Dat kwam meer van jolige Karsten.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jeroen zei dat Quintana voor de tweede keer was gevallen.
Dat is wel een tijdrit puur op vermogen en de grote plaat. Denk dat Dumoulin daar wel 2 minuten kan pakken.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:38 schreef franklop het volgende:
Hoeveel voorsprong zal Quintana nodig hebben volgende week zondag om alsnog Dumoulin voor te kunnen blijven? Tijdrit van 30 kilometer, dalende lijn en Dumoulin zijn tijdrit aan einde ronde is vaak wat minder. Denk dat kleine anderhalve minuut voorsprong nog wel voldoende is. Wat jullie?
Hangt van de wind af.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:38 schreef franklop het volgende:
Hoeveel voorsprong zal Quintana nodig hebben volgende week zondag om alsnog Dumoulin voor te kunnen blijven? Tijdrit van 30 kilometer, dalende lijn en Dumoulin zijn tijdrit aan einde ronde is vaak wat minder. Denk dat kleine anderhalve minuut voorsprong nog wel voldoende is. Wat jullie?
2 jaar geleden in die Vuelta vloog hij juist nog in de tijdrit in de slotweek, dus ik denk dat dat ook wel mee zal vallen eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:38 schreef franklop het volgende:
Dat was wel aan begin van 3e week en na een rustdag, niet na 4 bergrittenquote:Op zondag 21 mei 2017 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 jaar geleden in die Vuelta vloog hij juist nog in de tijdrit in de slotweek, dus ik denk dat dat ook wel mee zal vallen eigenlijk.
En denk dat Dumoulin zo'n 1,5 minuut wel goed kan maken ja.
Klopt, maar ik ben dan benieuwd op basis waarvan jij zegt dat zijn tijdrit aan het eind van de ronde minder zou zijnquote:Op zondag 21 mei 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was wel aan begin van 3e week en na een rustdag, niet na 4 bergrittenMaar goed. Eerst maar zien hoe het allemaal verloopt. Kan best al 6 minuten verloren zijn aankomende dinsdag als Movistar weer een goede rustdag heeft.
Naja vorig jaar in de Tour gaf ie min of meer zelf aan dat het bij die klimtijdrit niet lekker ging. In de Tour van 2014 eindigde hij ver achter winnaar Martin en vlak voor de rest bij de tijdrit op voorlaatste dag. Pakte toen bijv 19 seconden op Nibali bij een tijdrit van 50 km op de grote plaatquote:Op zondag 21 mei 2017 20:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben dan benieuwd op basis waarvan jij zegt dat zijn tijdrit aan het eind van de ronde minder zou zijn
Maar eerst de komende etappes maar afwachten ja.
Tsja, wat doet die val bij Quintana? Tijdens de rit voelde hij door de adrenaline niet veel, maar dinsdag?quote:Op zondag 21 mei 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was wel aan begin van 3e week en na een rustdag, niet na 4 bergrittenMaar goed. Eerst maar zien hoe het allemaal verloopt. Kan best al 6 minuten verloren zijn aankomende dinsdag als Movistar weer een goede rustdag heeft.
De Capibara mist wel vaker een bocht hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, wat doet die val bij Quintana? Tijdens de rit voelde hij door de adrenaline niet veel, maar dinsdag?
Sowieso valt Quintana normaal niet veel in een afdaling.. Beetje zenuwachtig misschien, of minder met zijn hoofd er bij?
Dokter was er al snel bij.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:16 schreef hgf12 het volgende:
Akelige val van Kangert. Viel me op dat de volgwagen direct doorreed. Ze kunnen waarschijnlijk niet veel doen voor hem, maar is daar een protocol voor? Ze zouden toch op z'n minst even kunnen kijken?
Er rijdt een medische wagen mee met mensen die er doel over hebben. Begrijpelijk dus dat die volgwagen doorrijdt.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:16 schreef hgf12 het volgende:
Akelige val van Kangert. Viel me op dat de volgwagen direct doorreed. Ze kunnen waarschijnlijk niet veel doen voor hem, maar is daar een protocol voor? Ze zouden toch op z'n minst even kunnen kijken?
Volgens mij was het een val zonder ergquote:Op zondag 21 mei 2017 20:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, wat doet die val bij Quintana? Tijdens de rit voelde hij door de adrenaline niet veel, maar dinsdag?
Sowieso valt Quintana normaal niet veel in een afdaling.. Beetje zenuwachtig misschien, of minder met zijn hoofd er bij?
Dat was de tijdrit toch?quote:Op zondag 21 mei 2017 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Capibara mist wel vaker een bocht hoor.
Dat staat wel in de titel van het filmpje jaquote:
Volgens Dumoulin ging hij vandaag tegen de grond door Izagirre.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Capibara mist wel vaker een bocht hoor.
Haha niet op geletquote:Op zondag 21 mei 2017 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat staat wel in de titel van het filmpje ja
Hoe dat dan? Ik zie een Movistar op kop die bijna de bocht mist en z'n voet uit het klikpedaal haalt, dan nog een Movistar voor Quintana die een beetje moet uitwijken voor wat mannetjes van Sunweb en Quintana die daar weer voor moet uitwijken.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens Dumoulin ging hij vandaag tegen de grond door Izagirre.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.2985542quote:Op zondag 21 mei 2017 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Ik zie een Movistar op kop die bijna de bocht mist en z'n voet uit het klikpedaal haalt, dan nog een Movistar voor Quintana die een beetje moet uitwijken voor wat mannetjes van Sunweb en Quintana die daar weer voor moet uitwijken.
Quintana doet dat uitwijken alleen een beetje op niveau Kelderman en stuurt rechtdoor het skoekeloen in.
Klopt inderdaad, maar als ik die beelden kijk lijkt het alsof ze al doorrijden voor er iemand is. Ze doen niet eens de moeite uit te stappen terwijl hij voor ze op de weg zit/ligt.quote:
Als Izagirre de voorste Movistar was mist hij inderdaad zelf zowat de bocht. Maarja, er zitten vijf gasten achter hem die prima weten te corrigeren, alleen Quintana lukt dat niet.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.2985542
"Movistar maakte zelf de fout", doet hij het verhaal bij Renaat Schotte. "Izagirre reed op kop in de afdaling en ging veel te hard. Hij miste een bocht en daardoor miste Quintana ook die bocht. Dat was eigenlijk heel dom."
Kevin Seeldraeyers rijdt nu met een heftruck rond: "Ik mis het wielrennen niet"quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nieuwe Kevin Seeldraeyers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |