Ik wil gewoon kunnen bellen of mailen: telefonisch stond ik een half uur in de wacht. Mails beantwoorden ze niet.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:31 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw ervaring is, maar mijn ervaring is erg positief met de klantenservice van NLE. Ik werd direct geholpen via Whatsapp en FB Messenger. Omdat mijn probleem betrekking had op het KPN netwerk stond er binnen een week een KPN monteur voor de deur. Die kerel heeft echt zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen en dat is gelukt. Alleen maar positief hier, over NLE én KPN.
is iptv niet beter? voor 10 euro heb je megaveel zenders en niet zo'n lelijke schotel nodig.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Meer dan terechte klacht. Ik betaal al maandelijks ¤120+ voor alles en elk jaar is het "om de kwaliteit te verbeteren"en eerlijkheidshalve merk ik er weinig van.
Ik zit er hard over na te denken een schotel aan te schaffen en een abo van SKY met alles erop en eraan. Krijg ik betere en actuelere films, live events en al wat niet meer. Internet doe ik dan wel los via Xs4all of zo.
Iptv is niet echt stabiel toch? Lees veel gemixte verhalen daarover. Zag op franqie.com wel een mooi pakket.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:54 schreef wootahH het volgende:
[..]
is iptv niet beter? voor 10 euro heb je megaveel zenders en niet zo'n lelijke schotel nodig.
Was daar op tv laatst niet een item over van lui die die kastjes verkochten voor +/- ¤120,- of zoiets en dan zocht die naar allerlei illegale films (de beste kwaliteit) en zo, naast je normale tv zenders?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:54 schreef wootahH het volgende:
is iptv niet beter? voor 10 euro heb je megaveel zenders en niet zo'n lelijke schotel nodig.
Dan heb jij zeker dat totaal pakket met de telefoon. Ik dus niet,al jaren zo en nog steeds dat aloude contract van meer dan 10 jaar geleden.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:02 schreef geevee het volgende:
Ik heb sinds ik hier internet 200/20,een Horizonbox ,Het filmpakket met iets oudere series,de mogelijkheid om nieuwe films te huren,uitzending gemist,de mogelijkheid aanvullende pakketten te huren,en vast bellen in het pakket , als ik de helpdesk nodig heb bel ik gewoon 1200 via mijn telefoon en ik kan ze spreken als de wachtrij op 0 staat en dat kost mij niets of ik nu binnen 1 minuut contact heb of pas na 15 minuten.
Gewoon echt aanvragen bij NLE en ze gaan met de prijs mee. Is veel meer mogelijk qua prijs.quote:Op maandag 22 mei 2017 13:33 schreef Jiang153 het volgende:
Had ziggo gebeld en max wat ik eruit kon slepen (door gebrek aan vodafone) was de eerste 6 maanden zo'n 27,50 korting wat uitkomt op 40,90 p/m en daarna werd het weer ca. 70 p/m
Naja zal wel beter iets dan niets.
Overstappen naar NLE. Exact hetzelfde qua interface enz als Xs4all. Zelfs dezelfde modem/router.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
XS4all verhoogt hier mijn internetabonnement met 5 euro per 4 juli a.s., nu wordt het dus 40 euro per maand. Er komt wel iets bij (Mobiel internet instap of zoiets) maar geen idee wat dat is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |