Nee dan heb je een linkdump.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar lees jij een persoonlijke boodschap? Het is een home voor voetbal gerelateerde satire.
Je valt zeker op de openingsregel ''Voor Tong'', prima als ik die weghaal, mag hij dan weer open?
Hier trap ik niet in.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en je pogingen tot stoken zijn ook niet bijster sterk.
Wat is er mis met een leuke linkdump ? Jullie sluiten zo veel topics als er een scheet dwars ligt. Geef het eens een kans voordat je je eigen forum om zeep help.quote:
Of je laat de FB lekker voor wat hij is, je bent niet verplicht hier te posten of te lezen toch?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:34 schreef Doublepain het volgende:
Misschien een idee om '[FAQ en FB #1] Tong Editie' te openen, aangezien zijn eeuwige topic gezeik blijft terugkomen en niemand daar echt op zit te wachten of geef hem zijn eigen forumdeel terug, dat kan ook ben je er meteen helemaal vanaf..
Zomaar een idee
Haha, log uit. Ik geef zelden mensen berispingen als ze me 'beledigen', dus daar gaat je theorie weer.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:30 schreef Scrummie het volgende:
Dag 3, achter elkaar, dat tong hier zowel mods als users schoffeert zonder consequenties.
Nee hoor, tong80 krijgt écht geen andere behandeling.
Ah, die ban die ik had van de week zal dan wel in m'n dromen geweest zijnquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, log uit. Ik geef zelden mensen berispingen als ze me 'beledigen', dus daar gaat je theorie weer.
Lees het nog een keer, haal een keer diep adem, en misschien dat je dan wél ziet wat ik zeg. Hint: het draait niet alleen om jou!quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, log uit. Ik geef zelden mensen berispingen als ze me 'beledigen', dus daar gaat je theorie weer.
Dan moet je toch eens beter lezen wat ik net schrijf.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:40 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ah, die ban die ik had van de week zal dan wel in m'n dromen geweest zijn
quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens beter lezen wat ik net schrijf.
quote:
Dat ben ik met je eens, waarde Befbekje.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:54 schreef Befbekje het volgende:
VBL / Dirk Kuijt bouwt ook niet af bij Quick Boys
Waarom zijn willekeurige nieuwsberichten een eigen topic worden en waarom blijven die geopend? Dit is trouwens niet eens een nieuwsbericht, want zoals gebruikelijk bij Kuyt zegt 'ie een hoop maar toch heel weinig.. Kan dit niet gewoon dicht?
Ik zou mod moeten worden..quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, waarde Befbekje.
Dat Kuyt-topic opende je louter omdat je fanatiek Feyenoord-supporter bent, maar het heeft en had echt nul-komma-nul waarde.. Het is gewoon een geruchtenberichtje en daarvan heb je er dertien in een dozijn.. Daar hoeft echt een topic voor geopend te worden..quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:01 schreef Vasion het volgende:
Het moet tegenwoordig wel aan veel eisen voldoen zeg. Geen topics met linkdump, geen video's tenzij er tekst bijstaat dat niet persoonlijk op de man gericht mag zijn en zeggend is naar de mening van een moderator.. geen topics die in bestaande topics kunnen worden gepost.
Wellicht zou een topic over topic-richtlijnen wel een goed idee zijn voor een topic.
Voor troep klakkeloos kopieren en plakken hebben we toch al een frontpage?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:01 schreef Vasion het volgende:
Het moet tegenwoordig wel aan veel eisen voldoen zeg. Geen topics met linkdump, geen video's tenzij er tekst bijstaat dat niet persoonlijk op de man gericht mag zijn en zeggend is naar de mening van een moderator.. geen topics die in bestaande topics kunnen worden gepost.
Wellicht zou een topic over topic-richtlijnen wel een goed idee zijn voor een topic.
Geen gerucht maar wel al wekenlang bekendquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat Kuyt-topic opende je louter omdat je fanatiek Feyenoord-supporter bent, maar het heeft en had echt nul-komma-nul waarde.. Het is gewoon een geruchtenberichtje en daarvan heb je er dertien in een dozijn.. Daar hoeft echt een topic voor geopend te worden..
Staat al wat over in de OP van dit topic. We bekijken dat per geval en hebben geen lijstje met eisen waar een topic wel of niet aan zou moeten voldoen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:01 schreef Vasion het volgende:
Het is niet dat we pas deze regeltjes hebben gemaakt. Daarnaast betreft het kopie+plakwerk het verschilt per topic. Een voorbeeld is als een speler X net een nieuw huis heeft gekocht of als speler X een nieuwe smartphone heeft of als speler X net een amateurclub heeft bezocht of iets dergelijks. Daar hoeft geen speciaal topic open.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:01 schreef Vasion het volgende:
Het moet tegenwoordig wel aan veel eisen voldoen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |