quote:Op maandag 22 mei 2017 11:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Bij de TS konden mensen met de standaardstijl op haar profiel al zien dat ze een sletje was
daar heb jij helemaal gelijk in,, zo heb ik dus mijn huidige echt genoten ontmoetquote:Op maandag 22 mei 2017 11:43 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Je kon in een opslag zien wie een sletje was aan de stijl wan hoe de Hyves gepimpt is.
ik wilde bijna vragen of je ff normal wilde doen maja toen herrinere ik me het weer,, ja ja de gele hijves bananaquote:
???quote:Op maandag 22 mei 2017 12:03 schreef fathank het volgende:
En je had katkets dat kan niet op feesboek
whahhaa klopt wel. Op Hyves kon echt allesquote:Op maandag 22 mei 2017 17:33 schreef BoesB het volgende:
Terechte klacht.
Op hyves uploadde de dames ten minste ook nog lekkere bikinifoto's waarop hun tetten goed te zien waren. FB is veel preutser wat dat betreft.
Zou ook kunnen doordat diezelfde meiden nu een paar jaar ouder zijn en niet echt een toonbaar lichaam meer hebben, maar dat terzijde.
quote:Op maandag 22 mei 2017 20:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hyves dat waren nog eens tijden, jammer dat die website niet meer bestaatHetzelfde lot staat geloof ik FOK! in de toekomst ook te wachten.
Laten wij hopen van niet: Hyves was geloof nog wel iets groter dan FOK!, maar FOK! draait bijna volledig op vrijwilligers.quote:
teringquote:Op maandag 22 mei 2017 23:05 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |