Maak je zo ook even een topic over de benzineprijs, de prijs van je boodschappen, je zorgverzekering etc etc?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
En weer pleuren ze er een paar Euro bovenop zonder aanpassing in het pakket. Dit is al het zoveelste jaar op rij dat ze dit flikken.
Toch maar weer eens kijken voor wat anders.
Van die mail:quote:
Dat kan altijd kosteloosquote:Uw abonnement aanpassen of opzeggen door deze prijswijziging? Dat kan kosteloos tot 1 juli 2017.
Ja maar als je bijv 2 maand geleden een jaarabbo hebt afgesloten kun je die dus nu opzeggen tot die datum...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van die mail:
[..]
Dat kan altijd kosteloos
Niet als je in je eerste jaar zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van die mail:
[..]
Dat kan altijd kosteloos
Merk ook niets van die zogenaamde kwaliteitsverbetering.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Meer dan terechte klacht. Ik betaal al maandelijks ¤120+ voor alles en elk jaar is het "om de kwaliteit te verbeteren"en eerlijkheidshalve merk ik er weinig van.
Ik zit er hard over na te denken een schotel aan te schaffen en een abo van SKY met alles erop en eraan. Krijg ik betere en actuelere films, live events en al wat niet meer. Internet doe ik dan wel los via Xs4all of zo.
Valt te proberen inderdaad. Dankjewel.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:47 schreef radeloosje1987 het volgende:
Tip. Dreig met opzeggen naar NLE. Gaan ze met de prijs mee. Handig!
Ik heb precies hetzelfde pakket maar kijk nooit TV, eens zien of ik over kan stappen naar XS4all internet-only. Zie dat je daar voor 43,50 80/80 mbit (glasvezel) krijgt, en voor een tientje meer is het 160/160. Hmmm...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Merk ook niets van die zogenaamde kwaliteitsverbetering.
Betaal maandelijks ¤ 44,45. Komt nu ¤ 2,05 bovenop. Heb alleen standaard TV-pakket en Internet Z1 40Mbit/s down 4Mbit/s up.
Vind het al behoorlijk aan de prijs. Heb niet eens zo'n Horizon-box. Slechts een DVB-C kaart beneden en boven een of andere cheap ass Humax digitale ontvanger.
Doe ik wel!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maak je zo ook even een topic over de benzineprijs, de prijs van je boodschappen, je zorgverzekering etc etc?
NLE hoor ik veel goeds over.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 15:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er valt tegenwoordig niet zoveel meer te kiezen. Het is of ziggo of KPN. Beide kutbedrijven.
Al dat soort providers maken gebruik van de infrastructuur van KPN en zijn dus afhankelijk van diens netwerkprijzen.quote:
Ik vind 40Mbit eigenlijk wel snel zat. TV abonnement hou ik liever wel, al kijk ik zelf ook niet heel veel TV. Toch wel lekker om soms ff ouderwets te zappen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde pakket maar kijk nooit TV, eens zien of ik over kan stappen naar XS4all internet-only. Zie dat je daar voor 43,50 80/80 mbit (glasvezel) krijgt, en voor een tientje meer is het 160/160. Hmmm...
Mja ach, de laatste keer dat de tv aan stond was weken geleden voor een dvd'tje. De laatste keer dat ik echt tv keek maanden geleden. Doe mij dan maar (veel) sneller internet voor dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind 40Mbit eigenlijk wel snel zat. TV abonnement hou ik liever wel, al kijk ik zelf ook niet heel veel TV. Toch wel lekker om soms ff ouderwets te zappen.
Dit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
NLEx![]()
De klantenservice is ruk, maar eenmaal aangesloten heb je die als het goed is niet meer nodig!
En is voor het eerste jaar spotgoedkoop.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 15:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Al dat soort providers maken gebruik van de infrastructuur van KPN en zijn dus afhankelijk van diens netwerkprijzen.
Marktaandeel FTWquote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:37 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
En is voor het eerste jaar spotgoedkoop.
30 euro eerste jaar slechts!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:05 schreef Jiang153 het volgende:
Het jammere is dat ik bij ziggo het snelste mb/s kwa internet kan krijgen.
Bij NLE kan ik 100 mb/s krijgen wat 50 minder is dan nu bij ziggo, maar voor de rest is het wel vergelijkbaar kwa tv + telefoon. Heb eigenlijk ook geen van de extra tv-pakketten nodig aangezien ik meestal toch series kijk.
Verschil is alleen ik gewoon van ruim 70 eu p/m naar 40 gaat?
Bij Ziggo ook niet. 1 keer klantenservice gesproken, maar dat was om te vragen of ze mijn router op afstand in bridgemodus wilde zetten.quote:
Ja precies waarom pikken we niet gewoon alles gaat toch nergens over?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maak je zo ook even een topic over de benzineprijs, de prijs van je boodschappen, je zorgverzekering etc etc?
Ja alleen lees meer slechte verhalen dan goeie eigenlijk.quote:
Ik kwam er ook dankzij dit topic achter.quote:
Dan doe je met mij mee en stap je over naar xs4all glasvezelinternetquote:Op zondag 21 mei 2017 11:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik ben aan het overwegen weg te gaan bij ziggo, puur omdat ik met alleen inet voldoende heb, maar ziggo biedt dit niet aan.
Ik weet niet wat jouw ervaring is, maar mijn ervaring is erg positief met de klantenservice van NLE. Ik werd direct geholpen via Whatsapp en FB Messenger. Omdat mijn probleem betrekking had op het KPN netwerk stond er binnen een week een KPN monteur voor de deur. Die kerel heeft echt zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen en dat is gelukt. Alleen maar positief hier, over NLE én KPN.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
NLEx![]()
De klantenservice is ruk, maar eenmaal aangesloten heb je die als het goed is niet meer nodig!
Heb je geluk gehad.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:31 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw ervaring is, maar mijn ervaring is erg positief met de klantenservice van NLE. Ik werd direct geholpen via Whatsapp en FB Messenger. Omdat mijn probleem betrekking had op het KPN netwerk stond er binnen een week een KPN monteur voor de deur. Die kerel heeft echt zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen en dat is gelukt. Alleen maar positief hier, over NLE én KPN.
Volgens mij hebben ze sinds kort ook tot doel gesteld de beste klantenservice te hebben. Als ik het zo zie worden ze op het ogenblik overspoeld met aanmeldingen. Vooral van oud Ziggo abonnees. Ziggo gaat zelfs zover dat ze hun klanten bewerken met leugens over NLE zodra je aangeeft over te willen stappen naar NLE. Daar was hier laatst nog een topic over.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad.
Op de Facebook van hun lees ik alleen maar klachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |