Zelfs Dirk Kuyt bleek als klein ventje last te hebben van het Ajax syndroom, maar uiteindelijk bijgedraaid en mocht hij net als Johan Cruijf de titel vieren bij de club die hij zo lief heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:58 schreef Nikmans het volgende:
Zo zie je maar weer, uiteindelijk draait iedereen bij
Mijn posts zijn enkel kwaliteitquote:Op donderdag 18 mei 2017 14:06 schreef LurkJeRot het volgende:
Ironisch shitposten is ook shitposten.
Denken dat dit ironisch isquote:Op donderdag 18 mei 2017 14:06 schreef LurkJeRot het volgende:
Samen met Cruijfquote:Op donderdag 18 mei 2017 14:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Denken dat dit ironisch is
Sjaak de Zwart is gewoon een Feyenoorder
quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:06 schreef LurkJeRot het volgende:
Nou, goed, je hebt Iwanius als medestander. Wat nu?quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:27 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja godver Iwanius, het was een indirecte belediging aan jouw adres
Werk nou even mee.
Wat een betrokkenheid bij een opmerking die niet eens over jou gingquote:Op donderdag 18 mei 2017 15:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nou, goed, je hebt Iwanius als medestander. Wat nu?
Als oude man komt hij uit een tijd dat dit zo was. Als feyenoord nu failliet zou raken, zou er voor ajax niks aan de hand zijn. Als ajax failliet zou raken, kunnen ze feyenoord wel opheffen. Of ze kunnen proberen de supporters op te hitsen, om voortaan heel gepassioneerd psv te haten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:10 schreef fathank het volgende:
Enige rede waarom cruijff naar feyenoord was wraak.
Sjakie begrijpt heel goed dat feyenoord en ajax elkaar nodig hebben.
Dit topic gaat over ons allemaal vriendquote:Op donderdag 18 mei 2017 15:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat een betrokkenheid bij een opmerking die niet eens over jou ging
Maar mijn opmerking niet makker.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit topic gaat over ons allemaal vriend
Ik beeld mij de headlines al in: "Deceptie", "wat had kunnen zijn", "bijna, maar niet helemaal"quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:45 schreef Iwanius het volgende:
Vanaf volgende week donderdag, want vrijdagmorgen staat de bladen vol met nieuws over ons aller Ajax en heeft niemand het meer over de club uit Rotterdam-Zuid en diens landstitel. Ik ga een week helemaal los als die beker binnen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |