Gaat mijn voorkeur ook naar uit, helaas werkt het niet zo in de insectenwereld.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:05 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon lieve kleine wollige konijntjes?
Misschien moet je ze oproepen, netzoals deze dame op 1:09quote:Op zondag 21 mei 2017 11:05 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon lieve kleine wollige konijntjes?
Liever helemaal geen insecten.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Het is dat of muggen... dus liever muggen, want die kan je buiten houden.
Ben jij mijn zus en tevens moeder?quote:Op zondag 21 mei 2017 11:14 schreef Fera het volgende:
Fijn, als inwoner van Gelderland met een wespenfobie.
Toen hij vertelde wat ie ging doen, voelde ik het al aankomen. Maar het gebeurde nietquote:
Of 'n paar fikse regenbuien.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moeten we nu de vrieskou in voor een week.
Gewoon stil blijven zitten, dan doen ze niksquote:Op zondag 21 mei 2017 11:14 schreef Fera het volgende:
Fijn, als inwoner van Gelderland met een wespenfobie.
Jouw zus is ook je moeder?quote:
Ze gaan juist graag op me zitten.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:30 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Gewoon stil blijven zitten, dan doen ze niks
Wierook vinden ze niet fijn, en azijn met citroen of kruidnagel ook niet.quote:
Met nesten enzo is het verstandig om daar gewoon een professional bij te halen. Het zijn kutbeesten eerste klas en als je niet weet wat je doet of zomaar wat doet zoals die buurman van je, dan kan het wel eens fout aflopen.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:15 schreef halfway het volgende:
Jaja fijne beesten, buurman dacht een keer een nest in de ventilatieopening van de badkamer dood te kunnen spuiten, duizenden van die beesten kwamen naar buiten toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |