Want?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:31 schreef peedjeeh het volgende:
[..]
Precies, van huis tot bureau met een hoofddoek, werken zonder hoofddoek en van bureau naar huis weer met hoofddoek. Zo simpel maar toch zo moeilijk.
Boeit ze niet of je loopt te eten tijdens ramadan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ongelofelijk. In Marokko zeuren ze niet over deze futiliteiten. Boeit ze niet of iemand in een burkini of bikini zwemt. Moet iemand zelf weten. Boeit ze niet of een jood in een bank met keppeltje werkt ( ja gezien in Casablanca). Kunnen achterlijke mensen nog heel veel van leren, ja.
Tja het houdt niet op niet vanzelf.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ign=a4fa77772b820a31
[..]
Het zal wel half waar zijn wrs, Telegraaf kennende.
Het is toch frappant allemaal hoor...quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:43 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Tja het houdt niet op niet vanzelf.
Ah, en op de rest wil je natuurlijk niet reageren omdat dit tegen je vastgeroeste vooroordelen ingaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Boeit ze niet of je loopt te eten tijdens ramadan ook.
Ook al zo een debiel. Geen enkel mens, en dus ook politieagent is neutraal. Of denk je soms door keppeltjes, kruizen en hoofddoeken te verbieden je daarmee ook de geloofsovertuiging weghaalt?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:42 schreef VeX- het volgende:
Gewoon opzouten met deze onzin. Politieagenten die zichtbaar persoonlijke overtuigingen uitstralen zijn bij voorbaat niet objectief en daar luister ik niet naar.
Joh, Marokko wil meer nog dan NL allerlei halfgare verdwaasde moslimgelovige buiten de deur houden. Die zijn wat dat betreft nog wijzer dan hoe men in NL reageert op het salafisme.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah, en op de rest wil je natuurlijk niet reageren omdat dit tegen je vastgeroeste vooroordelen ingaat.
Omdat een nederige opstelling je niet zou misstaan, ipv dat eeuwige gezeur over waar de meerderheid geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ik me nederig moeten opstellen? Ik heb als burger die hier geboren is en flink wat belastinggeld betaalt net zoveel te willen als jij. Of mogen alleen 'autochtonen' eisen in dit land? De hypocrisie van velen komt nu wel uit de mouw.
Stap voor stap gaat deze waanzin steeds verder.quote:
Ik vind dat het tegenwoordig heel snel gaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Stap voor stap gaat deze waanzin steeds verder.
Het is al langer gaande en het einde is nog lang niet in zicht vrees ik.
Maar even buiten de islam want daarin ben je niet objectief en kun je niet realistisch nadenken: zou een scheidsrechter tussen Ajax en Feyenoord een Ajax-sjaal mogen dragen tijdens de wedstrijd, ook als hij beweert zijn werk totaal objectief uit te voeren? Ik vind dat toch de schijn van neutraliteit belemmeren. Ik zeg dat even omdat je misschien niets met voetballen hebt en er daarom zonder emoties naar kunt kijken, in tegenstelling tot die hoofddoeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ook al zo een debiel. Geen enkel mens, en dus ook politieagent is neutraal. Of denk je soms door keppeltjes, kruizen en hoofddoeken te verbieden je daarmee ook de geloofsovertuiging weghaalt?
Waar heb je het over? Je bent echt niet helder? Wat heeft een hoofddoek te maken met het salafisme?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, Marokko wil meer nog dan NL allerlei halfgare verdwaasde moslimgelovige buiten de deur houden. Die zijn wat dat betreft nog wijzer dan hoe men in NL reageert op het salafisme.
Nederland is geen islamitisch land en daarmee basta. Het merendeel van de bevolking wilt niet dat de politie kopvodjes gaat dragen. Stoort je dat als moslim dan rot je toch op?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 13:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw mening doet er niet toe. Indonesië is een islamitisch land en daarmee basta. Als zij (merendeel van het volk) dus de adhaan af willen laten gaan dan zij dat zo. Stoort je dat als toerist dan rot je toch op?
Als burger heb ik bepaalde rechten. Of denk jij ze soms alleen te hebben als blanke man?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:46 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Omdat een nederige opstelling je niet zou misstaan, ipv dat eeuwige gezeur over waar de meerderheid geen zin in heeft.
Punt is dat Marokko gare moslimfanaten liever kwijt dan rijk is. Die roverhoofdman als koning weet ook dat als hij bepaalde moslims de vrije teugels laat hij straks net zo leuk af is als voorgangers in andere moslimlanden.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je bent echt niet helder? Wat heeft een hoofddoek te maken met het salafisme?Punt is dat Marokko niet zeurt om bepaalde futiliteiten.
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als burger heb ik bepaalde rechten. Of denk jij ze soms alleen te hebben als blanke man?
Dit is exact waar een Fortuyn een Wilders en ook Janmaat al voor waarschuwden..quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind dat het tegenwoordig heel snel gaat.
Omdat ze kaal zijn?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:30 schreef thekolere het volgende:
Vraag jullie eens af waarom de rechters in Engeland een pruik ophebben?
Elke religeuze uiting moet je mijden bij wetshandhavers. Die heeft niets te maken of de moslima, jood, christen....etc haar werk goed doet. De neutrale uitstraling is de basis van de rechtspraak net zoals vrouwe Justita een blinddoek om heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ook al zo een debiel. Geen enkel mens, en dus ook politieagent is neutraal. Of denk je soms door keppeltjes, kruizen en hoofddoeken te verbieden je daarmee ook de geloofsovertuiging weghaalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |