actie onderneemt.
Pijnlijk, maar waar. Zal vanavond wat moed bijeen moeten rapen en haar vragen of ze een keer af wil spreken.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:49:51 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171402269
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:46 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Pijnlijk, maar waar. Zal vanavond wat moed bijeen moeten rapen en haar vragen of ze een keer af wil spreken.
Zulke dingen horen erbij. Als je afgewezen wordt, heb je iets geleerd voor de volgende keer. :) Maar wat je ook doet, doe het met overtuiging en ga er geen spijt van krijgen.

pi_171402664
Gewoon appen nog voor dit weekend :) als ze dan vaag reageert dan weet je voldoende. Kan ook zijn dat ze zelf niet zo goed durft en daarom redelijk afwijzend reageert.
pi_171407019
Laat even weten hoe het appen gegaan is. als je dat nog gedaan hebt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')