Verbazend snel zeg. Ben ik niet gewend van de Sparta ticketshop!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 07:04 schreef Bayswater het volgende:
Dinsdagavond SCC online besteld, donderdagochtend in huis. Goed geregeld. Nu nog een paar gerichte versterkingen voor het nieuwe seizoen.
Van mij wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:15 schreef MCH het volgende:
Mag je met een kaartje voor Sparta ook gratis met de tram naar het stadion?
Maar eigenlijk wisten we dat wel. Chabot twee keer makkelijk geel, terwijl die linksback van VVV als een scheermes een stuk been van Florianus meepakt en niets krijgt omdat hij jankend voor de scheidsrechter staat. Sparta weer aan het breien net als vorig seizoen met weinig kansen. Alhaft te licht nog, Spierings past niet in dit soort wedstrijden en Kortsmit laat weer eens een foutje zien, ook al is dit eens niet bij hoge voorzetten.quote:
Waarom zou dat mogen dan? Als ik naar Sparta ga betaal ik gewoon het OV, mits ik niet met de auto ga.quote:
Jaquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:21 schreef tong80 het volgende:
Is deze nederlaag een indicatie voor het komende seizoen ?
Het gaat er niet meer om of het verdiend of onverdiend is, een punt is een puntquote:
Sow dit zijn tekstenquote:Op zondag 18 februari 2018 19:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Het gaat er niet meer om of het verdiend of onverdiend is, een punt is een punt
Bal op de lat gemist zekerquote:Op zondag 18 februari 2018 20:10 schreef Bayswater het volgende:
Hadden er gewoon 3 moeten zijn, tot het uitvallen van Chabot was er na de drie wat rare wissels van Verbeek vrij weinig aan het handje.
Dat was na de 1-1, daarvoor gebeurde er weinig tot niets na de 0-1 omdat Twente er niet meer doorheen kwam met als rots in de branding Chabot.quote:
Die kan er echt niks vanquote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:56 schreef Klummie het volgende:
Was Nelom geblesseerd of al gepasseerd?
Misschien heeft ie zichzelf geblesseerd met die actie van vorige weekquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat weten wij al jaren maar dickie nu ook dus. Of blessure?
quote:Op donderdag 19 april 2018 00:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Helden! Heracles laat jullie wel winnen boys
quote:Op donderdag 19 april 2018 00:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Helden! Heracles laat jullie wel winnen boys
Alle sponsoren naar Almelo. Genot.quote:
Hahaha ja vastquote:Op donderdag 19 april 2018 00:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alle sponsoren naar Almelo. Genot.
Elke week Jan Smit die zich lam zuipt uit vreugdequote:Op donderdag 19 april 2018 00:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alle sponsoren naar Almelo. Genot.
MOOIE CLUB. Jan lacht ons allemaal uit. Lekker miljonair genot. En wij maar weer om half 8 op de fiets. Mvg weer verloren Topshow.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke week Jan Smit die zich lam zuipt uit vreugde
Dubbel genot
NL publiek lekker stil / lopen wegquote:Op donderdag 19 april 2018 00:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
MOOIE CLUB. Jan lacht ons allemaal uit. Lekker miljonair genot. En wij maar weer om half 8 op de fiets. Mvg weer verloren Topshow.
Hopelijk wint Barney morgen van die kale gek. Ja laat Vitesse die lui maar afmaken. Vak Pheeft wel geluk. Scheelt weer geld van de uitkering.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NL publiek lekker stil / lopen weg
Morgen weer een genotsdag. Volgende week zondag degraderen en 2 weken later de KNVB die de stekker eruit trekt
Genot
Hahaha ga even de werkloosheidscijfers van Almelo opzoekenquote:Op donderdag 19 april 2018 00:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hopelijk wint Barney morgen van die kale gek. Ja laat Vitesse die lui maar afmaken. Vak Pheeft wel geluk. Scheelt weer geld van de uitkering.
Wat boeit mij dat pauperdorp nou. Net zo'n achterlijk spraakgebrek.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:51 schreef Heubach het volgende:
[..]
Hahaha ga even de werkloosheidscijfers van Almelo opzoeken
Met je uitkering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |