Is er ook nog plek op jouw bootje voor een zielig lollymeisje??
Ik ben Num zoals je al weet, ga even zitten wil je wat drinken? Ik heb van alles.
Hoe ben je hier gekomen?
Lekker, doe maar een colaatje...
Hoe ik hier ben gekomen? Dat weet je best gekkie
Mooie boot eigenlijk zeg. Waar ben je allemaal van plan heen te varen?
Caribisch gebied? Seychellen? Zuid-Amerika?
Vertel! Vindt het allemaal reuzespannend...
Op dit moment weet ik nog niet waar ik heen ga. Ik moet eerst maar eens leren om fatsoenlijk te leren zeilen. al gaat het steeds beter.
Maar ja plannen zijn er altijd. Alleen heb ik niet zo veel zin om alleen de wereld over te gaan. Maar als ik ooit eens iemand vind.. dan ja, grote wereldsteden, grote oceanen, kleine eilandjes, knusse baaitjes.. palmbomen. Voor dat laatste kan ik trouwens net zo goed op dit eiland terecht.
* Num droomt helemaal weg (bij het denken aan de reizen en bij het zien van Chupa)
Ik denk dat het eerst rondjes FOK!eiland worden
Zullen we anders meteen maar een rondje maken?
quote:Lollymeisje
Op 13 december 2000 22:06 schreef Chupa het volgende:
{{Num!!}}Is er ook nog plek op jouw bootje voor een zielig lollymeisje??
* Num droomt helemaal weg (bij het denken aan de reizen en bij het zien van Chupa)
Ouwe vlijer!
Ik ga er helemaal van blozen joh *bloos*
Zal ik dan maar met je meegaan, doen we eerst een rondje Fok-eiland, nemen we de kaart erbij, en dan prikken we een leuke vakantie-bestemming (wel een beetje zonnig hoor) waar we een weekje of wat vertoeven, beetje zonnen, beetje cultuur opdoen, beetje niksen...
Lijkt je dat wat??
En vertel nu eens, hoe ben je op dit eiland terecht gekomen?
* Num en Chupa zitten op de rand van de boot naar de grillige contouren van het FOK!eiland te kijken terwijl de boot maar op de auto piloot om het eiland aan het varen is.
Mooi he?
Hoe ik op dit eiland verzeilt ben geraakt?
Ik had een leuk tripje naar de Griekse eilanden geboekt. Na een dag of 4 gingen we schildpadden bekijken, je weet wel, met een man of 25 op zo´n grote boot langs grotten varen in de hoop dat je een reuze-schildpad tegenkomt en ook daadwerkelijk kan aaien.
Op een gegeven moment kwamen de schildpadden inderdaad en mochten we het water in om de schildpadden te aaien. De rest van de boot bestond helaas uit bejaarden die het niet aandurfden om een duikje te nemen in die heerlijke griekse baai..."dan maar alleen" dacht ik...
Na een kwartiertje tussen de schildpadden gezwommen te hebben zwom ik naar de boot terug. Wat denk je? Is die boot pleitos!
Lig ik daar helemaal moederziel alleen in het water..."wat nu?"...
Ik ben toen maar een rondje grot gezwommen in de hoop een bootje met lokale griekse vissers tegen te komen, maar helaas...deze middag had ik geen geluk...
Na een half uurtje ronddobberen in het zonnetje met een stuk of wat reuze-schildpadden om me heen hoorde ik ineens een schel gepiep...ik keek achterom en daar
kwamen ineens 2 schitterende dolfijnen aangezwommen die met mij wilden spelen!!
Yoepie!!
Het waren hele lieve beestjes en ik mocht er bij één aan zijn vin gaan hangen...hij zwom rechtstreeks door de grotten heen, na een minuutje of wat kwamen we aan bij een prachtig eiland. Ik dacht dat ik weer voet had gezet op Griekse bodem, maar toen ik aan een passant vroeg waar ik terecht was bekomen, zei hij tegen me "welkom op één van de Fokeilanden"!!
Zo ben ik dus terecht gekomen op dit schitterende eiland Num
Ik zal je eens een beetje uitleggen wat alles is. We zijn om de zuidwest punt gegaan om het vliegveld heen. Daar is de Villa van TARAraboemdijee, die dacht dat ie de baas was hier omdat ie slotjes kon zetten maar sinds kort doet Ali dat
Zie je die toren op die heuvel daar?
Welke bedoel je?
* Num gaat wat dichter bij Chupa zitten en wijst naar de heuvel waar de toren van Equilan op staat
Zie daar, daar woont Equilan, er brand licht dus ze zal wel thuis zijn. Zie je die draken daar vliegen?
Draken! (Chupa schrikt wat Num niet had gedacht van zo'n stoere meid)
Rustig maar Chupa, (en Num gaat nog iets dichter bij zitten) dat zijn de draken van Equilan, best leuke beesten hoor al heeft Gandalf nog wel eens de neiging om mij omver te gooien
*zachtjes klotst het water tegen de boeg terwijl de boot rustig doorvaart. De zee is kalm vandaag. De zon is al even onder maar het is nog niet helemaal donker. De wolken hebben nog steeds een mooie gloed over zich en de halfvolle maan verlicht het eiland op een sprookjesachtige manier
Klinkt allemaal erg interessant, het hoe en wat op dit eiland, maar wie is hier nu de "grondlegger"??
En hoe ben jij precies in dit bounty-paradijsje beland?
* Num kijkt in Chupa haar ogen, ...
En hoe ben ik hier gekomen, ja het is niet echt origineel maar ik ben hier aangspoeld . Net als de meetse mensen hier.
Ik ben ongeveer een half jaar geleden begonnen met een soort wereldreis. Ik liep het huis uit en ben gaan lopen, nou ja het is verder een lang verhaal, maar ik kwam op een gegeven moment in Honduras uit. Ja okee ik sla een stukje over, maar over die rest vertel ik je de volgende keer wel
Daar was mijn geld bijna op, maar ja ik wou toch echt verder. Toen ben ik aan boort van een bananenboot (nee het heet echt zo) gegaan die bananen van Honduras naar Japan vervoerde. Halverwege kwamen we in een zwares storm terecht daar hebben we het nog 2 dagen in volgehouden voordat de boot verging. Ik ben toen aangespoeld op dit eiland.
Zullen we naar binnen gaan het wordt fris hier, vindt je niet?
* Num meert de boot aan, geholpen door Chupa
Na een dikke gaan ze op bed,
Weltrusten Chupa...
quote:Ik heb een beter plan, zullen we maar meteen lekker onder de wol kruipen...het is inderdaad behoorlijk frisjes buiten en het wordt ook al laat...
Op 14 december 2000 23:39 schreef Num het volgende:
Zullen we naar binnen gaan het wordt fris hier, vindt je niet?
quote:home.zonnet.nl/breuls/fok/historie
Op 14 december 2000 23:20 schreef Dagobert het volgende:
Chupa, je kan alles ook even nalezen in de geschiedenis
http://home.zonent.nl/breuls/fok/historie.htm
Rondjes om het eiland varen ging wel lekker hè?
Wat zijn de volgende plannen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |