Pics van je tettequote:
1 van de 'fijne'moderators in KLB i.c.m. FA Tem. Uiteraard vergeet ik niet de vader van alle KLB moderators, Frank_Debrin niet,voormalig FA Pharkus en nog wat lui die de redelijkheid zelve altijd zijn. Je moet het maar doen met dat KLB 'tuig' zoals Tongieboy en ondergetekende.quote:
Ik vind je zinsconstructie en gebruik van komma's niet helemaal fijn.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1 van de 'fijne'moderators in KLB i.c.m. FA Tem. Uiteraard vergeet ik niet de vader van alle KLB moderators, Frank_Debrin niet,voormalig FA Pharkus en nog wat lui die de redelijkheid zelve altijd zijn. Je moet het maar doen met dat KLB 'tuig' zoals Tongieboy en ondergetekende.![]()
Die redelijkheid kan vooralsnog nog niet gezegd worden van bijvoorbeeld de pas aangestelde en bevooroordeelde Amarantha.
Onterechte klacht dus!
Wie er aan Drebin en Amarantha komp, die komp aan mijn.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1 van de 'fijne'moderators in KLB i.c.m. FA Tem. Uiteraard vergeet ik niet de vader van alle KLB moderators, Frank_Debrin niet,voormalig FA Pharkus en nog wat lui die de redelijkheid zelve altijd zijn. Je moet het maar doen met dat KLB 'tuig' zoals Tongieboy en ondergetekende.![]()
Die redelijkheid kan vooralsnog nog niet gezegd worden van bijvoorbeeld de pas aangestelde en bevooroordeelde Amarantha.
Onterechte klacht dus!
bohquote:Op maandag 22 mei 2017 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wie er aan Drebin en Amarantha komp, die komp aan mijn.
Wijze woordenquote:Op maandag 22 mei 2017 17:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Onterechte klacht dus!
Dat kan hij niet direct, daar kijken de FA's naar.quote:
Hij maakt er een melding van. En daardoor word je gebannedquote:Op maandag 22 mei 2017 21:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat kan hij niet direct, daar kijken de FA's naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |