abonnement Unibet Coolblue
pi_171044910


Onder de Traveler, een zwevende bol ter grootte van een stad, houdt de mensheid zich verscholen. Een zonnestelsel vol vijanden moet echter verkend worden, dus jij, Guardian van de laatste veilige stad op aarde, moet de mensheid helpen in opstand te komen met behulp van je ongelooflijke krachten. Creëer een personage, verdedig onze Stad, versla onze vijanden en eis alles op dat we ooit verloren hebben.




Releasedatum: 9 september 2014
Platform: Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 & Xbox One
Website: https://www.bungie.net / www.destinythegame.com
De Fok!clan: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626

DestinyLFG: http://www.destinylfg.net & http://www.destinylfg.com
/r/fireteams: http://www.reddit.com/r/fireteams



The Dark Below (9 december 2014)
House of Wolves (19 mei 2015)
The Taken King (15 september 2015)



FOK!-username - GT / PSN

Xbox One

wiebel535 - wiebel535
charmed_angel - IDK Faithy
Reintji - Baas NL
HetAntwoord - Moleman 360
Friday12 - Mitcheslderue


PS4

Verbodsbord - Malle-Henkie
Visserij - Boeman
VMSDKR - VMSDKR
Mestreech1990 - Etienne-Horbach
Friday12 - Mitchelderue
curtazimo - curtazimo
Targaryan - domonederland
Levitas - Kevv1990
Baghdaddy - alionfiree
Luuksor - LuukGx
Dopekoe - Dopekoe
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_171044915
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_171044976
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:44 schreef Jimbo het volgende:
hopelijk goede matchmaking er in en dan wil ik hem op de PC wel proberen

(ja shooters horen op de pc(!) )
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

PC = dood! Console is veel relaxter.

Zitten veel goede dingen in, ben benieuwd!
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha console is veel relaxter? Wat een onzin man. Pc is dood? Waar haal je die onzin vandaan _O-

Op pc in destiny 2 heb je ee fov slider, uncapped fps, en enorm veel opties die je op je console niet zal hebben.

Helaas lanceert de pc versie niet tegelijk met de console versies. Activision wil die Rockstar monies.
Zucht... Really, gaan we die discussie hier nu ook al voeren?

Ja shooters spelen vaak het fijnst op een pc, maar in dit specifieke geval is Destiny toch echt wel geoptimaliseerd voor de consoles en ik gok dat dat ook het geval gaat zijn bij Destiny 2. Kijk naar Diablo III bijvoorbeeld, was ook een echte game voor op de pc maar inmiddels zo aangepast dat hij geoptimaliseerd is voor de console.

En ja een console is vaak vele malen relaxter, je start hem op, mogelijk dat er een update is die je binnenhaalt, je start een party (geen idee hoe dat bij de xbox heet. :P ) en gaan met die banaan.
Bij de pc kan je, als je ongeluk hebt, net even wat langer bezig zijn.

Maar daartegenover staat wel een soepelere besturing, vooral in pvp en vaak de mogelijkheid om wat extra settings aan te passen en heel eventueel nog wat extra grafisch pracht. Beide hebben ze dus hun voor en nadelen.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:44:47 #4
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171045404
mijn ps4 boot langzamer dan mij pc.... denk dat voor veel mensen zo is.
Ik speelde destiny veel op ps4 maar ik ben blij dat je je gear niet kan meenemen want dat betekent dat het dus nu pc gaat worden.

Trouwens wel cool dat het battlenet gaat worden!!!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 19 mei 2017 @ 09:03:31 #5
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171045679
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:44 schreef KneusTeun het volgende:
mijn ps4 boot langzamer dan mij pc.... denk dat voor veel mensen zo is.
Ik speelde destiny veel op ps4 maar ik ben blij dat je je gear niet kan meenemen want dat betekent dat het dus nu pc gaat worden.

Trouwens wel cool dat het battlenet gaat worden!!!
Beetje jammer alleen dat de game later gaat uitkomen voor PC dan consoles. Heel erg sneu.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171045850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:44 schreef KneusTeun het volgende:
mijn ps4 boot langzamer dan mij pc.... denk dat voor veel mensen zo is.
Ik speelde destiny veel op ps4 maar ik ben blij dat je je gear niet kan meenemen want dat betekent dat het dus nu pc gaat worden.

Trouwens wel cool dat het battlenet gaat worden!!!
Neem aan dat je wel iets mee kan nemen van je character, wellicht wat perks oid.

Ikzelf blijf bij de xbox ook al zal het geheid er mooier uitzien op m'n pc en sneller opstarten :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_171046193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

want? ze gaven aan dat 50% van de spelers de raids uberhaupt niet gedaan hebben, maar meer mensen toegang geven zou de doodsteek zijn?

met de clans is het iig al een stuk makkelijker geworden om ingame een groep mensen bij elkaar te krijgen.
Waarom? Zo'n raid vereist erg veel en secuur teamwerk en je speelt een raid niet in een minuutje of 15 uit. In het begin eerder een uur of twee. Als iedereen maar kan joinen, leaven ze ook zo weer. Niks frustrerender dan dat. Er zijn genoeg mensen die totaal geen idee hebben hoe het werkt, dan kan je een raid nooit uitspelen. Gewoon een groep zoeken, of een groep samenstellen die aan jouw vereiste voldoet. Die LFG sites werken prima!

Maar ik heb het gelezen over de clans inderdaad. Goed plan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2017 09:44:21 ]
pi_171046213
Weet iemand trouwens wanneer we de beta kunnen verwachten?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 09:58:05 #9
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171046480
Moest wel lachen dat ze in de presentatie het voorbeeld gaven van: "Heb je als groep een man tekort, neem je er iemand bij die alleen naar een raid zoekt en het ook wilt ervaren". In de praktijk komt het neer dat mensen die de eerste week missen niet meer mee worden genomen omdat je altijd zoekt naar randoms met ervaring + de gear.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171046715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Neem aan dat je wel iets mee kan nemen van je character, wellicht wat perks oid.

Ikzelf blijf bij de xbox ook al zal het geheid er mooier uitzien op m'n pc en sneller opstarten :)
Als het goed is alleen het uiterlijk van je character.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:43 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Waarom? Zo'n raid vereist erg veel en secuur teamwerk en je speelt een raid niet in een minuutje of 15 uit. In het begin eerder een uur of twee. Als iedereen maar kan joinen, leaven ze ook zo weer. Niks frustrerender dan dat. Er zijn genoeg mensen die totaal geen idee hebben hoe het werkt, dan kan je een raid nooit uitspelen. Gewoon een groep zoeken, of een groep samenstellen die aan jouw vereiste voldoet. Die LFG sites werken prima!

Maar ik heb het gelezen over de clans inderdaad. Goed plan.
Als het goed is zat er ook geen echte matchmaking in, alleen een optie om eventueel met je clan een random mee te nemen. Althans, zo begreep ik de stream. Kan zijn dat ik het fout heb.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:58 schreef Keyos het volgende:
Moest wel lachen dat ze in de presentatie het voorbeeld gaven van: "Heb je als groep een man tekort, neem je er iemand bij die alleen naar een raid zoekt en het ook wilt ervaren". In de praktijk komt het neer dat mensen die de eerste week missen niet meer mee worden genomen omdat je altijd zoekt naar randoms met ervaring + de gear.
Onzin. De mensen waar ik mee speel en in een clan zat namen juist na de eerste week/weken nieuwe mensen mee om ze door zo'n raid te helpen. Genoeg sherpa's in de community die het exact zo doen. Als je alleen via LFG gekeken hebt snap ik dat dit je ervaring is ja. Daar zit vaak echt het grootste uitschot van de hele community tussen.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 10:33:48 #11
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_171047164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:43 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Waarom? Zo'n raid vereist erg veel en secuur teamwerk en je speelt een raid niet in een minuutje of 15 uit. In het begin eerder een uur of twee. Als iedereen maar kan joinen, leaven ze ook zo weer. Niks frustrerender dan dat. Er zijn genoeg mensen die totaal geen idee hebben hoe het werkt, dan kan je een raid nooit uitspelen. Gewoon een groep zoeken, of een groep samenstellen die aan jouw vereiste voldoet. Die LFG sites werken prima!

Maar ik heb het gelezen over de clans inderdaad. Goed plan.
Hey geen idee, nog nooit een raid gedaan in Destiny. speel alleen solo, wilde best een keer een raid doen maar had nooit zin om dat dagen vantevoeren te plannen en bedacht me dat meestal pas ingame en dan heb je dus geen enkele mogelijkheid om dat even snel te regelen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_171048039
Die drang om alles te moeten hebben in Destiny 1 kan ik niet weer aan. Ik ga deel 2 zeker niet halen want het is niet meer genieten maar eerder een ongezonde obsessie. Dan kun je vaststellen dat ze zeker iets goed in elkaar hebben gezet maar ik tuin er dit keer niet in :')
  vrijdag 19 mei 2017 @ 11:33:56 #13
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171048215
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:25 schreef DSS24 het volgende:
Die drang om alles te moeten hebben in Destiny 1 kan ik niet weer aan. Ik ga deel 2 zeker niet halen want het is niet meer genieten maar eerder een ongezonde obsessie. Dan kun je vaststellen dat ze zeker iets goed in elkaar hebben gezet maar ik tuin er dit keer niet in :')
Hahaha ja, het is gewoonweg een verslaving voor de liefhebber van FPS met MMORPG elementen. Dat je het niet kan verkroppen als je ook maar 1 nightfall strike (of een strike in general) mist, of dat de grootste ramp van de week is als je afwezig bent op de avond dat de raid wordt gedaan met de crew.

Wel een gewoonweg heerlijke verslaving, sign me up.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 11:38:34 #14
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_171048305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:25 schreef DSS24 het volgende:
Die drang om alles te moeten hebben in Destiny 1 kan ik niet weer aan. Ik ga deel 2 zeker niet halen want het is niet meer genieten maar eerder een ongezonde obsessie. Dan kun je vaststellen dat ze zeker iets goed in elkaar hebben gezet maar ik tuin er dit keer niet in :')
Helemaal geen moeite mee, heb jaren terug al geaccepteerd dat ik te middelmatig ben daarvoor :')
Zaken zoals de crucible laat ik standaard links liggen en dan ga je de 100% al nooit halen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:32:57 #15
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171049624
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Neem aan dat je wel iets mee kan nemen van je character, wellicht wat perks oid.

Ikzelf blijf bij de xbox ook al zal het geheid er mooier uitzien op m'n pc en sneller opstarten :)
je char neem je mee, maar dat is alleen uiterlijk. Perks en wapens etc. gaven ze geloof ik al aan dat je verder niks mee nam uit de vorige.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:34:58 #16
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_171049672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:32 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

je char neem je mee, maar dat is alleen uiterlijk. Perks en wapens etc. gaven ze geloof ik al aan dat je verder niks mee nam uit de vorige.
Wapens en gear iig aangezien heel de tower in puin ligt is dat ook wel te verklaren, maar wellicht dat je wat bonusxp meekrijgt als je je character meeneemt van destiny 1.
We zullen het wel zien :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:36:17 #17
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171049698
Plus
"Eerder liet Bungie een demo van de shooter zien in 4k-resolutie op 60 fps, maar in een interview met PC Gamer heeft David Shaw van Bungie gezegd dat Destiny 2 op de pc geen fps-limiet zal hebben. Dat betekent dat gamers met een hoogwaardig systeem en een 144Hz-monitor de game in theorie op 144fps kunnen spelen. Op de PlayStation 4 en Xbox One is de framerate wel gelimiteerd, op 30 fps."

Dat is wel een hele belangrijke.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  Moderator vrijdag 19 mei 2017 @ 23:29:56 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171064716
maar weer geen matchmaking voor raids dus

jammer :( Ik heb geen maten die dit soort games spelen, dus raiden zal er wel weer niet in zitten voor mij... mis je toch een groot deel endgame :(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 20 mei 2017 @ 01:21:14 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171066565
30fps in deze tijd :')

Ook geen dedicated servers :')

Miljoenen hebben ze verdiend aan deeltje 1 maar een paar servers neerzetten ho maar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 02:41:49 #20
194233 Friday12
Originele kloon
pi_171067098
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:29 schreef Jimbo het volgende:
maar weer geen matchmaking voor raids dus

jammer :( Ik heb geen maten die dit soort games spelen, dus raiden zal er wel weer niet in zitten voor mij... mis je toch een groot deel endgame :(
Er zijn echt hele sites voor gemaakt he :P
pi_171067636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:29 schreef Jimbo het volgende:
maar weer geen matchmaking voor raids dus

jammer :( Ik heb geen maten die dit soort games spelen, dus raiden zal er wel weer niet in zitten voor mij... mis je toch een groot deel endgame :(
Goed lezen, ze hebben een soort matchmaking gemaakt, of het gaat werken is een 2de.
pi_171067766
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:29 schreef Jimbo het volgende:
maar weer geen matchmaking voor raids dus

jammer :( Ik heb geen maten die dit soort games spelen, dus raiden zal er wel weer niet in zitten voor mij... mis je toch een groot deel endgame :(
Speel je op de PS4 toevallig?
pi_171067978
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:25 schreef DSS24 het volgende:
Die drang om alles te moeten hebben in Destiny 1 kan ik niet weer aan. Ik ga deel 2 zeker niet halen want het is niet meer genieten maar eerder een ongezonde obsessie. Dan kun je vaststellen dat ze zeker iets goed in elkaar hebben gezet maar ik tuin er dit keer niet in :')
Dit ook wel weer waar. Ben nog nooit verslaafd geweest aan een game en ik game ook zelden. Alleen D1 was zwaar ongezond. Zelfs een keer met een smoes bij m'n vriendin weggegaan omdat ik anders de nightfall strike voor die week niet meer kon halen. :') Dan weet je dat er iets niet goed is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 10:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hey geen idee, nog nooit een raid gedaan in Destiny. speel alleen solo, wilde best een keer een raid doen maar had nooit zin om dat dagen vantevoeren te plannen en bedacht me dat meestal pas ingame en dan heb je dus geen enkele mogelijkheid om dat even snel te regelen.
De mogelijkheid om een raid snel te regelen is prima te doen hoor. Als je op google Destiny LFG invult kom je aardig wat sites tegen die druk bezocht worden door spelers die opzoek zijn naar een groep. Binnen een kwartier is het gefixed.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 10:27:34 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171068906
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:28 schreef aeque het volgende:

[..]

Speel je op de PS4 toevallig?
Weet nog niet waar ik D2 op ga spelen, maar D1 speelde ik op ps4 inderdaad.

Denk dat ik vanavond the taken king ga ophalen via Marktplaats. Had nu alleen nog het origineel + de 2 dlc's... maar t begint weer te kriebelen om te spelen door D2
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 10:27:47 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171068908
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Er zijn echt hele sites voor gemaakt he :P
Ik ben van mening dat dat ingame moet zitten :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_171072051
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Weet nog niet waar ik D2 op ga spelen, maar D1 speelde ik op ps4 inderdaad.

Denk dat ik vanavond the taken king ga ophalen via Marktplaats. Had nu alleen nog het origineel + de 2 dlc's... maar t begint weer te kriebelen om te spelen door D2
Mocht je helemaal updaten naar rise of iron en de gratis update age of triumph en je wilt raiden moet je maar even dm-en krijgen we wel geregeld. :)
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 14:47:15 #27
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171072971
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:49 schreef aeque het volgende:

[..]

Mocht je helemaal updaten naar rise of iron en de gratis update age of triumph en je wilt raiden moet je maar even dm-en krijgen we wel geregeld. :)
als ik


deze versie koop, dan zit alles erbij toch ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_171073000
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

als ik
[ afbeelding ]

deze versie koop, dan zit alles erbij toch ?
Ja, helemaal compleet.

Zou het niet kopen via marktplaats, de uitbreidingen zijn digitaal, grote kans dat de verkoper de codes al gebruikt heeft, en dan koop je alsnog alleen de basis game.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:49:18 #29
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_171073003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:29 schreef Jimbo het volgende:
maar weer geen matchmaking voor raids dus

jammer :( Ik heb geen maten die dit soort games spelen, dus raiden zal er wel weer niet in zitten voor mij... mis je toch een groot deel endgame :(
Oh weer niet?

Ke dan skippen we deze dus ipv dat je weer zo'n halve game zoals in het begin kreeg en je alleen maar t/m de weeklys kan spelen. :')
Irene is bae <3
pi_171073026
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:49 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oh weer niet?

Ke dan skippen we deze dus ipv dat je weer zo'n halve game zoals in het begin kreeg. :')
Wat loopt iedereen toch te zeuren, er zit een verkapte vorm van matchmaking in.

Je kan meelopen met een clan die je zelf uit mag zoeken, of dat goed werkt straks dat is een tweede, maar het zit er wel in.
pi_171073634
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

als ik
[ afbeelding ]

deze versie koop, dan zit alles erbij toch ?
Deze heb ik gisteren ook gekocht en alles zit erbij. Ook een boost om meteen level 40 te zijn. Wel jammer dat de DLC's in een code zijn verwerkt in plaats van netjes op een disk.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:41:53 #32
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_171073760
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat loopt iedereen toch te zeuren, er zit een verkapte vorm van matchmaking in.

Je kan meelopen met een clan die je zelf uit mag zoeken, of dat goed werkt straks dat is een tweede, maar het zit er wel in.
Zie het tegen die tijd wel moet toch wachten op de completere editie aangezien de game nog niet eens uit is en er al 2 DLCs zijn aangekondigd.

Bij Destiny 1 behoorde ik tot de 50% die nooit de raid had gedaan want tja geen matchmaking en 6 mensen bij elkaar halen was niet te doen. :')
Irene is bae <3
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 16:43:25 #33
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171075022
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, helemaal compleet.

Zou het niet kopen via marktplaats, de uitbreidingen zijn digitaal, grote kans dat de verkoper de codes al gebruikt heeft, en dan koop je alsnog alleen de basis game.
kut, ik had dit even eerst moeten lezen

Ik heb hem dus net opgehaald, en inderdaad... heb nu voor de 2e keer de base game gekocht, terwijl ik dacht dat alles op de schijven stond

heb nu dus niks aan die game :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_171075160
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

kut, ik had dit even eerst moeten lezen

Ik heb hem dus net opgehaald, en inderdaad... heb nu voor de 2e keer de base game gekocht, terwijl ik dacht dat alles op de schijven stond

heb nu dus niks aan die game :')
Hoeveel heb je betaald? Ja je moet voortaan goed kijken en vragen man.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 16:49:58 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171075234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:47 schreef MisterHandyN7 het volgende:

[..]

Hoeveel heb je betaald? Ja je moet voortaan goed kijken en vragen man.
ah een tientje dus de schade is te overzien.Ik ging er gewoon automatisch van uit dat de game compleet op de disk zou staan, dat is wel wat het hoesje lijkt aan te geven :+

Nu maar ff wachten tot de DLC een keer in de aanbieding is.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_171076101
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:49 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ah een tientje dus de schade is te overzien.Ik ging er gewoon automatisch van uit dat de game compleet op de disk zou staan, dat is wel wat het hoesje lijkt aan te geven :+

Nu maar ff wachten tot de DLC een keer in de aanbieding is.
Nouja voor een tientje zou ik eerlijk gezegd er automatisch al vanuit zijn gegaan dat de DLC was gebruikt. Zou anders wel een erg goede deal zijn geweest :P Ik zou trouwens kijken of je de game toch niet nogmaals een keer in de aanbieding kan kopen. Want als je losse DLC wil kopen (ook al in de aanbieding) dan ben je alsnog meer kwijt dan nieuw. Ik heb hem toen voor 35 euro gekocht bij Bart Smit :)

Nu voor 34 euro te koop. http://www.bartsmit.com/n(...)euw%29&utm_term=2987

[ Bericht 13% gewijzigd door MisterHandyN7 op 20-05-2017 17:24:52 ]
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 17:36:23 #37
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171076523
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:18 schreef MisterHandyN7 het volgende:

[..]

Nouja voor een tientje zou ik eerlijk gezegd er automatisch al vanuit zijn gegaan dat de DLC was gebruikt. Zou anders wel een erg goede deal zijn geweest :P Ik zou trouwens kijken of je de game toch niet nogmaals een keer in de aanbieding kan kopen. Want als je losse DLC wil kopen (ook al in de aanbieding) dan ben je alsnog meer kwijt dan nieuw. Ik heb hem toen voor 35 euro gekocht bij Bart Smit :)

Nu voor 34 euro te koop. http://www.bartsmit.com/n(...)euw%29&utm_term=2987
mja vind 34 eur te duur voor wat dlc.

had de base + exp 1-2 al, en dacht dat ik nu op een disk alles in 1 kocht

niet dus :')
vandaar wacht ik wel ff, komt vast wel een keer op de psn store dat ie 10 eur is ofzo, dan koop ik m wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_171077440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]

mja vind 34 eur te duur voor wat dlc.

had de base + exp 1-2 al, en dacht dat ik nu op een disk alles in 1 kocht

niet dus :')
vandaar wacht ik wel ff, komt vast wel een keer op de psn store dat ie 10 eur is ofzo, dan koop ik m wel
Ah ok. Ja dan wordt het inderdaad even wachten tot The Taken King en Rise of Iron in de aanbieding komen. Maar het blijft tenslotte Activision. Die gooien hun games bijna nooit in de aanbieding (zie de Call of Duty games).
  zaterdag 20 mei 2017 @ 18:24:57 #39
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_171077518
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

kut, ik had dit even eerst moeten lezen

Ik heb hem dus net opgehaald, en inderdaad... heb nu voor de 2e keer de base game gekocht, terwijl ik dacht dat alles op de schijven stond

heb nu dus niks aan die game :')
Verkoop een voor prikkie.

Had laatst deze game weggegeven bij de verkoop van m'n oude PS4 want had de base versie en die was wat 3-5 eu waard. :')
Irene is bae <3
pi_171080685
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:49 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oh weer niet?

Ke dan skippen we deze dus ipv dat je weer zo'n halve game zoals in het begin kreeg en je alleen maar t/m de weeklys kan spelen. :')
Er zit geen directe matchmaking in nee. Wat ze nu hebben gedaan is eigenlijk een geīntegreerde vorm van LFG. Hoe ik het begreep, kun je aangeven dat je wilt meegenomen voor een raid en dat een clan, die dan mogelijk nog iemand zoeken, jou mee kunnen nemen.

Sowieso vind ik matchmaking voor een raid in Destiny een slecht idee. Dan neem ik liever samen met de gasten waarmee ik standaard speel een nieuweling mee of iemand die hem al kent maar zelf geen vaste groep heeft. Dan heb je in ieder geval 5 mensen die weten wat ze van elkaar kunnen verwachten en eentje die daarin kan groeien tijdens de raid.
pi_171080735
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]

mja vind 34 eur te duur voor wat dlc.

had de base + exp 1-2 al, en dacht dat ik nu op een disk alles in 1 kocht

niet dus :')
vandaar wacht ik wel ff, komt vast wel een keer op de psn store dat ie 10 eur is ofzo, dan koop ik m wel
Ik gok van niet. :@
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 22:01:40 #42
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171082794
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:55 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik gok van niet. :@
tsja, dan niet he :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_171112341
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:03 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dit ook wel weer waar. Ben nog nooit verslaafd geweest aan een game en ik game ook zelden. Alleen D1 was zwaar ongezond. Zelfs een keer met een smoes bij m'n vriendin weggegaan omdat ik anders de nightfall strike voor die week niet meer kon halen. :') Dan weet je dat er iets niet goed is.
Hahaha ja ik ken dat. In het begin toen ik nog niet veel strange coins had en Xur had dikke shit in het weekend. Dan moest en zou ik coins bij elkaar schrapen om die exotic te kopen. Anders liepen al mn matties met dat wapen te pronken en liep ik achter. Dan verliep mn weekend iets anders dan gepland
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')