SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Bestaat niet.
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns![]()
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De Garibaldi
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Dries zal vast zoals op de Alto del Naranco 'verkeerd schakelen'.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Dries van dit vijftal de beste klimmer is.
0,4?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:51 schreef wimderon het volgende:
0,4
Hofland gaat sprinten tegen Zhupa voor de etappe.
Ciccone gaat alle 5 de bergetappes winnenquote:Op zondag 21 mei 2017 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Wel goed voor mijn Premier League, al heb ik die toch al ruimschoots binnen.
Dat zou erg dom zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Er moet toch een moment komen dat ze het voorin opgeven.
twitter:Kniertje twitterde op zondag 21-05-2017 om 13:54:12Dit is toch de laatste dag van de #GirodItalia ? @giolippens ? reageer retweet
Neutrale wagen geeft ze wel drank.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Auto's zitten nog steeds achter het peloton.
Twijfelen aan feltet.dkquote:Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
Als dit zo blijft gaat er pas wat definitief wegrijden op de klim en gaan de mensen met een team vol klimmers als Costa, Rolland, Visconti en de lachwekkende Fraile gelijk krijgen.
Rosa is ook een klimmer.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
Als dit zo blijft gaat er pas wat definitief wegrijden op de klim en gaan de mensen met een team vol klimmers als Costa, Rolland, Visconti en de lachwekkende Fraile gelijk krijgen.
Horrorscenarioquote:Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
HOME OF CYCLINGquote:Op zondag 21 mei 2017 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Is er giro op ES2? Als enige met de rechten en dan MOtogp uitzenden
Ook omdat ze als enige met rechten van de MotoGP zijnquote:Op zondag 21 mei 2017 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Is er giro op ES2? Als enige met de rechten en dan MOtogp uitzenden
MotoGP is geen sport.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook omdat ze als enige met rechten van de MotoGP zijn
Daar denken een hoop mensen anders over helaasquote:
Quickstep trekt de trukendoos weer ouderwets open.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:09 schreef Columbiafan het volgende:
Die jongens dachten even de boel lam te leggen.
Veel vertrouwen in Hofland danquote:
15h00quote:Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef ratatat het volgende:
Hoelaat begint ES met uitzenden? Ik ben wel klaar met dat geleuter over banden.
hebben na 1.56 uur al 101 km afgelegdquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd naar het algemeen gemiddelde na twee uur.
Ongeveer 52km/hquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd naar het algemeen gemiddelde na twee uur.
Rond kwart over 4 binnen, niks mis meequote:
Leuk voor te weten.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij heeft er een pleurishekel aan om maar een beetje stil te zitten in het peloton. Dit soort trucjes heeft hij wel vaker uitgehaald. In Piemonte werd hij tweede na in de ontsnapping gereden te hebben en in l'Avenir won hij zelfs de pelotonsprint na een hele dag solo.
Ik heb niemand.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens mij heb ik vooraan alleen Petilli.
Het wordt een fantastische dag.
Ik heb Battaglin. Het wordt een hele mooie dag vandaag.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doe je nu nog steeds mee met dat spelletje?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Battaglinquote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vooralsnog grossiert Gaviria in saaie kutsprinten.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan zo'n saaie kutsprinter.
Ik zak steeds verder weg in het moeras.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Doe je nu nog steeds mee met dat spelletje?
Ik weet dat je trollt, maar toch.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooralsnog grossiert Gaviria in saaie kutsprinten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |