Vast wel echte liefde. Stel je voor dat hij in handen van een of andere golddigger was gevallen.quote:
Pakt haar borst, ontslaan die jongen!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:00 schreef ondeugend het volgende:
Nou Max heeft het iig naar zijn zin.
Maxv1stappen op insta. Geen idee wie daarachter zit, maar hij gooit alles wat met Max te maken heeft online.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:00 schreef Dazalbest het volgende:
Hoe komen jullie toch aan al die beelden?![]()
Apart wel, hoor Max vooral over zijn hekel aan (het alles delen via) social media..... als er nou iemand is die er veel op aan het gooien is dan is het die Kelly....
Dilara was veel meer privé... leek mij toch beter bij Max passen....
Ik geef het 1-2 jaar.....
Dat denk ik ook en helemaal prima dat hij er lekker van aan het genieten is, maar indd niet slim met het kindje er al zo bij betrokken....quote:Op maandag 4 januari 2021 13:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maxv1stappen op insta. Geen idee wie daarachter zit, maar hij gooit alles wat met Max te maken heeft online.
Ik geef het ook niet lang. Wel sneu voor dat kindje dat waarschijnlijk veel verschillende stiefvaders zal hebben in haar leven.
Max lijkt me meer iemand die net als Leo DiCaprio steeds z'n vriendin inruilt voor een jonger exemplaar. Hoewel deze Kelly dan wel een uitzondering is met haar 32 jaar
Viel een beetje te verwachten met zo'n vrouw. Die zoekt haar partners in het F1 milieu.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en helemaal prima dat hij er lekker van aan het genieten is, maar indd niet slim met het kindje er al zo bij betrokken....
Maad goed wie zijn wij om te oordelen
Vraag mij de rol van Kvyat ook wel af.... maar geen idee hoe hij er zelf in staat... zie 1 foto van hem op insta achter de kinderwagen verder niks.....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Viel een beetje te verwachten met zo'n vrouw. Die zoekt haar partners in het F1 milieu.
Ik heb medelijden met Kvyat. Hij zal zijn kind niet vaak zien en heeft ook totaal geen controle over hoe het opgevoed zal worden.
OMGquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:27 schreef ondeugend het volgende:
Max ruilt helm met Nelson Piguet Jr
[ afbeelding ]
En Max met geen idee op het vliegveld
[ afbeelding ]
En verder geen opmerkingen
Waarschijnlijk zit het hem hoog, vandaar zijn slechte prestaties op de baan. Zijn ex schoonfamilie is machtig, hij begint er niks tegen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:02 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Vraag mij de rol van Kvyat ook wel af.... maar geen idee hoe hij er zelf in staat... zie 1 foto van hem op insta achter de kinderwagen verder niks.....
Het zou te makkelijk zijn om een opmerking te maken over het t-shirt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:27 schreef ondeugend het volgende:
Max ruilt helm met Nelson Piguet Jr
[ afbeelding ]
En Max met geen idee op het vliegveld
[ afbeelding ]
En verder geen opmerkingen
De foto nog even gehaaldquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien niet helemaal meer F1 maar Kevin Magnusson is voor de eerste keer vader geworden.
https://www.instagram.com/p/CKCbshNjSNc/?igshid=sewbjw583pb
Leuk nieuws, het is hem gegund!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De foto nog even gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:21 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ah, wat een ukje nog.
Ben ik de enige die zich zo ontzettend stoort aan Rob Kamphues? Iedereen met zijn achternaam aanspreken en praat overal doorheen als mensen een interessant verhaal hebben. Zoals bij Ho-Pin Tung en diverse keren bij Robert Doornbosch. Ik zie liever Robert Doornbosch als presentator en Rob Kamphues evt. als gas
Kamphues is de stem van de gewone F1 kijker. Hij zorgt, dat het programma ook interessant voor hun blijft. Doornbosch valt mij ook wel tegen hoor, het lijkt erop, dat hij zich ook niet echt meer in de laatste technologie verdiept en een beetje blijft praten uit zijn ervaring van 15 jaar geleden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:21 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ah, wat een ukje nog.
Ben ik de enige die zich zo ontzettend stoort aan Rob Kamphues? Iedereen met zijn achternaam aanspreken en praat overal doorheen als mensen een interessant verhaal hebben. Zoals bij Ho-Pin Tung en diverse keren bij Robert Doornbosch. Ik zie liever Robert Doornbosch als presentator en Rob Kamphues evt. als gast
Hij geeft het goede voorbeeld, tijd dat we allemaal stoppen met die onzin.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat ik me dan maar afvragen waarom die lamlul geen mondkapje draagt in een publieke ruimte.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:38 schreef Shirogami het volgende:
[..]
Hij geeft het goede voorbeeld, tijd dat we allemaal stoppen met die onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |