abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171070733

Waar kan ik Runescape spelen?
Hier

Over Runescape
RuneScape wordt door miljoenen mensen uit een groot aantal verschillende landen gespeeld, die een verschillende culturele achtergrond hebben. De gemeenschap van de RuneScape-spelers lijkt op de grotere, echte samenleving: de meeste mensen zijn eerlijk, beleefd en repectvol tegenover anderen, maar er zijn ook een aantal personen wiens gedrag alleen bedoeld is om te beledigen. Daarom hebben wij een overtredingensysteem, dat ontworpen is om onze spelers tegen deze storende minderheid te beschermen

Gameplay
Het spel draait om een middeleeuws fantasiethema, dat lijkt op spellen zoals Warcraft, EverQuest of Guild Wars. RuneScape onderscheidt zich van bovengenoemde spellen in diversiteit, in RuneScape zijn meer dingen te doen zoals bijvoorbeeld bereiden van pizza's of het omhakken van bomen.

Basis van het spelen is de mogelijkheid om via allerlei activiteiten experience points (XP = ervaringspunten) te verzamelen, die leiden tot het verkrijgen van levels in een skill. De kracht van een speler in een gevecht wordt uitgedrukt door middel van combat level; een samenstelling van skills die te maken hebben met aspecten van vechten (Attack, Strength, Defence, Ranged, Prayer, Magic, Hitpoints en voor members ook Summoning).

Op 15 augustus 2008 kondigde Jagex aan dat ze in 2008/2009 speciale werelden gaan uitbrengen waar spelers bijna overal tegen elkaar kunnen vechten. Wanneer een speler verslagen wordt zal hij of zij voorwerpen laten vallen die automatisch worden gekozen door Jagex. Dit werd 15 oktober 2008 ook daadwerkelijk uitgevoerd doorgevoerd. Met het terugkeren van 'free trade' (vrij handelen) en de oude vorm van de wilderness op 1 februari 2011 werden de PvP Worlds omgevormd tot andere werelden.



Naast de reguliere werelden zijn er twee oudere versies van het spel beschikbaar. De ene versie komt uit het jaar 2001 en de andere versie uit het jaar 2007. De versie uit 2007 wordt geupdate. Voor beide versies moet een speler member zijn om deze versies te mogen spelen. De versie uit 2001 laat geen nieuwe spelers meer toe.
(bron: Wikipedia)

Skills
Er zijn 26 skills (vaardigheden). De verschillende skills zijn de combat skills: Attack, Strength, Defence en Constitution; Ranging, Magic, Prayer, Runecrafting, Agility, Construction, Herblore, Thieving, Crafting, Fletching, Slayer, Hunter, Mining, Smithing, Fishing, Cooking, Firemaking, Woodcutting, Farming, Summoning, Dungeoneering en Divination.



Als een karakter level 99 is in een skill, kan een skillcape gekocht worden en daar zit altijd ook een emote (speciale beweging van je avatar) aan vast. Als je 2 skillcapes hebt kan je skillcapes trimmed (dit houdt in dat de cape naast zijn basiskleur nog een extra kleur krijgt en wel langs de randen van de cape) krijgen en dan kun je tijdelijk level 100 worden in die skill. Een uitzondering hiervan is de Dungeoneering skill. In deze skill kun je maximaal level 120 behalen. Je kunt voor Dungeoneering een skillcape kopen voor level 99 en 120. Een tijdje terug zijn er ook mastercapes uitgekomen voor mensen die ~104M xp in een skill hebben gehaald.

In 2011 werden deze capes uitgebreid met de max en completionist cape. De max cape houdt in dat je in alle skills een minimum van 99 hebt gehaald. De completionist cape krijg je wanneer je naast in alle skills het maximum ook in alle game gerelateerde activiteiten, zoals castle wars en chompy bird hunting, een minimum hebt verwezenlijkt. Als je de normale completionist cape hebt gehaald, kan je hem, nadat je aan verschillende andere eisen hebt voldaan, ook trimmen tot een trimmed completionist cape.
(bron: Wikipedia)



Bosses
Voor mensen die zich minder kunnen vinden in het tot 99 trainen van alle skills is er altijd de mogelijkheid om jezelf te kronen tot koning van de PvM (player vs. monster). Als je sterk genoeg bent kan je altijd een poging wagen om een van de vele monsters die RS rijk is een kopje kleiner te maken. Beginners kiezen veilig voor de King Black Dragon of de Kalphite Queen, ben je iets zelfverzekerder kan je altijd de Queen Black Dragon een bezoekje brengen of de God Wars Dungeon onveilig maken waar de bekendste goden van RS een afgezant hebben die het spelers lastig kan maken. Behoor je echt bij de top dan zijn er de laatste tijd nog pittigere monsters bij gekomen. De Kalphite King dropt als monsters de beste melee wapens (lvl 90) en Nex heeft een heel arsenaal aan verschillende armours in haar pocket die erg gewild zijn bij spelers en de prijs is er dan ook naar. Snel rijk worden behoort zeker tot de mogelijkheiden voor de ervaren bosshunters.



Clans
Een andere recentere toevoeging zijn de clans. Het is voor spelers mogelijk om samen een clan te vormen, die kunnen zo klein zijn als 10 spelers of zo groot als 200 spelers. Als clan heb je een citadel (luchtkasteel) die onderhouden kan worden en hoe beter de citadel hoe beter de clan profiteert. Het handigste voordeel is ongetwijfeld dat er extra bonus xp te verdienen is als men op dezelfde world speelt als de rest van de clan, maar ook het sociale komt bij (de juiste) clans tot uiting.



De Evolution of combat
De Evolution of Combat, ook bekend als EOC, is een complete herwerking van het combatsysteem in Runescape. Deze herwerking is eerst enkele maanden getest in beta-vorm, begonnen in Juni 2012. De eigenlijke update is gebeurd op 20 november 2012.

Een van de grootste veranderingen bij deze update waren het toevoegen van abilities in het spel. hiernaast zijn ook alle special attacks verwijderd waarvoor , en hiermee zijn ook alle special attacks van wapens die je handmatig moest activeren verwijderd. sommige wapens en ammunitie hebben echter nog een interne special, zoals enchanted bolts en de Saradomin/Zamorak/Guthix bow. Om elke godsword ook nog uniek te maken, heeft Jagex later ook een interne special aan toegevoegd.



De Evolution Of Combat heeft daarnaast ook de combat-driehoek versterkt, zodat melee nu niet meer merkbaar de beste stijl om te gebruiken is. Voor mages zijn de aanvalsspells veel goedkoper geworden, en zijn veel nieuwe armours uitgekomen. Rangers hebben ook nieuwe wapens gekregen, onder andere nieuwe kruisbogen. Longbows zijn nu veranderd naar Shieldbows, die sterker zijn en waarmee je ook abilties kunt gebruiken waarvoor je een shield nodig hebt. Ook zijn voor vele uitrustingen de vereiste levels veranderd, waardoor je voor veel meer armour nu ook een defence level nodig hebt, of de eisen zijn ervoor verhoogd. Zo heb je voor rune nu level 50 nodig, en valt |blue dragonhide nu in de free-to-play-categorie.

Samen met de EOC is ook dual-wielding uitgekomen. Van meeste melee-wapens en kruisbogen is nu een offhand-versie beschikbaar, enkel voor members. Deze heeft 50% van de kracht van het gewone wapen, en kan samen met de gewone versie gebruikt worden. Zo kun je je attack speed verdubbellen en meer damage doen, ten koste van bescherming. Voor mages zijn alle staves nu tweehandig geworden. Enkelhandige alternatieven zijn wands, en de offhand versies hiervan zijn books en orbs. Daarnaast kan je nu ook verschillende wapens combineren, waardoor je bijvoorbeeld een scimitar en een crossbow tegelijk kan dragen.
(bron: Runescape Wikia)

Runescape 3
Jawel, Runescape 3 komt eraan! Voor meer info verwijs ik je door naar de FOK!-special.

Runescape 3 is de 6e eeuw. Dit betekent dat de goden terugkomen om te knokken, veel quests met deze storyline aan de gang gaan, er worldevents komen waarbij je de favoriete god kan steunen en je als speler helemaal opgezogen kan worden in deze gebeurtenissen. Dit wil niet zeggen dat de oude quests niet meer tellen, alleen krijg je aan het begin een melding dat de quest zich 'afspeelt' in de vorige eeuw.

Daarnaast heeft RS3 ook nog wat andere dingen zoals elke maand wel een thema event, Runelabs waar mensen hun eigen suggesties kunnen doen en die met behulp van een stemsysteem op de agenda van JaGeX kunnen zetten en is het steeds populairder om zowel van de JaGeX kant als van de spelerskant te streamen op Twitch. Dus als je benieuwd bent naar de nieuwste bosses en gameplay kan je daar met de populairdere spelers meekijken.



Ironman
Dit is een spelmodus die oktober 2014 is gerealiseerd. Spelers zijn hierin compleet afhankelijk van hun eigen skills en kunnen dus niet traden met anderen. Voor de echte survivalist is dit de kans bij uitstek om te kijken hoe ver ze kunnen komen zonder gek te worden van het eindeloos verzamelen van eigen hout, vis, ertsen en kruiden. Dit is beschikbaar voor zowel RS3 als OSRS.

FOK!ers die Runescape spelen

Actief:
• Scuidward - Scuidward
• Azorius - Azorius
• rubensanti - rubensanti
• GhpH - IkeaScape
• Enix - Iron Suppose (OSRS)
• Bitterlemon - Camiel
• J03llV - StrYk3rr
• Mr_Brownz - Specialflame
• WIJZIJNAJAX - Paus
• Thrilled - Frostarc


Non-actief:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:28:44 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_171072694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef Enix het volgende:

[..]

Heb wel een maand op m'n Ironman gespeeld, maar kreeg weer motivatie om te maxen op m'n main :7

Probeer nu ook een beetje te profiteren van double XP weekend op RS3. Enig idee wat ik kan doen met deze stats?

[ afbeelding ]
Je zou 90 runecrafting kunnen halen. Dan kan je ports beginnen. En scheelt dat het geen geld kost.

Denk namelijk dat je met double xp sneller profijt ziet bij je semi-hoge skills.
pi_171366483
Ik heb summoning enorm onderschat :D
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:29:35 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_171377265
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 02:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb summoning enorm onderschat :D
Kan bits zijn. Wat is je level nu?
pi_171383967
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:29 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Kan bits zijn. Wat is je level nu?
37 nu :') Maar ben met slayer bezig om charms te fixen
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:42:05 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_171384057
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

37 nu :') Maar ben met slayer bezig om charms te fixen
Ah zo ja. Voelt soms redelijk zinloos. Zoals alles eigenlijk :+ maar zitten leuke voordelen aan.
pi_171384084
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ah zo ja. Voelt soms redelijk zinloos. Zoals alles eigenlijk :+ maar zitten leuke voordelen aan.
Naja nodig voor priff he. Maar dacht doe ik wel even, maar viel tegen :')
  donderdag 1 juni 2017 @ 22:17:59 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_171385142
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Naja nodig voor priff he. Maar dacht doe ik wel even, maar viel tegen :')
Ja kutte is dat het pas goed snel gaat als je beetje kan teleporten.

Spirit Kyatt oid en dan heen en weer naar die Piscatoris obelisk. Volgens mij is dat wel het beste, of met fairy rings. Dat, en dat het duur is en tijd kost om die charms te verzamelen. Neem aan dat je geen charming imp hebt dan ... ? Die is 100k tokens, je moet ook 75 dung hebben voor Priff, maar goed, die tokens kan je ook weer aan 100 andere dingen uitgeven.

75 summ laatste req?
  donderdag 1 juni 2017 @ 22:39:38 #9
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_171385766
In ander nieuws: We krijgen een nieuwe 'Priff'. Sophanem. En best rap ook.
pi_171385961
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:17 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ja kutte is dat het pas goed snel gaat als je beetje kan teleporten.

Spirit Kyatt oid en dan heen en weer naar die Piscatoris obelisk. Volgens mij is dat wel het beste, of met fairy rings. Dat, en dat het duur is en tijd kost om die charms te verzamelen. Neem aan dat je geen charming imp hebt dan ... ? Die is 100k tokens, je moet ook 75 dung hebben voor Priff, maar goed, die tokens kan je ook weer aan 100 andere dingen uitgeven.

75 summ laatste req?
Bloedhekel aan dung. Alle tokens gaan naar xp :D En nee heb nog een hoop te doen, maar goed, summ moet er ook komen. Zal effe snel zo zetten:

Construction- 54
Dungeoneering- 60
Agility- 64
Crafting- 56
Herblore- 55
Mining-67
Prayer-61
Summoning-37
Ranged- 69
Woodcutting-99

Nog een hoop te doen dus :D
  zondag 2 juli 2017 @ 19:31:23 #11
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_172121278
Heb je even gequote in het centrale topic ;)
quote:
99s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:27 schreef AskAround het volgende:
Laatst toch maar eens weer geprobeerd in te loggen op mijn oude Runescape account, wat tot mijn schrik niet meer kon. Het was enkel nog mogelijk om verder te gaan op RS3 met dezelfde account.

Wat een verschrikkelijke stap is dat geweest. Het spel waar je jaren in hebt gestoken is nu veel en veel makkelijker gemaakt om te halen en de 'old school' feel is er helemaal vanaf.

Ah fijn, ik heb de komende tijd wat meer tijd over en twijfel eraan om wellicht een ironman account aan te maken op OSRS.
Is iemand hier al aan begonnen of gaat iemand eraan beginnen? Hoeft niet perse een ironman te zijn, kan ook een freeacount zijn waar traden is toegestaan.

Ook wel benieuwd naar de mensen die al gestopt zijn. Weet je je stats nog, of heb je er screens van? Mijn Total was ergens rond de 2050 als ik me niet vergis
Ik heb zowel een ironman op OSRS als een maxed main op RS3.

Ironman is wel leuk. Zijn zoveel kanten die je op kan gaan, en je wordt redelijk uitgedaagd. Omdat ik Runescape al heel wat jaren speel is een ironman leuk omdat je dan niet snel denkt "ik moet geld hebben voor een godsword want ik ben combat lvl 90" maar dat je denkt "ik moet 50 herblore voor deze quest dus ik ga chaos druids doden en seconds verzamelen en dan heb ik die quest en kan ik ook gelijk mijn hard clue afmaken".

Speel nu wel op een laag pitje. Paar weken / maanden even andere games doen.
pi_172124931
Zelf heb ik een hele tijd Ironman mode gespeeld. Het is belangrijk dat je veel van het spel af weet (inclusief nieuwe content), zodat je geen tijd en moeite verspild met inefficiënte methodes. Vooral quests zijn in het begin belangrijk. Met veel quests skip je de eerste levels van een aantal skills wat je dus veel tijd scheelt. Verder is Wintertodt handig zolang je 10 hp hebt en het geeft je behoorlijk wat starter cash.
  zondag 2 juli 2017 @ 22:07:36 #13
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_172126289
In de spoiler mijn stats. Items die ik heb en wel de moeite van het vermelden waard zijn:

- Glory (t)
- Dragon defender.
- Dragon scimitar.
- Full bronze (t)
- Brine sabre.
- Obby shield.
- Black d hide legs / body.
- Full sara book.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172373890
Bijna maxed :')
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:24:08 #15
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_172375454
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:34 schreef Enix het volgende:
Bijna maxed :')
Vertel :o
pi_172384614
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:24 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Vertel :o
Stats op m'n main:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb alleen geen geld voor buyables. Construction/crafting/herblore/smithing/prayer gaat zeker nog 150M+ kosten. Skills die geld opleveren (slayer/runecrafting/mining/hunter) compenseren dat wss niet, dus zal wel een paar uur Zulrah moeten grinden. ;(
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:10:16 #17
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_172387710
Zo, ik wist niet dat je zo hard ging. Petje af.
pi_172543412
Ben afgelopen vrijdag begonnen met een hardcore ironman op OSRS. Begint toch wel weer verslavend te raken. :')
pi_172543518
Kut, kan mijn account niet recoveren :(

Moet opnieuw beginnen als ik weer wil spelen.. Geen idee of ik daar zin in heb :(
  zaterdag 22 juli 2017 @ 21:21:28 #20
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_172605372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:36 schreef JanCees het volgende:
Ben afgelopen vrijdag begonnen met een hardcore ironman op OSRS. Begint toch wel weer verslavend te raken. :')
Het is altijd al verslavend geweest. Plannen op de korte/lange termijn?
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:47 schreef Gutanoth het volgende:
Kut, kan mijn account niet recoveren :(

Moet opnieuw beginnen als ik weer wil spelen.. Geen idee of ik daar zin in heb :(
Hmm ... ik zou daar dan geen zin in hebben. Ik heb er dan weliswaar 2, dus ik zou dan op de ander gaan.
pi_173445058
Suggesties wat ik als non member kan gaan merchen om geld te verdienen?

Kan als non member in de game toch niet zoveel doen dus dan resteert er niets anders op dan maar gewoon beetje te gaan zitten kloten op de GE.
Irene is bae <3
pi_173445141
quote:
5s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:21 schreef Jiang153 het volgende:
Suggesties wat ik als non member kan gaan merchen om geld te verdienen?

Kan als non member in de game toch niet zoveel doen dus dan resteert er niets anders op dan maar gewoon beetje te gaan zitten kloten op de GE.
RS3 of OSRS?

Voor RS3 kan je deze link gebruiken voor wat inspiratie:
http://runescape.wikia.co(...)Market_Watch/Alchemy

Voor OSRS raad ik je aan member te worden :D
pi_173445957
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:

[..]

RS3 of OSRS?

Voor RS3 kan je deze link gebruiken voor wat inspiratie:
http://runescape.wikia.co(...)Market_Watch/Alchemy

Voor OSRS raad ik je aan member te worden :D
OSRS

Ga natuurlijk geen member worden als ik nu toch al niks kan. Enige wat ik doe is inloggen, kijken of er op de GE iets is gebeurt, weer uitloggen.
Irene is bae <3
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:01:54 #24
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_173448261
quote:
5s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:21 schreef Jiang153 het volgende:
Suggesties wat ik als non member kan gaan merchen om geld te verdienen?

Kan als non member in de game toch niet zoveel doen dus dan resteert er niets anders op dan maar gewoon beetje te gaan zitten kloten op de GE.
Nature runes o.i.d.?
pi_173472491
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:

[..]

RS3 of OSRS?

Voor RS3 kan je deze link gebruiken voor wat inspiratie:
http://runescape.wikia.co(...)Market_Watch/Alchemy

Voor OSRS raad ik je aan member te worden :D
Oh wacht speel blijkbaar RS3.
Irene is bae <3
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:53:39 #26
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_173675766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:17 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oh wacht speel blijkbaar RS3.
Daarmee kan je ook redelijk simpel geld verdienen. Dubbel xp weekend komt er ook aan, prijzen zullen wel wat scheef zijn?

Ik heb gisteren op mijn ironman (07) een robin hood hat gekregen :7
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:55:03 #27
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_173675785
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:10 schreef Enix het volgende:

[..]

Stats op m'n main:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag dat je 'nog' 2228 bent. Moed opgegeven?
pi_173675954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:53 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Daarmee kan je ook redelijk simpel geld verdienen. Dubbel xp weekend komt er ook aan, prijzen zullen wel wat scheef zijn?

Ik heb gisteren op mijn ironman (07) een robin hood hat gekregen :7
Hm ja geen idee.

Zo'n kerel gaf me wel alvast 100k om me op weg te helpen dus dat scheelt.
Irene is bae <3
pi_173677748
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:55 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Zag dat je 'nog' 2228 bent. Moed opgegeven?
Ja, ik ben er achter gekomen dat end-game content vrij saai en grindy is. :{

Ik heb weer een tijdje Ironman gespeeld en nu speel ik weer RS3 Ironman aan de hand van deze guide: https://docs.google.com/d(...)FSB8TdP7vcTzO0Y/edit

Ik vind het zelf wel prettig om een soort handleiding te hebben zodat ik voor mezelf een planning heb wat ik kan doen en minder snel verveeld raak. Op OSRS bestaat er een soortgelijke guide, maar ik heb het gevoel dat RS3 iets minder grindy is dan OSRS.

En gz met je robin hood hat :D
  zaterdag 9 september 2017 @ 17:25:31 #30
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_173678383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:56 schreef Enix het volgende:
Op OSRS bestaat er een soortgelijke guide,
Die van Osiris oid? Die is extreem grindy.
pi_173680258
Hebben jullie gasten eigenlijk geen spul om me op weg te helpen?

Food oid.
Irene is bae <3
pi_173680412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:25 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Die van Osiris oid? Die is extreem grindy.
Klopt, ik volgde die guide ook niet strict, maar in de hoofdlijnen is het een erg goede guide. Met name het beginstuk is erg handig, zodat je niet al teveel hoeft te lopen.
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:39:23 #33
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_173681531
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:43 schreef Jiang153 het volgende:
Hebben jullie gasten eigenlijk geen spul om me op weg te helpen?

Food oid.
Wat zoek je?
pi_173682359
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:39 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Wat zoek je?
Uhm eigenlijk gewoon van alles.

Enige wat ik in mn bank zie is 30k, een air staff, anti dragon shield en silverlight sword. :')

Oh en een paar verdwaalde tuna's + iron ores. Zie wel dat ik genoeg def had gehaald om rune te dragen dus kan denk ik meteen daarvoor gaan. Snap alleen die G.E. niet zo want zie bijvoorbeeld ook gekleurde rune armour met dezelfde def als normale alleen ze zijn veel duurder. Die met die blauwe randen waar t5 bij staat is wel vet of die met rode, maar oh zo prijzig. :'(

[ Bericht 6% gewijzigd door Jiang153 op 09-09-2017 20:27:12 ]
Irene is bae <3
  zaterdag 9 september 2017 @ 20:35:00 #35
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_173682617
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:22 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Uhm eigenlijk gewoon van alles.

Enige wat ik in mn bank zie is 30k, een air staff, anti dragon shield en silverlight sword. :')

Oh en een paar verdwaalde tuna's + iron ores. Zie wel dat ik genoeg def had gehaald om rune te dragen dus kan denk ik meteen daarvoor gaan. Snap alleen die G.E. niet zo want zie bijvoorbeeld ook gekleurde rune armour met dezelfde def als normale alleen ze zijn veel duurder. Die met die blauwe randen waar t5 bij staat is wel vet of die met rode, maar oh zo prijzig. :'(
Wat is je username? Heb wel een account waar ik niks mee doe. Trade ik je die complete bank wel :+
pi_173683182
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:35 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Wat is je username? Heb wel een account waar ik niks mee doe. Trade ik je die complete bank wel :+
Nice~!

Username is HeroMarco :@ :')
Irene is bae <3
pi_177258972
Word hier nog gespeeld? :+
pi_177285835
Ja.
pi_179211780
Nog mensen die bossen hier? :+
pi_183021021
OSRS Mobile heeft voor een lekkere boost gezorgd van de player count _O_

Ben nog steeds HCIM (zelfde naam als hier) en na 99 wintertodt eindelijk combat aan het trainen
pi_183021266
MrDPGod

add me jongens
pi_183021292
Zijn cowhides nog steeds 100c waard?
pi_183021308
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Zijn cowhides nog steeds 100c waard?
Ben ironman dus geen idee
pi_183021548
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:19 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ben ironman dus geen idee
105 zie ik, binnenkort maar ff geld maken dan
pi_183021823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

105 zie ik, binnenkort maar ff geld maken dan
je kan ook zoiets proberen

https://oldschool.runesca(...)nding_chocolate_bars

Weet alleen niet of er een buy limit zit op chocolate bars
pi_183021830
Oh nee is members only denk ik ?

Oh nee met knife waarschijnlijk wel F2P

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2018 14:44:29 ]
pi_183021862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:44 schreef JanCees het volgende:
Oh nee is members only denk ik ?

Oh nee met knife waarschijnlijk wel F2P
Moet sowieso dit eerst fixen zie ik

quote:
New players should be aware that tanned leather cannot be traded at the Grand Exchange until the player has either 7 Quest Points or 24 hours of playtime.
pi_183021924
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moet sowieso dit eerst fixen zie ik

[..]

Doe Romeo & Juliet en nog een quest van 2 qp

denk halfuurtje max om die 7 qp te halen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2018 14:51:09 ]
pi_183021996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:51 schreef JanCees het volgende:

[..]

Doe Romeo & Juliet en nog een quest van 2 qp

denk halfuurtje max om die 7 qp te halen
Straks in ov ff doen dan _O_

Op mijn oude acc had ik al die F2P quests gedaan, maar ben die kwijt ;(
pi_183198839
Iemand die oldschool speelt? :+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')