Had je van te voren geoefend met het soort vragen? Sommige opgaven (zoals syllogismen) zijn anders lastig.quote:Op woensdag 17 mei 2017 13:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Net een online IQ test gedaan... Dat resultaat was huilen
Lekker positief solliciteren, ja toch?
Jezus, nou!quote:
Goed bezig aan je scriptie zo te zien.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook :s na een fietstochtje
[ afbeelding ]
Das is gewoon ook verstikkend en voegt over het algemeen vrij weinig toe.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:12 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik zie nog maar weinig mannen een das dragen trouwens. Pak ja, maar das alleen als het echt moet.
Haha, had vanmorgen wel een afspraak met m'n begeleiderquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed bezig aan je scriptie zo te zien.
[ afbeelding ]
Ja beetje nonchalant boordje open.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:12 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik zie nog maar weinig mannen een das dragen trouwens. Pak ja, maar das alleen als het echt moet.
Dat is wel wat je krijgt.quote:
Dat is wel wat je krijgt.quote:
Mijn favoriete hond:quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze tevreden hond maakt je weer blij
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.INobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ha wat chill (de foto), nu wil ik echt direct naar Groningenquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook :s na een fietstochtje
[ afbeelding ]
Lol wat een chill plaatjequote:Op woensdag 17 mei 2017 15:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed bezig aan je scriptie zo te zien.
[ afbeelding ]
De mensen tegenover me bleken ook geen das te dragen btw.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Das is gewoon ook verstikkend en voegt over het algemeen vrij weinig toe.
Dat is ook wel genoeg voor een dag ja tochquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha, had vanmorgen wel een afspraak met m'n begeleider
Maar rest van de dag chillings
quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is wel wat je krijgt.
[..]
Mijn favoriete hond:Beetje eng alleen :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I
Niet echt heel specifiek Groningen dit hoorquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha wat chill (de foto), nu wil ik echt direct naar Groningen
Nou enquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet echt heel specifiek Groningen dit hoor
Heb je overall buiten je randsteden
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en
Wil gwn naar Groningen GODNONDEJUH
Dit zijn ekte Groninger Blaarkoppenquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet echt heel specifiek Groningen dit hoor
Heb je overall buiten je randsteden
Lijkt me ookquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is ook wel genoeg voor een dag ja toch
Die zal ik vast een paar zijn tegengekomen tijdens t Pieterpadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |