abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2000 @ 17:10:32 #51
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_548295
-- Ik moet gaan eten, ben je er vanavond nog? --
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_548461
-- nee, ik ga zo naar huis (zit nu op mijn werk), maar ik spreek je morgen? --
"Walking about in the bush down under"
  woensdag 13 december 2000 @ 18:46:22 #53
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_548562
Is goed, verzin ik vanavond wat we in het kasteeltje gaan doen.
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  woensdag 13 december 2000 @ 22:06:28 #54
8161 Chupa
modder-eter start2dance.com
pi_549160
{{Num!!}}

Is er ook nog plek op jouw bootje voor een zielig lollymeisje??

It takes a real man to fill my shoes
pi_551600
Hoi Chupa! Alweer een nieuwe?

Ik ben Num zoals je al weet, ga even zitten wil je wat drinken? Ik heb van alles.
Hoe ben je hier gekomen?

donderdag 14 december 2000 @ 18:47:56 #56
8161 Chupa
pi_552132
Hai Num,

Lekker, doe maar een colaatje...
Hoe ik hier ben gekomen? Dat weet je best gekkie
Mooie boot eigenlijk zeg. Waar ben je allemaal van plan heen te varen?
Caribisch gebied? Seychellen? Zuid-Amerika?
Vertel! Vindt het allemaal reuzespannend...

pi_552176
Alsjeblieft hier is een cola, ik heb in die van mij meteen maar wat berenburg gedaan.

Op dit moment weet ik nog niet waar ik heen ga. Ik moet eerst maar eens leren om fatsoenlijk te leren zeilen. al gaat het steeds beter.

Maar ja plannen zijn er altijd. Alleen heb ik niet zo veel zin om alleen de wereld over te gaan. Maar als ik ooit eens iemand vind.. dan ja, grote wereldsteden, grote oceanen, kleine eilandjes, knusse baaitjes.. palmbomen. Voor dat laatste kan ik trouwens net zo goed op dit eiland terecht.

* Num droomt helemaal weg (bij het denken aan de reizen en bij het zien van Chupa)

Ik denk dat het eerst rondjes FOK!eiland worden
Zullen we anders meteen maar een rondje maken?

pi_552225
quote:
Op 13 december 2000 22:06 schreef Chupa het volgende:
{{Num!!}}

Is er ook nog plek op jouw bootje voor een zielig lollymeisje??

Lollymeisje Ach ik vind alles best ik heb nog wel een paar bedden over.
  donderdag 14 december 2000 @ 21:14:16 #59
8161 Chupa
pi_552674
[quote]Op 14 december 2000 18:59 schreef Num het volgende:

* Num droomt helemaal weg (bij het denken aan de reizen en bij het zien van Chupa)

Ouwe vlijer!
Ik ga er helemaal van blozen joh *bloos*

Zal ik dan maar met je meegaan, doen we eerst een rondje Fok-eiland, nemen we de kaart erbij, en dan prikken we een leuke vakantie-bestemming (wel een beetje zonnig hoor) waar we een weekje of wat vertoeven, beetje zonnen, beetje cultuur opdoen, beetje niksen...

Lijkt je dat wat??

pi_552734
Jazeker klinkt goed.

En vertel nu eens, hoe ben je op dit eiland terecht gekomen?

* Num en Chupa zitten op de rand van de boot naar de grillige contouren van het FOK!eiland te kijken terwijl de boot maar op de auto piloot om het eiland aan het varen is.

Mooi he?

donderdag 14 december 2000 @ 21:53:28 #61
8161 Chupa
pi_552868
Klinkt allemaal zeker lekker Num...

Hoe ik op dit eiland verzeilt ben geraakt?

Ik had een leuk tripje naar de Griekse eilanden geboekt. Na een dag of 4 gingen we schildpadden bekijken, je weet wel, met een man of 25 op zo´n grote boot langs grotten varen in de hoop dat je een reuze-schildpad tegenkomt en ook daadwerkelijk kan aaien.

Op een gegeven moment kwamen de schildpadden inderdaad en mochten we het water in om de schildpadden te aaien. De rest van de boot bestond helaas uit bejaarden die het niet aandurfden om een duikje te nemen in die heerlijke griekse baai..."dan maar alleen" dacht ik...

Na een kwartiertje tussen de schildpadden gezwommen te hebben zwom ik naar de boot terug. Wat denk je? Is die boot pleitos!
Lig ik daar helemaal moederziel alleen in het water..."wat nu?"...
Ik ben toen maar een rondje grot gezwommen in de hoop een bootje met lokale griekse vissers tegen te komen, maar helaas...deze middag had ik geen geluk...
Na een half uurtje ronddobberen in het zonnetje met een stuk of wat reuze-schildpadden om me heen hoorde ik ineens een schel gepiep...ik keek achterom en daar
kwamen ineens 2 schitterende dolfijnen aangezwommen die met mij wilden spelen!!
Yoepie!!

Het waren hele lieve beestjes en ik mocht er bij één aan zijn vin gaan hangen...hij zwom rechtstreeks door de grotten heen, na een minuutje of wat kwamen we aan bij een prachtig eiland. Ik dacht dat ik weer voet had gezet op Griekse bodem, maar toen ik aan een passant vroeg waar ik terecht was bekomen, zei hij tegen me "welkom op één van de Fokeilanden"!!

Zo ben ik dus terecht gekomen op dit schitterende eiland Num

pi_552923
* Num neemt nog een slokje, en ziet dat Chupa ook haar laatste slok neemt nadat ze had verteld hoe ze op dit eiland kwam. Num staart wat in de verte

Ik zal je eens een beetje uitleggen wat alles is. We zijn om de zuidwest punt gegaan om het vliegveld heen. Daar is de Villa van TARAraboemdijee, die dacht dat ie de baas was hier omdat ie slotjes kon zetten maar sinds kort doet Ali dat

Zie je die toren op die heuvel daar?

Welke bedoel je?

* Num gaat wat dichter bij Chupa zitten en wijst naar de heuvel waar de toren van Equilan op staat

Zie daar, daar woont Equilan, er brand licht dus ze zal wel thuis zijn. Zie je die draken daar vliegen?

Draken! (Chupa schrikt wat Num niet had gedacht van zo'n stoere meid)

Rustig maar Chupa, (en Num gaat nog iets dichter bij zitten) dat zijn de draken van Equilan, best leuke beesten hoor al heeft Gandalf nog wel eens de neiging om mij omver te gooien

*zachtjes klotst het water tegen de boeg terwijl de boot rustig doorvaart. De zee is kalm vandaag. De zon is al even onder maar het is nog niet helemaal donker. De wolken hebben nog steeds een mooie gloed over zich en de halfvolle maan verlicht het eiland op een sprookjesachtige manier

donderdag 14 december 2000 @ 23:16:02 #63
8161 Chupa
pi_553236
Ik vind die draken inderdaad wel een beetje eng Num, maar ze doen toch hopelijk verder niks?

Klinkt allemaal erg interessant, het hoe en wat op dit eiland, maar wie is hier nu de "grondlegger"??

En hoe ben jij precies in dit bounty-paradijsje beland?

donderdag 14 december 2000 @ 23:20:45 #64
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_553260
Chupa, je kan alles ook even nalezen in de geschiedenis
http://home.zonent.nl/breuls/fok/historie.htm
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_553287
Nee het zijn hele aardige beesten, alleen wat speels. Lees maar eens wat topics door als je tijd hebt.
De grondlegger, ja ik geloof dat ie Broekie heette maar hij is hier weggegaan waarom weet ik ook niet. Dat was ver voordat ik hier kwam. Kan je misschien beter eens aan iemand anders vragen.

* Num kijkt in Chupa haar ogen, ...

En hoe ben ik hier gekomen, ja het is niet echt origineel maar ik ben hier aangspoeld . Net als de meetse mensen hier.
Ik ben ongeveer een half jaar geleden begonnen met een soort wereldreis. Ik liep het huis uit en ben gaan lopen, nou ja het is verder een lang verhaal, maar ik kwam op een gegeven moment in Honduras uit. Ja okee ik sla een stukje over, maar over die rest vertel ik je de volgende keer wel
Daar was mijn geld bijna op, maar ja ik wou toch echt verder. Toen ben ik aan boort van een bananenboot (nee het heet echt zo) gegaan die bananen van Honduras naar Japan vervoerde. Halverwege kwamen we in een zwares storm terecht daar hebben we het nog 2 dagen in volgehouden voordat de boot verging. Ik ben toen aangespoeld op dit eiland.

donderdag 14 december 2000 @ 23:36:02 #66
8161 Chupa
pi_553332
Jeetje, je hebt dus heel wat moeten doorstaan voordat je op dit eiland terechtkwam dan zeg...
pi_553348
Ja ach het valt ook wel weer wat mee hoor.
Zo erg is het niet om op dit eiland te stranden

Zullen we naar binnen gaan het wordt fris hier, vindt je niet?

pi_553526
Het rondje is af, Chupa heeft heel wat van het eiland gezien.

* Num meert de boot aan, geholpen door Chupa

Na een dikke gaan ze op bed,

Weltrusten Chupa...

vrijdag 15 december 2000 @ 00:14:39 #69
8161 Chupa
pi_553537
quote:
Op 14 december 2000 23:39 schreef Num het volgende:
Zullen we naar binnen gaan het wordt fris hier, vindt je niet?
Ik heb een beter plan, zullen we maar meteen lekker onder de wol kruipen...het is inderdaad behoorlijk frisjes buiten en het wordt ook al laat...
  Admin vrijdag 15 december 2000 @ 00:15:42 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_553540
quote:
Op 14 december 2000 23:20 schreef Dagobert het volgende:
Chupa, je kan alles ook even nalezen in de geschiedenis
http://home.zonent.nl/breuls/fok/historie.htm
home.zonnet.nl/breuls/fok/historie
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_553543
Volgens mij dacht ik hetzelfde

Nogmaals weltrusten

vrijdag 15 december 2000 @ 00:17:41 #72
8161 Chupa
pi_553548
Welterusten Num

En jij natuurlijk ook Dagobert...

zondag 17 december 2000 @ 23:54:13 #73
8161 Chupa
pi_561317
2 Num -->

Rondjes om het eiland varen ging wel lekker hè?
Wat zijn de volgende plannen??

dinsdag 19 december 2000 @ 23:09:28 #74
8161 Chupa
pi_566746
Num heeft geloof ik geen zin meer om te varen...
Chupa gaat zelf wel een bootje kopen!
  dinsdag 19 december 2000 @ 23:16:30 #75
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_566769
*Dagobert heeft na het bezoekje aan het dating bureau plotseling nog meer zin in een lolly
25+, jammer genoeg niet
maar dan is zij in ieder geval ervaren
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')