FOK!forum / Klaagbaak / De zoveelste prijsverhoging van Ziggo
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 12:10
En weer pleuren ze er een paar Euro bovenop zonder aanpassing in het pakket. Dit is al het zoveelste jaar op rij dat ze dit flikken.

Toch maar weer eens kijken voor wat anders.
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 12:12
Ja, die mail verbaasde mij ook ;(
Geraltzaterdag 20 mei 2017 @ 12:12
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
En weer pleuren ze er een paar Euro bovenop zonder aanpassing in het pakket. Dit is al het zoveelste jaar op rij dat ze dit flikken.

Toch maar weer eens kijken voor wat anders.
Maak je zo ook even een topic over de benzineprijs, de prijs van je boodschappen, je zorgverzekering etc etc?

:)
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 12:12
Nle.nl
Geraltzaterdag 20 mei 2017 @ 12:13
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:12 schreef Leonos het volgende:
Ja, die mail verbaasde mij ook ;(
Van die mail:
quote:
Uw abonnement aanpassen of opzeggen door deze prijswijziging? Dat kan kosteloos tot 1 juli 2017.
Dat kan altijd kosteloos :')
Zolderkamerzaterdag 20 mei 2017 @ 12:16
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Van die mail:

[..]

Dat kan altijd kosteloos :')
Ja maar als je bijv 2 maand geleden een jaarabbo hebt afgesloten kun je die dus nu opzeggen tot die datum...
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 12:16
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Van die mail:

[..]

Dat kan altijd kosteloos :')
Niet als je in je eerste jaar zit.
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 12:42
Meer dan terechte klacht. Ik betaal al maandelijks ¤120+ voor alles en elk jaar is het "om de kwaliteit te verbeteren"en eerlijkheidshalve merk ik er weinig van.

Ik zit er hard over na te denken een schotel aan te schaffen en een abo van SKY met alles erop en eraan. Krijg ik betere en actuelere films, live events en al wat niet meer. Internet doe ik dan wel los via Xs4all of zo.
Zoskzaterdag 20 mei 2017 @ 12:53
Alles wordt duurder, logisch ook.
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 13:09
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Meer dan terechte klacht. Ik betaal al maandelijks ¤120+ voor alles en elk jaar is het "om de kwaliteit te verbeteren"en eerlijkheidshalve merk ik er weinig van.

Ik zit er hard over na te denken een schotel aan te schaffen en een abo van SKY met alles erop en eraan. Krijg ik betere en actuelere films, live events en al wat niet meer. Internet doe ik dan wel los via Xs4all of zo.
Merk ook niets van die zogenaamde kwaliteitsverbetering.

Betaal maandelijks ¤ 44,45. Komt nu ¤ 2,05 bovenop. Heb alleen standaard TV-pakket en Internet Z1 40Mbit/s down 4Mbit/s up.

Vind het al behoorlijk aan de prijs. Heb niet eens zo'n Horizon-box. Slechts een DVB-C kaart beneden en boven een of andere cheap ass Humax digitale ontvanger.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 13:16:06 ]
radeloosje1987zaterdag 20 mei 2017 @ 13:47
Tip. Dreig met opzeggen naar NLE. Gaan ze met de prijs mee. Handig!
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 13:58
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:47 schreef radeloosje1987 het volgende:
Tip. Dreig met opzeggen naar NLE. Gaan ze met de prijs mee. Handig!
Valt te proberen inderdaad. Dankjewel. :)

Heb niet zo'n zin om weer naar koperdraad terug te moeten. Op mijn adres ga ik dan in internetsnelheid achteruit. Glasvezel is hier niet mogelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 13:59:10 ]
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 14:06
Je verwacht wel iets terug voor dat geld idd.
Catch22-zaterdag 20 mei 2017 @ 14:27
Boehoe 3 euro

Schooiertopic
Drizzt_DoUrdenzaterdag 20 mei 2017 @ 14:36
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Merk ook niets van die zogenaamde kwaliteitsverbetering.

Betaal maandelijks ¤ 44,45. Komt nu ¤ 2,05 bovenop. Heb alleen standaard TV-pakket en Internet Z1 40Mbit/s down 4Mbit/s up.

Vind het al behoorlijk aan de prijs. Heb niet eens zo'n Horizon-box. Slechts een DVB-C kaart beneden en boven een of andere cheap ass Humax digitale ontvanger.
Ik heb precies hetzelfde pakket maar kijk nooit TV, eens zien of ik over kan stappen naar XS4all internet-only. Zie dat je daar voor 43,50 80/80 mbit (glasvezel) krijgt, en voor een tientje meer is het 160/160. Hmmm...
DJKosterzaterdag 20 mei 2017 @ 14:39
Gewoon geen tv meer kijken..
Ik heb straks 1 Gbps voor één euro per dag en mijn huidige abonnement met televisie erin opgezegd.
Ik heb genoeg aan YouTube, Netflix en eventueel de NPO app.
jatochneetochzaterdag 20 mei 2017 @ 14:47
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:

[..]

Niet als je in je eerste jaar zit.
Bij een prijsverhoging mag je altijd kosteloos opzeggen.
Diqiu-Longzaterdag 20 mei 2017 @ 15:00
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Maak je zo ook even een topic over de benzineprijs, de prijs van je boodschappen, je zorgverzekering etc etc?

:)
Doe ik wel!

KLB / De zoveelste prijsverhoging van Shell
tja77zaterdag 20 mei 2017 @ 15:04
Ik ben enigszins van Ziggo afhankelijk...
Dreambox dit dat. Tevens hebben ze vrijwel nooit last van storingen.
Drizzt_DoUrdenzaterdag 20 mei 2017 @ 15:15
Zo, over 2 of 3 weken zit ik bij xs4all, internet-only en dikkere snelheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 21-05-2017 00:43:08 ]
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 15:24
Er valt tegenwoordig niet zoveel meer te kiezen. Het is of ziggo of KPN. Beide kutbedrijven.
radeloosje1987zaterdag 20 mei 2017 @ 15:28
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er valt tegenwoordig niet zoveel meer te kiezen. Het is of ziggo of KPN. Beide kutbedrijven.
NLE hoor ik veel goeds over.
nogeenoudebekendezaterdag 20 mei 2017 @ 15:31
Ik zit bij Online. Zolang dat vijf netflixstreams trekt zie ik geen noodzaak om op iets duurders over te stappen. Betaal iets van 15 euro geloof ik. (Zit er al vanaf Wanadoo. :'). )
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 15:33
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:28 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

NLE hoor ik veel goeds over.
Al dat soort providers maken gebruik van de infrastructuur van KPN en zijn dus afhankelijk van diens netwerkprijzen.
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 15:34
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde pakket maar kijk nooit TV, eens zien of ik over kan stappen naar XS4all internet-only. Zie dat je daar voor 43,50 80/80 mbit (glasvezel) krijgt, en voor een tientje meer is het 160/160. Hmmm...
Ik vind 40Mbit eigenlijk wel snel zat. TV abonnement hou ik liever wel, al kijk ik zelf ook niet heel veel TV. Toch wel lekker om soms ff ouderwets te zappen.
Drizzt_DoUrdenzaterdag 20 mei 2017 @ 15:56
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vind 40Mbit eigenlijk wel snel zat. TV abonnement hou ik liever wel, al kijk ik zelf ook niet heel veel TV. Toch wel lekker om soms ff ouderwets te zappen.
Mja ach, de laatste keer dat de tv aan stond was weken geleden voor een dvd'tje. De laatste keer dat ik echt tv keek maanden geleden. Doe mij dan maar (veel) sneller internet voor dezelfde prijs.

Wel leuk, ik belde Ziggo net met de vraag of ze hun router en humaxding terug willen hebben, dat willen ze, en vervolgens probeerde het meiske aan de telefoon me nog te behouden door me 150/15 MBit internet aan te bieden (en TV gewoon erbij), maar dan wel voor 58 euro ipv 45 :P Heb nee gezegd.
GuitarJJzaterdag 20 mei 2017 @ 15:58
NLEx *O*

De klantenservice is ruk, maar eenmaal aangesloten heb je die als het goed is niet meer nodig!
Baconbuszaterdag 20 mei 2017 @ 16:21
Privatisering boven alles. Ik wil dat er aan mij verdient wordt.
radeloosje1987zaterdag 20 mei 2017 @ 16:36
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
NLEx *O*

De klantenservice is ruk, maar eenmaal aangesloten heb je die als het goed is niet meer nodig!
Dit.
radeloosje1987zaterdag 20 mei 2017 @ 16:37
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Al dat soort providers maken gebruik van de infrastructuur van KPN en zijn dus afhankelijk van diens netwerkprijzen.
En is voor het eerste jaar spotgoedkoop.
Baconbuszaterdag 20 mei 2017 @ 17:26
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:37 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

En is voor het eerste jaar spotgoedkoop.
Marktaandeel FTW
Jiang153zaterdag 20 mei 2017 @ 19:05
Het jammere is dat ik bij ziggo het snelste mb/s kwa internet kan krijgen.

Bij NLE kan ik 100 mb/s krijgen wat 50 minder is dan nu bij ziggo, maar voor de rest is het wel vergelijkbaar kwa tv + telefoon. Heb eigenlijk ook geen van de extra tv-pakketten nodig aangezien ik meestal toch series kijk.

Verschil is alleen ik gewoon van ruim 70 eu p/m naar 40 gaat?
radeloosje1987zaterdag 20 mei 2017 @ 20:12
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:05 schreef Jiang153 het volgende:
Het jammere is dat ik bij ziggo het snelste mb/s kwa internet kan krijgen.

Bij NLE kan ik 100 mb/s krijgen wat 50 minder is dan nu bij ziggo, maar voor de rest is het wel vergelijkbaar kwa tv + telefoon. Heb eigenlijk ook geen van de extra tv-pakketten nodig aangezien ik meestal toch series kijk.

Verschil is alleen ik gewoon van ruim 70 eu p/m naar 40 gaat?
30 euro eerste jaar slechts!
#ANONIEMzaterdag 20 mei 2017 @ 20:16
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:36 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Dit.
Bij Ziggo ook niet. 1 keer klantenservice gesproken, maar dat was om te vragen of ze mijn router op afstand in bridgemodus wilde zetten.
Tamabralskizaterdag 20 mei 2017 @ 20:18
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Maak je zo ook even een topic over de benzineprijs, de prijs van je boodschappen, je zorgverzekering etc etc?

:)
Ja precies waarom pikken we niet gewoon alles gaat toch nergens over?
/sarc
Tamabralskizaterdag 20 mei 2017 @ 20:34
Hallo zeuries.

Als wij merken dat je kinderporno kijkt melden wij niets. Not good enough?

Groeten van je lokale netwerkbeheerder.
Jiang153zaterdag 20 mei 2017 @ 20:37
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:12 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

30 euro eerste jaar slechts!
Ja alleen lees meer slechte verhalen dan goeie eigenlijk.

Van incapabele monteurs die je halve hal slopen oid. Zou moeten kijken voor ander alternatief misschien.
Aiciuzaterdag 20 mei 2017 @ 20:38
Niet alleen ziggo sport en fox sport hebben :')
Straatcommando.zaterdag 20 mei 2017 @ 20:57
Sowieso ziggo. Pauper toko
Blue_Panther_Ninjazaterdag 20 mei 2017 @ 22:46
Valt best wel mee dus. ;)
julius123zaterdag 20 mei 2017 @ 23:59
Helaas kan ik hier alleen fatsoenlijk Internet krijgen van Ziggo, anders was ik ook overgestapt.
Haagszondag 21 mei 2017 @ 08:22
Niks gehad :?
Drizzt_DoUrdenzondag 21 mei 2017 @ 11:11
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks gehad :?
Ik kwam er ook dankzij dit topic achter.
Dawnbreakerzondag 21 mei 2017 @ 11:21
Ik ben aan het overwegen weg te gaan bij ziggo, puur omdat ik met alleen inet voldoende heb, maar ziggo biedt dit niet aan.
Drizzt_DoUrdenzondag 21 mei 2017 @ 11:30
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik ben aan het overwegen weg te gaan bij ziggo, puur omdat ik met alleen inet voldoende heb, maar ziggo biedt dit niet aan.
Dan doe je met mij mee en stap je over naar xs4all glasvezelinternet :P
#ANONIEMzondag 21 mei 2017 @ 11:31
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
NLEx *O*

De klantenservice is ruk, maar eenmaal aangesloten heb je die als het goed is niet meer nodig!
Ik weet niet wat jouw ervaring is, maar mijn ervaring is erg positief met de klantenservice van NLE. Ik werd direct geholpen via Whatsapp en FB Messenger. Omdat mijn probleem betrekking had op het KPN netwerk stond er binnen een week een KPN monteur voor de deur. Die kerel heeft echt zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen en dat is gelukt. Alleen maar positief hier, over NLE én KPN.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2017 11:32:23 ]
Jiang153zondag 21 mei 2017 @ 12:47
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:31 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw ervaring is, maar mijn ervaring is erg positief met de klantenservice van NLE. Ik werd direct geholpen via Whatsapp en FB Messenger. Omdat mijn probleem betrekking had op het KPN netwerk stond er binnen een week een KPN monteur voor de deur. Die kerel heeft echt zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen en dat is gelukt. Alleen maar positief hier, over NLE én KPN.
Heb je geluk gehad.

Op de Facebook van hun lees ik alleen maar klachten.
#ANONIEMzondag 21 mei 2017 @ 12:51
Alles beter dan Tele2.

:r
#ANONIEMzondag 21 mei 2017 @ 12:52
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:47 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Heb je geluk gehad.

Op de Facebook van hun lees ik alleen maar klachten.
Volgens mij hebben ze sinds kort ook tot doel gesteld de beste klantenservice te hebben. Als ik het zo zie worden ze op het ogenblik overspoeld met aanmeldingen. Vooral van oud Ziggo abonnees. Ziggo gaat zelfs zover dat ze hun klanten bewerken met leugens over NLE zodra je aangeeft over te willen stappen naar NLE. Daar was hier laatst nog een topic over.
Piebezondag 21 mei 2017 @ 12:58
KPN :7 Stingray Music 8-)
GuitarJJzondag 21 mei 2017 @ 13:49
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:31 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw ervaring is, maar mijn ervaring is erg positief met de klantenservice van NLE. Ik werd direct geholpen via Whatsapp en FB Messenger. Omdat mijn probleem betrekking had op het KPN netwerk stond er binnen een week een KPN monteur voor de deur. Die kerel heeft echt zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen en dat is gelukt. Alleen maar positief hier, over NLE én KPN.
Ik wil gewoon kunnen bellen of mailen: telefonisch stond ik een half uur in de wacht. Mails beantwoorden ze niet.

Whatsapp is inderdaad ook een optie, maar daar ben je ook een paar uur verder voordat je antwoord hebt.

Mijn inlogaccount had ruim twee maanden nodig voordat deze actief was. Factuur klopte niet helemaal. Onduidelijkheid over de ingangsdatum die telkens werd verschoven, kon het installatiepakket niet naar een ander adres laten verzenden, etc. etc.

Nu het allemaal werkt ben ik wel dik tevreden. Snel internet en prima televisie voor een nette prijs! Sinds installatie (december) nog geen storingen gehad. :)
wootahHzondag 21 mei 2017 @ 13:54
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Meer dan terechte klacht. Ik betaal al maandelijks ¤120+ voor alles en elk jaar is het "om de kwaliteit te verbeteren"en eerlijkheidshalve merk ik er weinig van.

Ik zit er hard over na te denken een schotel aan te schaffen en een abo van SKY met alles erop en eraan. Krijg ik betere en actuelere films, live events en al wat niet meer. Internet doe ik dan wel los via Xs4all of zo.
is iptv niet beter? voor 10 euro heb je megaveel zenders en niet zo'n lelijke schotel nodig.
Sapstengelzondag 21 mei 2017 @ 14:07
Die verhoging is waarschijnlijk voor de "gratis" extra's die je krijgt als je een Vodafone abonnement hebt.
Jiang153zondag 21 mei 2017 @ 14:31
Maar afgezien van NLE

welke andere provider is dan nog goedkoper?!
radeloosje1987zondag 21 mei 2017 @ 15:34
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:54 schreef wootahH het volgende:

[..]

is iptv niet beter? voor 10 euro heb je megaveel zenders en niet zo'n lelijke schotel nodig.
Iptv is niet echt stabiel toch? Lees veel gemixte verhalen daarover. Zag op franqie.com wel een mooi pakket.
#ANONIEMzondag 21 mei 2017 @ 19:07
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:54 schreef wootahH het volgende:

IPTV-m3u-T%C3%A9l%C3%A9charger-gratuit-List-downloader-Streaming-VLC-Player-M3u-Copie.jpg

is iptv niet beter? voor 10 euro heb je megaveel zenders en niet zo'n lelijke schotel nodig.
Was daar op tv laatst niet een item over van lui die die kastjes verkochten voor +/- ¤120,- of zoiets en dan zocht die naar allerlei illegale films (de beste kwaliteit) en zo, naast je normale tv zenders?
Dat was toch verboden en het werd toen afgeraden om zo een kastje aan te schaffen omdat het je strafbaar maakt. Of is dit iets heel anders

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2017 19:07:18 ]
Jiang153maandag 22 mei 2017 @ 13:33
Had ziggo gebeld en max wat ik eruit kon slepen (door gebrek aan vodafone) was de eerste 6 maanden zo'n 27,50 korting wat uitkomt op 40,90 p/m en daarna werd het weer ca. 70 p/m _O-

Naja zal wel beter iets dan niets.
geeveemaandag 22 mei 2017 @ 14:02
Ik heb sinds ik hier internet 200/20,een Horizonbox ,Het filmpakket met iets oudere series,de mogelijkheid om nieuwe films te huren,uitzending gemist,de mogelijkheid aanvullende pakketten te huren,en vast bellen in het pakket , als ik de helpdesk nodig heb bel ik gewoon 1200 via mijn telefoon en ik kan ze spreken als de wachtrij op 0 staat en dat kost mij niets of ik nu binnen 1 minuut contact heb of pas na 15 minuten.
MPC60maandag 22 mei 2017 @ 14:07
Ik heb zitten kijken bij KPN maar daar was ik ongeveer evenveel kwijt als bij ziggo voor een vergelijkbaar pakket. Was iig de moeite niet waard.
Boca_Ratonmaandag 22 mei 2017 @ 16:36
XS4all verhoogt hier mijn internetabonnement met 5 euro per 4 juli a.s., nu wordt het dus 40 euro per maand. Er komt wel iets bij (Mobiel internet instap of zoiets) maar geen idee wat dat is.
#ANONIEMmaandag 22 mei 2017 @ 17:13
Ik meen mij te herinneren dat Xs4all qua internet het meest stabiele,veilige, alias meer waar voor je geld optie was. Is dat anno 2017 nog steeds zo of hebben de grote kabelaars dat allang ingelopen?

quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:02 schreef geevee het volgende:

Ik heb sinds ik hier internet 200/20,een Horizonbox ,Het filmpakket met iets oudere series,de mogelijkheid om nieuwe films te huren,uitzending gemist,de mogelijkheid aanvullende pakketten te huren,en vast bellen in het pakket , als ik de helpdesk nodig heb bel ik gewoon 1200 via mijn telefoon en ik kan ze spreken als de wachtrij op 0 staat en dat kost mij niets of ik nu binnen 1 minuut contact heb of pas na 15 minuten.
Dan heb jij zeker dat totaal pakket met de telefoon. Ik dus niet,al jaren zo en nog steeds dat aloude contract van meer dan 10 jaar geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2017 17:14:31 ]
radeloosje1987maandag 22 mei 2017 @ 19:29
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:33 schreef Jiang153 het volgende:
Had ziggo gebeld en max wat ik eruit kon slepen (door gebrek aan vodafone) was de eerste 6 maanden zo'n 27,50 korting wat uitkomt op 40,90 p/m en daarna werd het weer ca. 70 p/m _O-

Naja zal wel beter iets dan niets.
Gewoon echt aanvragen bij NLE en ze gaan met de prijs mee. Is veel meer mogelijk qua prijs.
radeloosje1987maandag 22 mei 2017 @ 19:30
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
XS4all verhoogt hier mijn internetabonnement met 5 euro per 4 juli a.s., nu wordt het dus 40 euro per maand. Er komt wel iets bij (Mobiel internet instap of zoiets) maar geen idee wat dat is.
Overstappen naar NLE. Exact hetzelfde qua interface enz als Xs4all. Zelfs dezelfde modem/router.