Neuh, ben 32 uur per week "loonslaaf".quote:Op zondag 21 mei 2017 01:20 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, zit je nou fulltime in cryptocurrency?
Het is pas winst als je het te gelde maaktquote:Op zondag 21 mei 2017 08:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gisteren toevallig gekocht, sta gelijk 40% winst
Kijk het filmpje van Ledger even.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit dat nou met zo'n Nano ledger S?
Stel ik heb zo'n ding en iemand wil mij 1 bitcoin sturen.
Dat hardware apparaat ligt bij mij op zolder en is niet verbonden aan internet/computer. Hoe verzendt iemand dan een bitcoin en hoe komt ie dan aan?
Ik heb er niet veel verstand van, maar het lijkt mij dat dat ding gewoon een private key en een public key heeft, hij hoeft niet online te zijn om iets te ontvangen, het komt toch wel aan bij de privatekey address, pas als je iets wilt versturen moet je online zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Dat hardware apparaat ligt bij mij op zolder en is niet verbonden aan internet/computer. Hoe verzendt iemand dan een bitcoin en hoe komt ie dan aan?
Je hebt bij Bitcoin een Bitcoin-adres en een "private key", ofwel de sleutel waarmee je de Bitcoins kan besteden die bij dat adres horen.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Nee, ik sta nu al winst. Heb het alleen nog niet verzilverd.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is pas winst als je het te gelde maakt
Leer snel hier...
Precies ook mijn gedachte.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt bij Bitcoin een Bitcoin-adres en een "private key", ofwel de sleutel waarmee je de Bitcoins kan besteden die bij dat adres horen.
Als je dat adres en die "private key" uitprint (ook wel "paper wallet" genoemd) kan je nu of over 20 jaar weer bij de coins die naar dat adres zijn gestuurd.
Op die Nano Ledger staat je private key ook.
Ik zou overigens m'n geld niet verspillen aan zo'n ding:
- het is hardware dus kan stuk
- niemand kan mij de veiligheid garanderen
- wat als hij over 5 jaar niet meer ondersteund wordt?
Ik hou het bij:
- een wachtwoord op m'n wallet
- een back-up van m'n wallet
- een afdruk op papier (paper wallet)
Natuurlijk is er dan het argument "maar wat als je computer besmet is?"
Tsja, gewoon niet laten besmetten
Waves (en Waves tokens) -> WavesLite client voor Chrome (gegevens in beveiligd document en op papier)quote:Op zondag 21 mei 2017 09:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Precies ook mijn gedachte.
Wat gebruik jij voor Waves, Lisk en Ethereum voor je wallets?
Neequote:Op zondag 21 mei 2017 09:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ik sta nu al winst. Heb het alleen nog niet verzilverd.
Als het onderuit gaat zeg je toch ook dat je op verlies staat?
Netjes! Geen drang om uit te cashen?quote:Op zondag 21 mei 2017 09:55 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zit met Lisk en Waves alleen nu precies op 70 BTC
Dan nog 15.000 WCT en een berg MRT wat ook nog goed is voor 13,5 BTC
Nee, nog niet.quote:
Haha, heb niet eens gekeken of het wat waard wasquote:Op zondag 21 mei 2017 10:03 schreef Spatieloos het volgende:
@Wavesmensen hebben jullie ook 13 en 1000 Riddle ontvangen? Is gewoon 0.5 Waves waard, ik had 12 Waves wallets met meer dan 1 wave! Gratis 10 $
Oh zoveel is dat niet
Zie ik tegen die tijd welquote:
Bij de meeste doe ik het ook niet, maar deze zag ik 2x. Ook wel grappig bitcointalk topic https://bitcointalk.org/index.php?topic=1896243.100quote:Op zondag 21 mei 2017 10:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, heb niet eens gekeken of het wat waard was
Nu heb ik deze in m'n hoofd:quote:Op zondag 21 mei 2017 10:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij de meeste doe ik het ook niet, maar deze zag ik 2x. Ook wel grappig bitcointalk topic https://bitcointalk.org/index.php?topic=1896243.100
Maar ik weet nog steeds niet hoe ik op die 13 kom
Ik deze:quote:
Hehe, die kon ik verwachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |