SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Bestaat niet.
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns![]()
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De Garibaldi
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Dries zal vast zoals op de Alto del Naranco 'verkeerd schakelen'.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Dries van dit vijftal de beste klimmer is.
0,4?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:51 schreef wimderon het volgende:
0,4
Hofland gaat sprinten tegen Zhupa voor de etappe.
Ciccone gaat alle 5 de bergetappes winnenquote:Op zondag 21 mei 2017 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Wel goed voor mijn Premier League, al heb ik die toch al ruimschoots binnen.
Dat zou erg dom zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Er moet toch een moment komen dat ze het voorin opgeven.
twitter:Kniertje twitterde op zondag 21-05-2017 om 13:54:12Dit is toch de laatste dag van de #GirodItalia ? @giolippens ? reageer retweet
Neutrale wagen geeft ze wel drank.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Auto's zitten nog steeds achter het peloton.
Twijfelen aan feltet.dkquote:Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
Als dit zo blijft gaat er pas wat definitief wegrijden op de klim en gaan de mensen met een team vol klimmers als Costa, Rolland, Visconti en de lachwekkende Fraile gelijk krijgen.
Rosa is ook een klimmer.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
Als dit zo blijft gaat er pas wat definitief wegrijden op de klim en gaan de mensen met een team vol klimmers als Costa, Rolland, Visconti en de lachwekkende Fraile gelijk krijgen.
Horrorscenarioquote:Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
HOME OF CYCLINGquote:Op zondag 21 mei 2017 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Is er giro op ES2? Als enige met de rechten en dan MOtogp uitzenden
Ook omdat ze als enige met rechten van de MotoGP zijnquote:Op zondag 21 mei 2017 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Is er giro op ES2? Als enige met de rechten en dan MOtogp uitzenden
MotoGP is geen sport.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook omdat ze als enige met rechten van de MotoGP zijn
Daar denken een hoop mensen anders over helaasquote:
Quickstep trekt de trukendoos weer ouderwets open.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:09 schreef Columbiafan het volgende:
Die jongens dachten even de boel lam te leggen.
Veel vertrouwen in Hofland danquote:
15h00quote:Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef ratatat het volgende:
Hoelaat begint ES met uitzenden? Ik ben wel klaar met dat geleuter over banden.
hebben na 1.56 uur al 101 km afgelegdquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd naar het algemeen gemiddelde na twee uur.
Ongeveer 52km/hquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd naar het algemeen gemiddelde na twee uur.
Rond kwart over 4 binnen, niks mis meequote:
Leuk voor te weten.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij heeft er een pleurishekel aan om maar een beetje stil te zitten in het peloton. Dit soort trucjes heeft hij wel vaker uitgehaald. In Piemonte werd hij tweede na in de ontsnapping gereden te hebben en in l'Avenir won hij zelfs de pelotonsprint na een hele dag solo.
Ik heb niemand.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens mij heb ik vooraan alleen Petilli.
Het wordt een fantastische dag.
Ik heb Battaglin. Het wordt een hele mooie dag vandaag.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doe je nu nog steeds mee met dat spelletje?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Battaglinquote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vooralsnog grossiert Gaviria in saaie kutsprinten.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan zo'n saaie kutsprinter.
Ik zak steeds verder weg in het moeras.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Doe je nu nog steeds mee met dat spelletje?
Ik weet dat je trollt, maar toch.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooralsnog grossiert Gaviria in saaie kutsprinten.
Lol die titel van dat filmpje.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik weet dat je trollt, maar toch.
Valt geen speld tussen te krijgen, Gaviria is het grootste talent van de wereld.quote:
Ik zou de volgende keer gewoon weigeren om te rijden.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cannondale is wel oprecht genieten.
Ik vraag me ook af hoe die knechten zich dan voelen.
Dat waag ik te betwijfelenquote:
Elke ploeg kan een voorbeeld nemen aan Orica.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Orica wel echt een vervelende ploeg.
Maar het is beter als ze dat niet doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Elke ploeg kan een voorbeeld nemen aan Orica.
Ik denk dat zelfs de klassementsrenners nog kans maken als ze het dichtrijden.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus de mensen met Costa, yates, Woods en jungels gaan winnen vandaag?
bereid je maar voor op het zuurquote:Op zondag 21 mei 2017 14:51 schreef wimderon het volgende:
Nog 10 minuten. Zouden we dan meteen in de koers komen, of zouden we ook nog door de zure Flecha-appel heen moeten bijten?
Vergeet Landa niet, kan de komende week nog vaak een lachende derde worden getuige zijn benen gisteren.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de klassementsrenners nog kans maken als ze het dichtrijden.
Als Yates aanzet, zal Pozzovivo ook wel proberen mee te springen en dan de andere klassementsrenners ook
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 21-05-2017 om 14:55:01Oei, daar komt Nairo Quintana goed weg. Een bidon van Lotto-Jumbo stuitert terug en raakt het achterwiel van de Col… https://t.co/j9uBSU9dpA reageer retweet
Nee, het is even wachten tot de contractuele verplichtingen bij de MotoGP achter de rug zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:53 schreef Sunri5e het volgende:
Het wordt nog niet uitgezonden bij Eurosport 1 of wel?
die podiummiss bij de motogp is het helemaal recht getrokkenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, het is even wachten tot de contractuele verplichtingen bij de MotoGP achter de rug zijn.
en dan nog niet winnenquote:Op zondag 21 mei 2017 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Femke van den Driessche is het niet met je eens
Eurosport is mensonterend.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Manmanman, die brommerhuldiging is nog steeds bezig
ik vind je laatste zinnen van de voorbeschouwing wel zwakker worden. Dat kan echt beterquote:Op zondag 21 mei 2017 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eurosport is mensonterend.
Das nog optimistischquote:Op zondag 21 mei 2017 15:03 schreef Szura het volgende:
Let op, straks het eerste reclameblok na 5 minuten
Straks maar een uurtje koers op TV...en dat op een dag dat veel mensen wielrennen willen en kunnen kijken.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eurosport is mensonterend.
Als je nog goede suggesties hebt hoor ik het wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik vind je laatste zinnen van de voorbeschouwing wel zwakker worden. Dat kan echt beter
quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks maar een uurtje koers op TV...en dat op een dag dat veel mensen wielrennen willen en kunnen kijken.
Nog tijd zat dus voor het een beetje leuk begint te worden.quote:Het leuke deel van de rit, dat met de klimmetjes, zal beginnen rond 15:45.
ik ga er over nadenkenquote:Op zondag 21 mei 2017 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je nog goede suggesties hebt hoor ik het wel.
Ze liggen ruim voor op het snelste schema...het gaat over een paar km al los.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Nog tijd zat dus voor het een beetje leuk begint te worden.
Ze hebben wel sneller gereden dan het snelste schema, dus over een paar kilometer begint de eerste klim al.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Nog tijd zat dus voor het een beetje leuk begint te worden.
Nou, dan komt het mooi uit dus, hoeven we niet eerst een kleine drie kwartier naar een gezapig stukje fietsen te kijken maar wordt het zo gelijk leukquote:Op zondag 21 mei 2017 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze liggen ruim voor op het snelste schema...het gaat over een paar km al los.
Alpecin is al lang niet meer verbonden aan die ploegquote:Op zondag 21 mei 2017 15:06 schreef THEFXR het volgende:
haha hebben ze Tom maar uit de shampoo reclame gehaald?
Iemand probeert de Wilfred Genee te acteren hier.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dan komt het mooi uit dus, hoeven we niet eerst een kleine drie kwartier naar een gezapig stukje fietsen te kijken maar wordt het zo gelijk leuk
Echt gezapig is de etappe van vandaag sowieso niet tot nu toequote:Op zondag 21 mei 2017 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dan komt het mooi uit dus, hoeven we niet eerst een kleine drie kwartier naar een gezapig stukje fietsen te kijken maar wordt het zo gelijk leuk
Hier in BE ook gewoon motorsportquote:Op zondag 21 mei 2017 15:05 schreef showtimer het volgende:
Jeroen zal de uitzending ook wel beginnen met een "leuke" opmerking richtingBelgen zijn al uren live.
Dat deze rit zo laat pas leuk wordt is ook erg matig van de organisatie.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
de mortirolo missenquote:Op zondag 21 mei 2017 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat deze rit zo laat pas leuk wordt is ook erg matig van de organisatie.
Wat had Eurosport gedaan als die rit van dinsdag vandaag was?
Gewoon MotoGP uitzenden.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je Eurosport-gefap begint lachwekkende vormen aan te nemen.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Overigens was het ook al gewoon ongeveer vanaf het begin live op de Player, die schijnbaar een maandje gratis (of voor een paar rolletjes Fruitella's) af te sluiten was. Zeuren om het zeuren hier dus.
Ze hebben geen keuze met de contractuele verplichting die ze met Dorna hebben. MotoGP moet live.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1 minuut en 42 seconden getimed en alquote:Op zondag 21 mei 2017 15:03 schreef Szura het volgende:
Let op, straks het eerste reclameblok na 5 minuten
Ik fap niet op zenders waarvan ik vind dat ze bepaalde zaken, zoals ziekelijk veel reclame, ernstig kut aanpakken.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je Eurosport-gefap begint lachwekkende vormen aan te nemen.
voor je vergelijking, dit is mogelijk nog slechter dan het songfestivalquote:Op zondag 21 mei 2017 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eurosport
Wat een absolute chlamydia.
Je gaat toch nog wel wandelschoenen bij BEVER halen?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nu ook een hekel aan Bora. Oh ja dat had ik al.
Volgens mij heb ik al ongeveer 236 keer gezegd dat ze het gigantisch overdrijven met de reclames en dat dat allemaal drie keer kut isquote:Op zondag 21 mei 2017 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heywoodu vindt dit heel normaal dus.
Als die leipkees nog even zo doorgaat mag ie mijn voorbeschouwingen mooi niet meer op de FP zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ben wel even toe aan reclame eigenlijkquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al ongeveer 236 keer gezegd dat ze het gigantisch overdrijven met de reclames en dat dat allemaal drie keer kut isNiet zo bijdehand doen he mannetje. Anders maak ik even een blog aan en dan ben jij mooi de aap gelogeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Bij ES hebben ze weinig reclame jammer genoegquote:Op zondag 21 mei 2017 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel even toe aan reclame eigenlijk
*in de aap gelogeerdquote:Op zondag 21 mei 2017 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen he mannetje. Anders maak ik even een blog aan en dan ben jij mooi de aap gelogeerd.
Zoveel mogelijk reclame per uur uitzenden is ook een sportquote:Op zondag 21 mei 2017 15:21 schreef Szura het volgende:
Euroreclame, zo kunnen ze deze kutzender beter noemen
Ook bij de ASO draait alles om geld. Die organiseren ook overal allerlei kutkoersen omdat er geld te verdienen is.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is te hopen dat ASO hun ziel niet aan de duivel gaat verkopen. Dan is de wielersport definitief kapot.
Meen me te herinneren dat die rechten niet heel lang geleden nog zijn verkocht toch?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook bij de ASO draait alles om geld. Die organiseren ook overal allerlei kutkoersen omdat er geld te verdienen is.
Die gaan de rechten verkopen aan de partij die het meeste biedt en die partij gaat Eurosport zijn.
Op korte termijn levert het misschien geld op, maar op de lange termijn draai je de sport de nek om.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook bij de ASO draait alles om geld. Die organiseren ook overal allerlei kutkoersen omdat er geld te verdienen is.
Die gaan de rechten verkopen aan de partij die het meeste biedt en die partij gaat Eurosport zijn.
Volgens mij tot 2020. Dus we mogen nog een aantal jaar genieten van de Tour bij Sporza.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat die rechten niet heel lang geleden nog zijn verkocht toch?
Ja, dat snapt iedereen. Behalve RCS dan.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op korte termijn levert het misschien geld op, maar op de lange termijn draai je de sport de nek om.
3.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:29 schreef franklop het volgende:
Nog maar 2 man voor Tom? Dat is ook al veeg teken lijkt me van zwakte ploeg.
Nu wisten we dat natuurlijk al, maar zelfs in zo'n rit..
Lekker alvast een semi-rustdag nemenquote:Op zondag 21 mei 2017 15:29 schreef franklop het volgende:
Nog maar 2 man voor Tom? Dat is ook al veeg teken lijkt me van zwakte ploeg.
Nu wisten we dat natuurlijk al, maar zelfs in zo'n rit..
Alstuquote:
Arme Pieterquote:Op zondag 21 mei 2017 15:33 schreef marcodej het volgende:
Boasson wint laatste rit Noorwegen en eindklassement.
Roomgodquote:Op zondag 21 mei 2017 15:33 schreef marcodej het volgende:
Boasson wint laatste rit Noorwegen en eindklassement.
Zakarin/Pinotquote:Op zondag 21 mei 2017 15:35 schreef Szura het volgende:
Wie gaat er het skoekeloen in bij de afdaling? Nu inzetten!
Tom, uiteraard.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:35 schreef Szura het volgende:
LtDquote:Op zondag 21 mei 2017 15:35 schreef Szura het volgende:
Goed voor Cyclingmaster.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:35 schreef TheArt het volgende:
Is dit nou gewoon een etappe voor de klassementsrenners aan het worden?
Daarvoor is de finale eigenlijk niet zwaar genoeg. Normaal gesproken zou een Albasini-achtige renner deze rit moeten winnen.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:35 schreef TheArt het volgende:
Is dit nou gewoon een etappe voor de klassementsrenners aan het worden?
quote:Op zondag 21 mei 2017 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil de gebroeders Coronel van een klif gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |