Je weet dat ook echt?quote:
Nee, iemand vertelde me datquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je weet dat ook echt?
Chill
Ik kan verschillende soorten granen die op het land groeien uit elkaar houden en zeggen welke welke is en zo
Nou, als we met Exp Robinson mee gaan doen, wil ik in jouw team!quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je weet dat ook echt?
Chill
Ik kan verschillende soorten granen die op het land groeien uit elkaar houden en zeggen welke welke is en zo
Ah oke 😌quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, iemand vertelde me dat
Wauw dat is wel knap. Ik weet vrij weinig over plantensoorten enzo.
Ik kan jagen, je veilig en warm houden, voor vlees en planten zorgen - wat ga jij doen voor het team Ang3l?quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als we met Exp Robinson mee gaan doen, wil ik in jouw team!
Ja. Pass me around.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan jagen, je veilig en warm houden, voor vlees en planten zorgen - wat ga jij doen voor het team Ang3l?
Taking one for the team?
Hahaquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Pass me around.
Is ook een eerste levensbehoefte
Uitstekend.quote:
Kaas, de geoliede business machine.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uitstekend.
Tenminste, dat gevoel heb ik. In elk geval niet het gevoel dat ik iets heb laten liggen. Bij het 'van de receptie naar de interviewruimte lopen' was er gelukkig al een goede klik en op de eerste vraag (die ik voorbereid had en al diverse keren had geoefend) ging het gevoelsmatig echt heel strak 'tak-tak-tak-raak', waardoor ik er al redelijk lekker en zelfverzekerd in zat voor de rest van het gesprek.
Ook wel sollicitatiegesprekken gehad die erg moeizaam begonnen en die zijn dan toch niet altijd even eenvoudig om te gooien naar iets positievers.
Ksssttt. Dat beestje is gewoon zo dom dat het ontiegelijk leuk is.quote:
Vind jou wel het typ dat dan met dat hondje in z'n rugzak - waar 'ie lekker uit kan met z'n hoofd om over je schouder te loeren - te gaan skateboarden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ksssttt. Dat beestje is gewoon zo dom dat het ontiegelijk leuk is.
Lekker vapen met je puppyquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind jou wel het typ dat dan met dat hondje in z'n rugzak - waar 'ie lekker uit kan met z'n hoofd om over je schouder te loeren - te gaan skateboarden.
Ik was ook op de fiets, de pret was snel gedaan toen ik een klapband kreegquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook :s na een fietstochtje
[ afbeelding ]
Oh irritant is datquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik was ook op de fiets, de pret was snel gedaan toen ik een klapband kreeg![]()
Maar heb wel mensen de weg kunnen wijzen dus dat is iets in ieder geval
En dan val je en breekt hij je val.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind jou wel het typ dat dan met dat hondje in z'n rugzak - waar 'ie lekker uit kan met z'n hoofd om over je schouder te loeren - te gaan skateboarden.
Klote is dat.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh irritant is dat
Mijn banden zijn ook om de haverklap lek
Gwn goede vans met korte sokkenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:06 schreef G-Pier het volgende:
Normaal heb ik niks met korte broeken maar vandaag waren ze wel chill. Heb er de schoenen alleen niet voor.
Ksnap em niet renetjequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:07 schreef Renesite het volgende:
Had een overhemd in de auto gedaan met een kapstok. Reed naar mn gesprek, in een straat erachter overhemd aan en doorgereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |