Enkele knechten op de eerste berg in de aanval sturen. Op de Stelvio zelf in de aanval, zorgen dat je met een voorsprong de top over gaat en dan samen met je knechten de voorsprong verder uitbouwen.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben het wel eens met de Dumoulinwatcher dat Nairo morgen al op de Stelvio moet gaan.
Gorka (en/of Amador/Anacona) in de ontsnapping zou wel ideaal zijn voor de afdaling en het kleine beetje vallei.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon net als in 2014 op de bagagedrager van Gorka gaan zitten.
Brommertje met een rood vlaggetje voorbij fietsen, niks mis mee.
Ja, als ik Sunweb was zou ik vooral Gorka en Amador gaan schaduwen. Die twee wil je absoluut niet vooraan hebben. Als Quintana aanvalt, een gaatje heeft en met Gorka en/of Amador naar beneden mag is Dumoulin gezien.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gorka (en/of Amador/Anacona) in de ontsnapping zou wel ideaal zijn voor de afdaling en het kleine beetje vallei.
Nouja, hangt er ook wel vanaf wat er dan nog bij Dumoulin zit qua concurrentie. Als hij met Pinot of Zakarin de afdaling in moet kan hij het wel vergeten, maar als Nibali zich weer eens kamikaze op kop zet valt de schade daar op zich te beperken.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, als ik Sunweb was zou ik vooral Gorka en Amador gaan schaduwen. Die twee wil je absoluut niet vooraan hebben. Als Quintana aanvalt, een gaatje heeft en met Gorka en/of Amador naar beneden mag is Dumoulin gezien.
Hoe is Dumoulin in de afdalingen?quote:Op maandag 22 mei 2017 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, hangt er ook wel vanaf wat er dan nog bij Dumoulin zit qua concurrentie. Als hij met Pinot of Zakarin de afdaling in moet kan hij het wel vergeten, maar als Nibali zich weer eens kamikaze op kop zet valt de schade daar op zich te beperken.
Als Quintana slim is zorgt hij ervoor dat de boel ontploft op de Stelvio, zodat er geen groepjes over de top komen. Twee mannetjes vooraan en de rest de boel kapot laten rijden in het begin van de klim al.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, hangt er ook wel vanaf wat er dan nog bij Dumoulin zit qua concurrentie. Als hij met Pinot of Zakarin de afdaling in moet kan hij het wel vergeten, maar als Nibali zich weer eens kamikaze op kop zet valt de schade daar op zich te beperken.
Volgens mij prima, maar hoe scherp ben je als je net in het rood hebt moeten gaan? Kan me echter geen Savoldelliaanse toestanden herinneren of zo.quote:
Unzue zat er naast vandaag op de persconferentie. Die zal wel in zijn oor hebben gefluisterd dat hij lekker moet wachten tot Umbrailpass.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Quintana slim is zorgt hij ervoor dat de boel ontploft op de Stelvio, zodat er geen groepjes over de top komen. Twee mannetjes vooraan en de rest de boel kapot laten rijden in het begin van de klim al.
Maar goed, wie zijn wij. Arrieta en Garcia Acosta zijn geen onbenullen, die zullen vast al een plannetje hebben gesmeed.
En die had niet eens ploeggenoten nodig om voor hem op kop te rijden.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens mij prima, maar hoe scherp ben je als je net in het rood hebt moeten gaan? Kan me echter geen Savoldelliaanse toestanden herinneren of zo.
Wie, Savo?quote:Op maandag 22 mei 2017 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En die had niet eens ploeggenoten nodig om voor hem op kop te rijden.
Net zo dom als zijn broer dus.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Unzue zat er naast vandaag op de persconferentie. Die zal wel in zijn oor hebben gefluisterd dat hij lekker moet wachten tot Umbrailpass.
Die won ooit dankzij Wim van Huffel.quote:
Op die manier. Ja, daar had de enige echte koffieplanter moeten winnen dat Simoni er nog tussen zat vergeet ik lekker.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2017 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tempo zal wel hoog liggen in het eerste uur.
Mooi niet op vluchters inzetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk met je mee Iban.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:56 schreef IbanMayo het volgende:
Wie kijkt er straks mee naar Wielerflits LIVE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |