Vreemd, je vriend Ganna heeft trouwen qua bouw veel weg van Kittel. Indrukwekkende atleet.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie alleen foto's op de tracker.
Ik heb op de een of andere manier wel beeld in Safari, maar niet in Chrome.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel beeld, dus ik zou de pagina even verversen als ik jou was.
Flash toestaan?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb op de een of andere manier wel beeld in Safari, maar niet in Chrome.
Dat is hij dan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als een Brabantse varkensboer.
Werd eens tijd ook, wij zitten al bijna een kwartier te kijken.quote:
Dan zou ie toch een half minuutje sneller geweest moeten zijn. Kittel wil geel pakken in de TDF, dan zal ie echt een toptijdrit moeten rijden.quote:
Sowieso een beetje het lachertje van de WT met deze planning. Grootste namen zijn hier ook nog eens vooral vanwege Specialized.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad best wel matig dat niet iedereen de tijdritfiets heeft meegenomen.
Toch genoeg massasprints om een halve minuut goed te maken? Zolang is die tijdrit in Dusseldorf niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 23:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan zou ie toch een half minuutje sneller geweest moeten zijn. Kittel wil geel pakken in de TDF, dan zal ie echt een toptijdrit moeten rijden.
Sam natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 23:20 schreef Columbiafan het volgende:
Wie gaat Ganna nog van die hotseat duwen, jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |