Duik je toch weer je bed inquote:
Natuurlijkquote:
Dat is aardig rap dan. Geniet maar goed van het zonnetje .quote:Op maandag 22 mei 2017 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuurlijkmaar ik was ook wel redelijk aangeschoten kwam ik achter in de trein
en vannacht niet zo lekker geslapen dus he ja, maar lekker weerrr
Tis niet best he?quote:Op maandag 22 mei 2017 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is aardig rap dan. Geniet maar goed van het zonnetje .
Na de 1ste helft uitgezet.quote:
Traore die met 0-2 nog even via een hakje een aanval wil opzettenquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na de 1ste helft uitgezet.
Echt niks staat goed. Maar wat kun je verwachten van een coach en spelers die al jaren dezelfde fouten maken.
De baas der bazenquote:
Om te huilen. Ze hadden gister zelfs in de rust niet kunnen scoren.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Traore die met 0-2 nog even via een hakje een aanval wil opzettendraak van een buitenspelers zijn het toch ook
HYPEquote:
Vond ik ook ja.quote:
Vet opslaan voor de winter. Goede skill om te hebben in het noorden.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Vond ik ook ja.Frey zal wel lekker smaken.
Zeker nu is het wel wenselijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vet opslaan voor de winter. Goede skill om te hebben in het noorden.
Ben benieuwd wat ze haar gaan laten doen, echt nuttig lijkt ze me niet in het centrale verhaal.quote:
wat een fattiequote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
bollige tietjes iig
[ afbeelding ]
Klopt, ze zit in mijn kelder en dat is het enige wat ik haar voerquote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft vast veel zaad gegeten laatste tijd
she's on a strict dietquote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:39 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Klopt, ze zit in mijn kelder en dat is het enige wat ik haar voer
Knappe meid ja. Maar Arya heeft iets van haar uitstraling wat haar aantrekkelijk maakt.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
ik heb geen leuke reactie hierop dus hier nog wat sophie turner omdat ik die toch eigk liever zou raken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat jongensachtige?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Knappe meid ja. Maar Arya heeft iets van haar uitstraling wat haar aantrekkelijk maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |